AndroidHealthClinic

CBD

  • Topic starter rob91
  • Startdatum
  • Reacties 63
  • Weergaven 7K
  • Volgers 16

Bezoekers in dit topic

Waarom zou je tegengehouden worden? heb t jaren gebruikt ... maar nooit tegenegehouden...of getest...
Gewoon een random test. Waar ik woon gebeuren er af en toe steekproeven op vroege uren zoals 6,7 á 8u 's morgens op sleutelwegen mbt verkeer. Als je de avond ervoor thc inneemt kan die nog positief zijn. Leg dat maar eens uit:o
 
Gewoon een random test. Waar ik woon gebeuren er af en toe steekproeven op vroege uren zoals 6,7 á 8u 's morgens op sleutelwegen mbt verkeer. Als je de avond ervoor thc inneemt kan die nog positief zijn. Leg dat maar eens uit:o
Aha...ik snap je.. Dat gebeurt hier eigenlijk niet. In ieder geval nog nooit meegemaakt in vele jaren. En het is niet zo dat ik rustige wegen had... woon-werk altijd via de snelwegen rondom Amsterdam ... en ik reed dan vaak tussen 5:30-7:00 in de ochtend en smiddag/savonds en soms snachts terug. Misschien heb ik puur mazzel gehad al die jaren. :o
 
Ik lees hier meerdere keren dat cannabis roken je anxiety geeft, maar hebben jullie dan verschillende strains getest?

Ik gebruik wiet medicinaal en recreatief. Zo zijn er strains waar ik bijna een paniekaanval van krijg maar ook strains waar ik me heel goed/rustig van voel.

De meeste sativa soorten hebben een slecht effect op mij, maar een goeie indica voel ik me heel relaxed van.
Er zijn echt oneindig veel strains, dus voor ieder wat wils.

(Wil niet zeggen dat iedere indica automatisch goed is voor mij)
 
De meeste sativa soorten hebben een slecht effect op mij, maar een goeie indica voel ik me heel relaxed van.
Hier ook de indica inderdaad. Werkt beter voor rust/slaap en tegen pijn. Alleen dan wel de olie. Wordt je iig niet high van.
 
Hier ook de indica inderdaad. Werkt beter voor rust/slaap en tegen pijn. Alleen dan wel de olie. Wordt je iig niet high van.
Dus als je de olie gebruikt MET thc wordt je niet high?

Ben je dat zeker? Ik heb ook wel al eens van een maatje zelfgemaakte olie gebruikt en weet nog dat ik helemaal fucked up was :D
 
gebruik thc wel eens pre workout, geeft me meer focus dan pre workouts. Dose ligt wel nauw bij te veel wordt ik angstig (al heb ik daar met trainen dan geen last van meer erna)
 
Dus als je de olie gebruikt MET thc wordt je niet high?

Ben je dat zeker? Ik heb ook wel al eens van een maatje zelfgemaakte olie gebruikt en weet nog dat ik helemaal fucked up was :D
nergens last van.... 2-3 druppels van ca 22% :o en ik ben echt een lichtgewichtje... :(
Ken mensen die wel 6 druppels gebruikten en niet high werden...
(je moet wel goede zuivere olie hebben.... )
 
Als ik nog cannabis gebruik (heeeeeel sporadisch) dan ga ik toch steeds voor hasj.

In theorie zou hasj sterker moeten zijn maar in de praktijk is dat toch anders heb ik ervaren.

Wat is jullie ervaring met wiet vs hasj?
 
Als ik nog cannabis gebruik (heeeeeel sporadisch) dan ga ik toch steeds voor hasj.

In theorie zou hasj sterker moeten zijn maar in de praktijk is dat toch anders heb ik ervaren.

Wat is jullie ervaring met wiet vs hasj?
dat wiet sterker is.. thc olie roken nog beter
 
dat wiet sterker is.. thc olie roken nog beter
Thc olie heb ik nog nooit gehad:o hoe rook je dat dan? Je sigaret erin deppen?
 
Thc olie heb ik nog nooit gehad:o hoe rook je dat dan? Je sigaret erin deppen?
yes! ik noemde het altijd thc olie maar kennelijk het het hasj olie i dunno
 
Thc olie heb ik nog nooit gehad:o hoe rook je dat dan? Je sigaret erin deppen?
Gewoon druppels puur onder de tong.
Heb zelf nog nooit iets gerookt... ook geen sigaretten oid
 
Als ik nog cannabis gebruik (heeeeeel sporadisch) dan ga ik toch steeds voor hasj.

In theorie zou hasj sterker moeten zijn maar in de praktijk is dat toch anders heb ik ervaren.

Wat is jullie ervaring met wiet vs hasj?
Ik ben helemaal naar de tyfus van hasj, al viel ik wel na een tijdje in slaap. Van wiet word ik chill en slaap wel beter na een joint. :emo:
Maar das natuurlijk niet echt een realistische, structurele oplossing.

cbd deed helemaal niets voor me en ik merk ook niets van de normale doses thc. Heb in wanhoop (omdat ik dus zo moe was) een vier keer zo hoge dosis thc-olie genomen. Knetter stoned naar bed gegaan. :roflol: maar ook niet echt een structurele oplossing imo.
 
Dus als je de olie gebruikt MET thc wordt je niet high?

Ben je dat zeker? Ik heb ook wel al eens van een maatje zelfgemaakte olie gebruikt en weet nog dat ik helemaal fucked up was :D
Ik deed vroeger een paar druppels (thc-olie) op een sigaret. ik werd hier zo scherp en helder stoned van. Wel degelijk een high XD
Beetje de scherpte van coke af en toe wat je ervaarde.
 
CBD deed voor mij niet veel i.v.m. met stress en anxiety.
Na jaren geen wiet gerookt te hebben, toch es een keer een vaporizer aangeschaft, vanwege de positieve reviews omtrent het onderwerp (paar tientjes via aliexpress).
Jaren geleden rookte ik vooral jointjes met tabak erbij, nu ook al jaren gestopt met roken dus ik wou ook geen tabak meer.
De vaporizer geeft een totaal ander effect IMO, en doet meer tegen stress en anxiety dan wat CBD ooit deed.
Overigens ben ik geen grootverbruiker, ik rook het spul 2 a 3 keer per maand, komt neer op een gram wiet per maand. (vaporizer verbruikt minder)

*Edit
Overigens in geval van extreme stress en anxiety, even langs de huisarts of therapeut.
Klinkt stom maar kan wel helpen.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon druppels puur onder de tong.
Heb zelf nog nooit iets gerookt... ook geen sigaretten oid
Ik vind het roken wel fijn maar aan de andere kant wil ik ook niet meer roken want ik ben +- 7jaar rookvrij. Druppels onder de tong klinkt wel goed!
Ik ben helemaal naar de tyfus van hasj, al viel ik wel na een tijdje in slaap. Van wiet word ik chill en slaap wel beter na een joint. :emo:
Maar das natuurlijk niet echt een realistische, structurele oplossing.

cbd deed helemaal niets voor me en ik merk ook niets van de normale doses thc. Heb in wanhoop (omdat ik dus zo moe was) een vier keer zo hoge dosis thc-olie genomen. Knetter stoned naar bed gegaan. :roflol: maar ook niet echt een structurele oplossing imo.
Gek hoedat de ervaringen verschillen, hasj laat me 'licht' zijn, grote glimlach op m'n bek, terwijl wiet mij meestal in mijzelf gekeerd laat zijn.

Heb je erge slaapproblemen?
 
Ik vind het roken wel fijn maar aan de andere kant wil ik ook niet meer roken want ik ben +- 7jaar rookvrij. Druppels onder de tong klinkt wel goed!

Gek hoedat de ervaringen verschillen, hasj laat me 'licht' zijn, grote glimlach op m'n bek, terwijl wiet mij meestal in mijzelf gekeerd laat zijn.

Heb je erge slaapproblemen?
Al jaren, zo vanaf mijn 11e ofzo. Alleen als ik écht ziek ben (lees: griepje met 40 graden koorts), kan ik doorslapen. Anders word ik echt heel vaak wakker en kom ik dus niet gemakkelijk meer in slaap. Ik heb al heel veel geprobeerd, maar wil niet aan de zooi. Ik probeer nu altijd vroeg naar bed te gaan zodat ik mijn 7 uur slaap (das echt de max voor mij) ongeveer kan halen, maar meestal slaap ik zo'n 4-5 uur op een nacht.:yawn:
 
CBD deed voor mij niet veel i.v.m. met stress en anxiety.
Na jaren geen wiet gerookt te hebben, toch es een keer een vaporizer aangeschaft, vanwege de positieve reviews omtrent het onderwerp (paar tientjes via aliexpress).
Jaren geleden rookte ik vooral jointjes met tabak erbij, nu ook al jaren gestopt met roken dus ik wou ook geen tabak meer.
De vaporizer geeft een totaal ander effect IMO, en doet meer tegen stress en anxiety dan wat CBD ooit deed.
Overigens ben ik geen grootverbruiker, ik rook het spul 2 a 3 keer per maand, komt neer op een gram wiet per maand. (vaporizer verbruikt minder)

*Edit
Overigens in geval van extreme stress en anxiety, even langs de huisarts of therapeut.
Klinkt stom maar kan wel helpen.
Maar wat voor spul moet je daar in gooien dan? dat moet je in nl halen neem ik aan? Is dat thc olie of cbd alsnog?
 
Al jaren, zo vanaf mijn 11e ofzo. Alleen als ik écht ziek ben (lees: griepje met 40 graden koorts), kan ik doorslapen. Anders word ik echt heel vaak wakker en kom ik dus niet gemakkelijk meer in slaap. Ik heb al heel veel geprobeerd, maar wil niet aan de zooi. Ik probeer nu altijd vroeg naar bed te gaan zodat ik mijn 7 uur slaap (das echt de max voor mij) ongeveer kan halen, maar meestal slaap ik zo'n 4-5 uur op een nacht.:yawn:
Heel herkenbaar, had het ook echt van kinds af aan al. Als m'n ouders een voet in de slaapkamer zette was ik klaarwakker en kon ik niet meer slapen. :roflol:
 
Al jaren, zo vanaf mijn 11e ofzo. Alleen als ik écht ziek ben (lees: griepje met 40 graden koorts), kan ik doorslapen. Anders word ik echt heel vaak wakker en kom ik dus niet gemakkelijk meer in slaap. Ik heb al heel veel geprobeerd, maar wil niet aan de zooi. Ik probeer nu altijd vroeg naar bed te gaan zodat ik mijn 7 uur slaap (das echt de max voor mij) ongeveer kan halen, maar meestal slaap ik zo'n 4-5 uur op een nacht.:yawn:

Zelfde hier. 4 a 5 uur in stukken. En af en toe maar 3uur in stukken. Helemaal niet slapen komt ook wel voor.

Al van mn 16 ofzo.

Slaapmiddelen op voorschrift waren maar een kortstondige oplossing. En na 1 maand was mn vermoeidheid zelfs groter dan zonder de slaapmiddelen.

Ook al vanalles geprobeerd. Vroeg gaan slapen,laat gaan slapen,melatonine en nog een hele resem andere natuurlijke middeltjes.

Uiteindelijk naar de slaapkliniek geweest om een slaapcursus te volgen. Dit werkt maar ik moet alles tot op de letter opvolgen. 2 dagen afwijken van de uren van slapen gaan en opstaan en ik kan terug van nul beginnen.

CBD in Belgie verboden. Terwijl het in NL zo in kruidvat en wat vroeger de tuinen was (kan op de nieuwe naam niet komen)

Denk dat in Be de big pharma er wel voor iets kan tss zitten.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven