AndroidHealthClinic

Triceps (vrouw)

Bezoekers in dit topic

pendext

Cool Novice
Lid geworden
14 mei 2012
Berichten
110
Waardering
7
Lengte
1m60
Massa
68kg
Heeft iemand tip voor het sneller strakker krijgen van triceps? Ik train ze nu 3x per week tijdens de krachttraining etc. maar ik merk dat het heel langzaam gaat en nog steeds kipfilets heb :(
 
Minder eten is de enige manier als er nog teveel vel op zit. Je kan trainen wat je wil, maar als je teveel eet gaat het niet lukken.
 
Minder eten is de enige manier als er nog teveel vel op zit. Je kan trainen wat je wil, maar als je teveel eet gaat het niet lukken.
Ik eet al minder. Ik ben ook 10 kg afgevallen en zit al eigenlijk in mijn gezonde gewicht en BMI. Het gaat niet alleen om eten
 
Ben je van ver gekomen en is het los hangend vel? En sinds wanneer doe je aan krachttraining? Fitness is geduld.
 
Ik doe al 1,5 jaar krachttraining. Daarvoor was vooral cardio, pilates, yoga, boks etc. Ik had 15 kg te veel en zit nu eigenlijk om goed gewicht etc. Ik train nog steeds veel, maar kracht doe ik nu 2 x per week. Het is niet echt hangend vel, maar meer dik. In vergelijking met veel vrouwen om me heen mag ik niet klagen, maar ik wil toch geen kipfilet.
 
Op 1.5 jaar krachttraining zal er wel wat spierontwikkeling zijn op je triceps. Derhalve kan ik niet anders concluderen dan dat je verder zou moeten cutten om van de 'kipfilets' af te moeten komen en het strakker te kunnen krijgen. Zorg voor een goed gebalanceerd voedingsschema en een goed trainschema. Driemaal per week triceps trainen is misschien wat overkill als je daarnaast ook nog borst/schouders traint.
 
Voeding is nu wel goed en kan het niet nog meer cutten i.v.m. te actieve sportschema. Anders werkt het niet (heb het geprobeerd). Ik zit nu op een goede schema en wil het voorlopig nog zo houden.
 
Even goede vrienden. Goede oefeningen voor triceps zijn o.a. dippen en skull crushers.