- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik mag ook weer stemmen, maar ik heb geen idee waar ik op ga stemmen. Denk niet dat ik überhaupt ga stemmen tot die kinderen hun zooi op orde hebben. Vertrouwen in de politiek ben ik helemaal kwijt en dat op mijn leeftijd al.Ik mag voor het eerst stemmen3 raden wie het wordt

Wilders belooft de PVV'ers gebakken lucht. Als mensen nadenken, dan weten ze dat ze zonder de EU, Nederland flink minder exportomzet zal genereren. Ach maar mensen gaan op hun gevoel af. Maar gevoel is gefundeerd op gebakken lucht.
Verder heeft Nederland een krabbel gezet bij het EU verdrag. Wilders: kom met oplossingen in plaats van alleen opmerkingen.
En als het goed is gebruiken wij bij het bodybuilden niet alleen ons gevoel, maar voornamelijk ons verstand. Of moeten we ook maar de squat uit onze training halen omdat we het gevoel hebben dat er superveel energie verloren gaat?
Ik mag ook weer stemmen, maar ik heb geen idee waar ik op ga stemmen. Denk niet dat ik überhaupt ga stemmen tot die kinderen hun zooi op orde hebben. Vertrouwen in de politiek ben ik helemaal kwijt en dat op mijn leeftijd al.![]()
dit ga ik iig wel doen. gewoon omdat die gasten toch nooit zullen winnen gun ik ze mijn stem.Toch denk ik dat het een hele slimme zet is geweest van Wilders, en dat zijn partij weer veel zetels gaat scoren.
---------- Post toegevoegd Tue 1 May 2012 om 23:48 ----------
Verder ben ik het eens met Sjaak, ik denk ook niet dat ik nog ga stemmen in de toekomst. Er is gewoon geen enkele partij die niet een aantal punten heeft waar ik het totaal niet mee eens ben. Het zou mooi zijn als je een tegenstem kon geven, gewoon een -1 stem. Dan zou ik gewoon tegen Groen Links stemmen.

Toch denk ik dat het een hele slimme zet is geweest van Wilders, en dat zijn partij weer veel zetels gaat scoren.
---------- Post toegevoegd Tue 1 May 2012 om 23:48 ----------
Verder ben ik het eens met Sjaak, ik denk ook niet dat ik nog ga stemmen in de toekomst. Er is gewoon geen enkele partij die niet een aantal punten heeft waar ik het totaal niet mee eens ben. Het zou mooi zijn als je een tegenstem kon geven, gewoon een -1 stem. Dan zou ik gewoon tegen Groen Links stemmen.
Ik stem gewoon niet meer. Allemaal mong*len daar, verdient allemaal mijn stem niet.