Fitness Seller

Troef Wilders bij verkiezingen: Nederland uit de EU

Wa'ne koekwous, volstrekt niet meer geloofwaardig als regeringspartner/gedoogpartner voor de volgende verkiezingen.

Slim van hem, zal hij zeker veel stemmen mee krijgen.

of het nou goede of slechte zet is nederlanders zijn de eu wel behoorlijk zat en zeker het type volk wat snel op de pvv zou stemmen

Ik mag voor het eerst stemmen :D 3 x raden wie het wordt.

Laatst bewerkt:
Dat hij dit ter discussie wilt brengen mag je hem wel om prijzen, is de enige die dat doet.
Zoveel ellende met die eu, maja als je kritisch bent in de politiek ben je sowieso een buitenbeentje.

Ik mag voor het eerst stemmen :D 3 raden wie het wordt
Ik mag ook weer stemmen, maar ik heb geen idee waar ik op ga stemmen. Denk niet dat ik überhaupt ga stemmen tot die kinderen hun zooi op orde hebben. Vertrouwen in de politiek ben ik helemaal kwijt en dat op mijn leeftijd al. :rolleyes:

Wilders en gebakken lucht

Wilders belooft de PVV'ers gebakken lucht. Als mensen nadenken, dan weten ze dat ze zonder de EU, Nederland flink minder exportomzet zal genereren. Ach maar mensen gaan op hun gevoel af. Maar gevoel is gefundeerd op gebakken lucht.

Verder heeft Nederland een krabbel gezet bij het EU verdrag. Wilders: kom met oplossingen in plaats van alleen opmerkingen.

En als het goed is gebruiken wij bij het bodybuilden niet alleen ons gevoel, maar voornamelijk ons verstand. Of moeten we ook maar de squat uit onze training halen omdat we het gevoel hebben dat er superveel energie verloren gaat?

Wilders belooft de PVV'ers gebakken lucht. Als mensen nadenken, dan weten ze dat ze zonder de EU, Nederland flink minder exportomzet zal genereren. Ach maar mensen gaan op hun gevoel af. Maar gevoel is gefundeerd op gebakken lucht.

Verder heeft Nederland een krabbel gezet bij het EU verdrag. Wilders: kom met oplossingen in plaats van alleen opmerkingen.

En als het goed is gebruiken wij bij het bodybuilden niet alleen ons gevoel, maar voornamelijk ons verstand. Of moeten we ook maar de squat uit onze training halen omdat we het gevoel hebben dat er superveel energie verloren gaat?

Dit

Ik mag ook weer stemmen, maar ik heb geen idee waar ik op ga stemmen. Denk niet dat ik überhaupt ga stemmen tot die kinderen hun zooi op orde hebben. Vertrouwen in de politiek ben ik helemaal kwijt en dat op mijn leeftijd al. :rolleyes:

Gewoon op de sgp stemmen :p dit ga ik iig wel doen. gewoon omdat die gasten toch nooit zullen winnen gun ik ze mijn stem.

Ik stem gewoon niet meer. Allemaal mong*len daar, verdient allemaal mijn stem niet.

Ik stem op de partij van de dieren, mijn hond verdient ook een stem! :D

Ik zie niet in waarom NL geen export meer zou kunnen hebben als het niet bij de EU hoort. Voor we daar bij hoorde hadden we ook export meen ik me te herinneren.

Als je deze reacties leest, maar ook als je kijkt naar het gedrag van mensen met koninginnedag als de royalties langslopen, dan word je toch wel erg pessimistisch over de toekomst vd democratie.

Begint een steeds grotere grap te worden. Dit is zo'n beetje zijn laatste troef, en niemand wil met hem in zee. Hij heeft zichzelf totaal buiten spel gezet, en aangezien er in ons land nog steeds een meerpartijenstelsel van toepassing is, geef ik hem geen kans. De PVV is onderhand zo goed als gelijk aan de SP, met als verschil het punt over allochtonen.

Toch denk ik dat het een hele slimme zet is geweest van Wilders, en dat zijn partij weer veel zetels gaat scoren.

---------- Post toegevoegd Tue 1 May 2012 om 23:48 ----------

Verder ben ik het eens met Sjaak, ik denk ook niet dat ik nog ga stemmen in de toekomst. Er is gewoon geen enkele partij die niet een aantal punten heeft waar ik het totaal niet mee eens ben. Het zou mooi zijn als je een tegenstem kon geven, gewoon een -1 stem. Dan zou ik gewoon tegen Groen Links stemmen.

Toch denk ik dat het een hele slimme zet is geweest van Wilders, en dat zijn partij weer veel zetels gaat scoren.

Verder ben ik het eens met Sjaak, ik denk ook niet dat ik nog ga stemmen in de toekomst. Er is gewoon geen enkele partij die niet een aantal punten heeft waar ik het totaal niet mee eens ben. Het zou mooi zijn als je een tegenstem kon geven, gewoon een -1 stem. Dan zou ik gewoon tegen Groen Links stemmen.

Blanco stemmen. ;)

Laat zien dat het je wel boeit, maar iedereen prutsers vind.

ik ga Piratenpartij stemmen.

We zullen zien. Mijn 1001101 onderbuikgevoel zegt dat Wilders het helemaal heeft verprutst met het catshuis en dat mensen de rechtse regering vinden falen, omdat de crisis nog niet over is. Niet dat het verschil had gemaakt als er een linkse regering was geweest, maar de meesten zijn zo slim niet om daarover na te denken. Links gaat denk ik de overhand van de stemmen krijgen, en met name bij de SP zullen er denk ik veel bijkomen.

Terug
Naar boven