XXL Nutrition

Troef Wilders bij verkiezingen: Nederland uit de EU

Wat heeft iedereen toch tegen Europa? Als je in Michigan zou zou wonen zou je dan ook voor afscheiding van de rest van de USA zijn? Het is toch gewoon noodzaak om samen te werken. Wellicht dat een land als Griekenland buiten de harde kern moet worden gezet en je kan je bij wel meer landen afvragen of ze echt bij de kern passen maar in de basis is dit een goed concept. Alleen is Nederland echt te klein.

Om te beginnen heeft de USA één taal, dat is al een mooi begin. Samenwerking is prima trouwens, maar zoals het nu gaat wordt er een hoop geld verspild aan nutteloze zaken. Bijvoorbeeld een bailout pot van honderden miljarden.

Moet altijd lachen om mensen die stemgedrag aan het opleidingsniveau gaan linken... :hamer:

Je mag best lachen van mij, komt misschien ook omdat hoger opgeleiden meer liberaal zijn dan lager opgeleiden. Voel je je aangesproken of was het pure wrok omdat jij, als hoger opgeleide, je tussen de laag opgeleiden bevindt?

Je mag best lachen van mij, komt misschien ook omdat hoger opgeleiden meer liberaal zijn dan lager opgeleiden. Voel je je aangesproken of was het pure wrok omdat jij, als hoger opgeleide, je tussen de laag opgeleiden bevindt?

Ik voel me niet aangesproken, je deed me gewoon aan iemand denken die ook altijd van dat soort uitspraken doet ;) Als hij een discussie niet kan winnen gaat hij altijd het opleidingsniveau erbij halen van hemzelf en de persoon wij hij mee in discussie is.. of hij gaat overdreven moeilijke woorden gebruiken om te imponeren terwijl de inhoud van zijn verhaal nergens over gaat of gewoon gelogen is :D

Ik voel me niet aangesproken, je deed me gewoon aan iemand denken die ook altijd van dat soort uitspraken doet ;) Als hij een discussie niet kan winnen gaat hij altijd het opleidingsniveau erbij halen van hemzelf en de persoon wij hij mee in discussie is.. of hij gaat overdreven moeilijke woorden gebruiken om te imponeren terwijl de inhoud van zijn verhaal nergens over gaat of gewoon gelogen is :D

Ja dat ken ik wel ja. Alleen haal ik hier geen opleidingsniveau, van de persoon waarmee ik in discussie ben, erbij. Ik pak een geval wat onderzocht is en vraag daarbij, gezien je reactie, of je je aangesproken voelt? Je voelt je niet aangesproken, maar welk woord is moeilijk voor je? :)

Naja, als rechts in elk geval maar weer (mee) regeert.
Ik vind toch dat in de korte tijd dat ze regeerd hebben ook best veel goede dingen gedaan hebben..
Ja op de snelweg 130km + nog wat onbelangrijkere dingen, wat wel gedaan is is dat eigen risico naar 400,- euro in de zorg gaat, nee geweldige zet van VVD met zo een partij moeten we nu blij zijn ofzo? Hoe moet iemand dat bekostigen met een inkomen van 1000,- in de maand? Voor die rijke stinkerd is 400,- niets maar de arme sloeber word hier niet vrolijk van.

Ja op de snelweg 130km + nog wat onbelangrijkere dingen, wat wel gedaan is is dat eigen risico naar 400,- euro in de zorg gaat, nee geweldige zet van VVD met zo een partij moeten we nu blij zijn ofzo? Hoe moet iemand dat bekostigen met een inkomen van 1000,- in de maand? Voor die rijke stinkerd is 400,- niets maar de arme sloeber word hier niet vrolijk van.

Volgens mij is hier niet enkel de VVD voor verantwoordelijk. Daarnaast worden dus de mensen met een laag inkomen gecompenseerd. Misschien eerst wat lezen?

Ach, pat21, de regering hing toch samen van symboolpolitiek en nietszeggende beslissingen?

Die dubbele nationaliteit verbieden heeft weinig nut denk ik, hoofddoekenverbod ed gaat nergens over, 130/u ligt wel voor de hand met een regering met een paar partijen die vrijheid belangrijk vinden, maar de burka... tja er zijn wel goede argumenten om dit te verbannen, ook al is het in tijden van economische crisis / recessie totaal irrelevant.

• Topic Starter Topic Starter
Wat als Belgie uit de EU stapt? Wat moet er dan met alle EU gebouwen in Brussel? :D Naar Straatsburg zeker.

Ja dat ken ik wel ja. Alleen haal ik hier geen opleidingsniveau, van de persoon waarmee ik in discussie ben, erbij. Ik pak een geval wat onderzocht is en vraag daarbij, gezien je reactie, of je je aangesproken voelt? Je voelt je niet aangesproken, maar welk woord is moeilijk voor je? :)

Ik zeg niet dat ik ze moeilijk vind ;) , kan me gewoon aan mensen ergeren die overdreven moeilijke woorden gaan gebruiken. :rolleyes:

Ach, pat21, de regering hing toch samen van symboolpolitiek en nietszeggende beslissingen?

Klopt helemaal, maar dit komt van de Kunduz-club voor zover ik me herinner.

Mee eens, maar dan gaat het nog om wat voor signaaal je afgeeft.

Burkaverbod, verbod op dubbele nationaliteit, maar we mogen gelukkig wel met 130 km/h over de snelweg razen :roflol:

Met dat laatste is Rob G erg gelukkig. Kan hij als hij zijn auto weer heeft leeg gereden zeuren over de hoge benzineprijs.

Sterk punt. Maximale snelheid en benzineprijs hebben idd heel veel met elkaar te maken.

Misschien net zo nieuw voor je als de twee knopjes op het toilet, maar sneller rijden = hoger verbruik. Je hebt al eerder aangegeven een groot voorstander te zijn van een hogere maximum snelheid. Je hebt het ook meerdere malen over de hoge benzineprijs gehad dus voila! :)

Slim bedacht man, jij bent wel hoog geleid of niet?

Whaha maar iig goed van je dat je weet hoe de wc werkt, probeer je verder maar te beperken tot dat soort materie.

Pat21 is zo iemand die in zijn eigen wereldje leeft, advies geven is zinloos.

Ja maar je weet toch, iets met benzineprijs en een auto rijdt op benzine en 130 rijden en dan is het toch logisch dat je daar dan een causaal verband in ziet? En als je dan ook nog eens weet hoe de wc knoppen werken dan ben je wel ff intellectueel verheven :roflol:

Mwoa, vvd staat nog steeds torenhoog en Wilders heeft er ook niet veel op ingeleverd. Sowieso gaat hij met zijn anti-europa campagne wel scoren. Ik zie links niet snel een meerderheid halen. Het zal dan eerder een soort paar achtig geval worden net als nu. SP is net als PVV toch wel echt wen 'arbeiders' partij. Mensen die middel tot hoog opgeleid zijn en/of beetje verdienen stemmen niet zo snel op die partijen denk ik. Naja, we zullen zien.

SP dus nu de grootste met 29 zetels... I hate to say I told you so, but...
Maargoed, het zijn peilingen... zegt natuurlijk nog niet alles nu.

Terug
Naar boven