- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
We zullen zien. Mijn 1001101 onderbuikgevoel zegt dat Wilders het helemaal heeft verprutst met het catshuis en dat mensen de rechtse regering vinden falen, omdat de crisis nog niet over is. Niet dat het verschil had gemaakt als er een linkse regering was geweest, maar de meesten zijn zo slim niet om daarover na te denken. Links gaat denk ik de overhand van de stemmen krijgen, en met name bij de SP zullen er denk ik veel bijkomen.
Mwoa, vvd staat nog steeds torenhoog en Wilders heeft er ook niet veel op ingeleverd. Sowieso gaat hij met zijn anti-europa campagne wel scoren. Ik zie links niet snel een meerderheid halen. Het zal dan eerder een soort paar achtig geval worden net als nu. SP is net als PVV toch wel echt wen 'arbeiders' partij. Mensen die middel tot hoog opgeleid zijn en/of beetje verdienen stemmen niet zo snel op die partijen denk ik. Naja, we zullen zien.
Blanco stemmen, kweet het ook niet. Vind het wel leuk om wat bij te houden hoe het beetje loopt, maar wie er nou daadwerkelijk in de kamer komt. Je betaald dan een 10tje minder voor dit en een 10tje meer voor dat. Echt grof wordt er toch niets aangepast.