AndroidHealthClinic

Tropinol (iForce Nutrition)

Storkiez

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
91kg
Vetpercentage
17%
Beste,

Ik, en waarschijnlijk vele met mij heeft vandaag een mailtje gehad van de aanbiedingen van bodyenfitshop.nl

in dit mailtje staat een aanbieding over dit product:
http://www.bodyenfitshop.nl/testosteron-stimulerend/iforce-nutrition/tropinol

Als ik het zo lees, is het na het nemen van je whey, bcaa's en je creatine/np dus de next level.

mijn vraag is heel simpel:
werkt het zoals het staat?
en zo ja, is het leeftijds gebonden ofzo?
want ik ben 24, en met mijn libido is niks mis mee, integendeel

Is sinds kort dus pas leverbaar bij Body en Fitshop, dus veel reviews/ervaringen met Tropinol zul je hier nog niet vinden. ;)

Op Google is verder genoeg informatie te vinden over Tropinol, waaronder veel positieve ervaringen.

Ikzelf ben vanaf vandaag gestart met Tropinol, dus ik hoop na mijn kuur wat meer te kunnen vertellen over de werking. :)

• Topic Starter Topic Starter
oke
thanx voor je antwoord..

maar zoals wel meer van die testosteron boosters, vraag ik me juist af, of dat ik gezien me leeftijd er wel wat aan kan hebben, ook al is het een goed product..

oke
thanx voor je antwoord..

maar zoals wel meer van die testosteron boosters, vraag ik me juist af, of dat ik gezien me leeftijd er wel wat aan kan hebben, ook al is het een goed product..

Daar durf ik je geen sluitend antwoord op te geven, ben zelf al de nodige jaartjes ouder dan dat jij bent. :)

Lijkt een beetje op testo-sting imo beloven major gains en buffness binnen 4 weken..

Over het algemeen bullshit. Of het zou de eerste keer zijn dat zo'n belofte waar gemaakt wordt.

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Dit ziet er wel spannend uit eigenlijk. Ben wel benieuwd, maar kan het me niet voorstellen. De supplementenindustrie liegt ons wel vaker voor. Er is denk ik ook een reden dat er zo vaak van die nieuwe superformules uitkomen. Zolang iets nieuw en onbekend is kan de illusie hoog gehouden worden dat het heel effectief is. Ik denk dat je over enkele jaren hier eigenlijk niets meer van hoort.

Is sinds kort dus pas leverbaar bij Body en Fitshop, dus veel reviews/ervaringen met Tropinol zul je hier nog niet vinden. ;)

Op Google is verder genoeg informatie te vinden over Tropinol, waaronder veel positieve ervaringen.

Ikzelf ben vanaf vandaag gestart met Tropinol, dus ik hoop na mijn kuur wat meer te kunnen vertellen over de werking. :)

Hoe is je kuurtje bevallen?

Terug
Naar boven