- Waardering
- 516
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 53kg
Ja, jij mag ook nog ff een plaatje posten
Komt die uit je Poezie-album?![]()
Ga je nu tegen mij domme opmerkingen maken.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, jij mag ook nog ff een plaatje posten
Komt die uit je Poezie-album?![]()

het is me al vaker opgevallen... maar nu wil ik toch echt wat zeggen!
marcel en feedback, jullie hebben echt een speciale relatie.
Jullie zijn als 2 benen door 1 broekspijp of zo.
Ik zie het al een beetje voor me. Jullie lopen hand in hand door de stad.. vullen elkaars zinnen aan..
Een echt alpha vrouwtje naast zo'n mannetje net zo breed als dat ie lang is.
En dan komt er een homostelletje langslopen en dan gniffelen jullie stiekem en achteraf delen jullie elkaars haat, waardoor de relatie nog sterker wordtzo romantisch, zie het helemaal voor me.
wat ik me eigenlijk afvroeg is of feedback ook spuiten in je kont zet? hcg voor krimpende balletjes bijvoorbeeld

Al dat waar jij van droomt waarschijnlijk maar wat je niet zult krijgen door je afwijking?
out btw
Al dat waar jij van droomt waarschijnlijk maar wat je niet zult krijgen door je afwijking?
Ik moet je helaas teleurstellen het is niet bij benadering zoals jij het schildert so dream on f**got.
Trouwens, wel nobel van je dat je je billemaat rugdekking geeft maja jullie smeerlappen doen de hele dag niks anders eigenlijk.
out btw

1.72 lang zijn in Nederland en praten over afwijkingen
het hcg deel was wel waar toch... makkelijker om feedback te laten spuiten dan het zelf doen![]()

Zeg Marcel, over afwijking gesproken, had Julia er een?
1.72 lang zijn in Nederland en praten over afwijkingen
het hcg deel was wel waar toch... makkelijker om feedback te laten spuiten dan het zelf doen![]()

Heb wel vaker sjors' topic bekeken maar elke keer over die kont heen gekeken. Zou nu bijna een volger worden
Heb wel vaker sjors' topic bekeken maar elke keer over die kont heen gekeken. Zou nu bijna een volger worden

Wie zijn er eigenlijk allemaal gay op dit topic, no offence btw. Bryze1974, originele naam, mesoectosaurus?
Waarom ik nou weer !
En je hebt Bryce zijn naam verkeerd geschreven lichtpunt