Fitness Seller

Trots op billen?

het is me al vaker opgevallen... maar nu wil ik toch echt wat zeggen!
marcel en feedback, jullie hebben echt een speciale relatie.
Jullie zijn als 2 benen door 1 broekspijp of zo.

Ik zie het al een beetje voor me. Jullie lopen hand in hand door de stad.. vullen elkaars zinnen aan..
Een echt alpha vrouwtje naast zo'n mannetje net zo breed als dat ie lang is.
En dan komt er een homostelletje langslopen en dan gniffelen jullie stiekem en achteraf delen jullie elkaars haat, waardoor de relatie nog sterker wordt :heart: zo romantisch, zie het helemaal voor me.

wat ik me eigenlijk afvroeg is of feedback ook spuiten in je kont zet? hcg voor krimpende balletjes bijvoorbeeld

Al dat waar jij van droomt waarschijnlijk maar wat je niet zult krijgen door je afwijking?
Ik moet je helaas teleurstellen het is niet bij benadering zoals jij het schildert so dream on f**got.

Trouwens, wel nobel van je dat je je billemaat rugdekking geeft maja jullie smeerlappen doen de hele dag niks anders eigenlijk.:roflol:

out btw

Al dat waar jij van droomt waarschijnlijk maar wat je niet zult krijgen door je afwijking?
Ik moet je helaas teleurstellen het is niet bij benadering zoals jij het schildert so dream on f**got.

Trouwens, wel nobel van je dat je je billemaat rugdekking geeft maja jullie smeerlappen doen de hele dag niks anders eigenlijk.:roflol:

out btw

1.72 lang zijn in Nederland en praten over afwijkingen :roflol:
het hcg deel was wel waar toch... makkelijker om feedback te laten spuiten dan het zelf doen :dunno:

Chinezen zijn .manlets

Heb wel vaker sjors' topic bekeken maar elke keer over die kont heen gekeken. Zou nu bijna een volger worden

Ere wie ere toekomt: je hebt een mooie kont Sjors :thumbs:
(Al vind ik t geen leuk broekje, miss andere kleur)

no homo

Wie zijn er eigenlijk allemaal gay op dit topic, no offence btw. Bryze1974, originele naam, mesoectosaurus?

Jij ook al gefapt op die foto?

Zulk barbaars gedrag zou ik nooit vertonen, zeker niet tegen een dame op leeftijd

Dus Sjors-topic wordt nu sjor-topic?:D

Wat een leuk, bijna, hetero grapje Bryce. Kom gewoon uit de kast en zeg dat je hetero bent !
Zo erg is het niet :D

---------- Post toegevoegd Tue 19 Mar 2013 om 20:25 ----------

Wie zijn er eigenlijk allemaal gay op dit topic, no offence btw. Bryze1974, originele naam, mesoectosaurus?

Waarom ik nou weer !
En je hebt Bryce zijn naam verkeerd geschreven lichtpunt

Terug
Naar boven