XXL Nutrition

Trots op billen?

Ik houd echt van die relletjes hier, zal vast te reden zijn dat ik hier zoveel ben.
..Trouwens, wellicht ongepast om te praten maar wie is die Julia?
Een forumlid, familielid..?

Laatst bewerkt:
is trouwens niet zo handig om je 06 op internet te laten slingeren.
AwZdoMKCEAEXOd-.jpg

Wat mooi topic weer :)

• Topic Starter Topic Starter
Haha ja hoor, mijn 06 is overal op internet te vinden, staat ook gewoon op mijn website :-)

Maar goed, veel mannen in dit topic zie ik. Geen vrouwen die zich geroepen voelen om mee te doen?

Waarom doen ze dit soort dingen nooit voor mannen?

Ze noemen mij ook wel glutezilla. :)

Al dat waar jij van droomt waarschijnlijk maar wat je niet zult krijgen door je afwijking?
Ik moet je helaas teleurstellen het is niet bij benadering zoals jij het schildert so dream on f**got.

Trouwens, wel nobel van je dat je je billemaat rugdekking geeft maja jullie smeerlappen doen de hele dag niks anders eigenlijk.:roflol:
Vind het altijd grappig dat sommige mensen zich zomaar kunnen voortplanten zonder dat iemand zich daar vragen bij stelt.

ot:
Waarom krijgen vrouwen een reisvergoeding en mannen in dergelijke topics niet?

• Like
Waarderingen: Vonk
1.72 lang zijn in Nederland en praten over afwijkingen :roflol:
het hcg deel was wel waar toch... makkelijker om feedback te laten spuiten dan het zelf doen :dunno:

Matig fagboy, heel matig zelfs.

Moedermelk horen klotsen maar niet weten waar de tepel hangt, HMG is de shit tegenwoordig.

Vind het altijd grappig dat sommige mensen zich zomaar kunnen voortplanten zonder dat iemand zich daar vragen bij stelt.

ot:
Waarom krijgen vrouwen een reisvergoeding en mannen in dergelijke topics niet?

Beter hadden jouw ouders een voortplantingsverbod gekregen inderdaad, dat had er weer eentje gescheeld.

OT: Dat je dat niet snapt zeg.

OMFG.... :D gaat nergens meer over hahhaa...

Denk dat niemand zin heeft om onbetaald (half)bloot in zo'n blad te gaan staan, heeft niks te maken met niet durven.

We did. Een jaartje geleden vroeg ik op dit forum om een man die met ontbloot bovenlijf in een tijdschrift durfde, voor een reportage over sportmannen. Niemand durfde. :-P
Ik wil dat gerust doen als jij tot hier komt en ik in natura word betaald :eyebrow:

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat niemand zin heeft om onbetaald (half)bloot in zo'n blad te gaan staan, heeft niks te maken met niet durven.

Ik heb vaker bodybuildsters/fitnessladies geïnterviewd die dat wel heel leuk vonden, dus dat 'niemand' valt volgens mij wel mee.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:wanker:

Terug
Naar boven