AndroidHealthClinic

Trots op billen?

• Topic Starter Topic Starter
Dus nu spreek je jezelf tegen??

Hoezo? Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Met de mannen is het destijds niet gelukt, maar ik heb de afgelopen jaren meerdere vrouwelijke bodybuildsters en vrouwen die aan miss fitness-wedstrijden meededen geïnterviewd.

Als je dr zoveel kent dan vraag je t toch lekker aan die dames om voor niks in zo'n blad te staan

I'm out

• Topic Starter Topic Starter
Tjonge, wat een gezellig forum dit.

Anyway, van mij hebben jullie geen last meer, dan maar geen gespierde billen in deze repo.

in b4 peanut jizzes on the pic

Anyway, van mij hebben jullie geen last meer, dan maar geen gespierde billen in deze repo.

Iedereen is hier gestoord of geil. Roids.

Henry_Rollins.gif

Matig fagboy, heel matig zelfs.

Moedermelk horen klotsen maar niet weten waar de tepel hangt, HMG is de shit tegenwoordig.

Beter hadden jouw ouders een voortplantingsverbod gekregen inderdaad, dat had er weer eentje gescheeld.

OT: Dat je dat niet snapt zeg.

???
is dit een analogie voor geen 'HMG' nodig hebben omdat mn ballen niet atrofiëren?

Ik bied mijn billen toch aan? Je krijgt echt geen spijt, dat je een man neemt ipv vrouw. Ze noemen mij ook wel glutezilla aka "die jongen met die mooie ronde gespierde billen". Vorig weekend nog ik sta in een club in de rij om muntjes te kopen, word ik in mijn billen geknepen door een groep meiden. Ook meegemaakt dat ik stage liep op een ROC en dames door de gang schreeuwde "Hey jongen, wat heb jij lekkere ronde billen", waarop ik reageerde; "Dag jongedame, geef me jouw nummer dan mag jij bellen voor een afspraak om nutella van mijn billen te likken". Mocht je interesse hebben PM me maar.

We did. Een jaartje geleden vroeg ik op dit forum om een man die met ontbloot bovenlijf in een tijdschrift durfde, voor een reportage over sportmannen. Niemand durfde. :-P

Come on, dat meen je toch niet serieus...
Ik herinner me dat er 20 jaar geleden al een tijdschrift bij de tandarts in de wachtkamer lag, de Viva of de Flair of hoe die bladen ook mogen heten. Daar stonden een stuk of vijf mannen helemaal derde beennaakt in. Geen lelijke lijven maar zeker ook geen bodybuilders. Met een verhaal erbij wat ze van hun lijf vonden. De reportage was zo sexy en die Viva of Flair was al zo oud, dus niet meer te krijgen.... heb 'm stiekem onder m'n trui geduwd en mee naar huis genomen :D
En nu zouden bodybuilders niet durven te poseren met ontbloot bovenlijf?
Dan pak je het óf verkeerd aan óf er lopen hier heel wat mietjes rond... al denk ik dat eerder dat eerste het geval is.

erg he... lijkt wel of geen 1 topic meer serieus kan blijven...

misschien kun je eens een sportschool in lopen kijken of daar wat dames zijn :)

Matig fagboy, heel matig zelfs.

Moedermelk horen klotsen maar niet weten waar de tepel hangt, HMG is de shit tegenwoordig.

Beter hadden jouw ouders een voortplantingsverbod gekregen inderdaad, dat had er weer eentje gescheeld.

OT: Dat je dat niet snapt zeg.
Was eigenlijk serieus, hoor.

Probeer zo weinig mogelijk een oordeel te vellen over mensen ahv enkele postjes op een forum, maar je maakt het wel erg moeilijk. Mag er niet aan denken dat iemand met zo'n houding een rolmodel voor kinderen zou moeten zijn.

Was eigenlijk serieus, hoor.

Probeer zo weinig mogelijk een oordeel te vellen over mensen ahv enkele postjes op een forum, maar je maakt het wel erg moeilijk. Mag er niet aan denken dat iemand met zo'n houding een rolmodel voor kinderen zou moeten zijn.

Alles wat op DBB word gepost is ook 100% waar. :bow2:

tumblr_me4ft7tzcK1qkr3a9o1_500.gif

Doen we het toch beter dan de gemiddelde straight frequentie van 1x per week......

:roflol:
Maakte die quote eigenlijk omdat feedback nu haar vent verdedigt, terwijl Marcel het er een pagina eerder over had.
Liefde is... Elkaar ook kunnen zeggen dat de ander zich aanstelt...

Doesn't matter, zou die marginale toestanden beter gewoon negeren.

Terug
Naar boven