Hoezo? Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Met de mannen is het destijds niet gelukt, maar ik heb de afgelopen jaren meerdere vrouwelijke bodybuildsters en vrouwen die aan miss fitness-wedstrijden meededen geïnterviewd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tjonge, wat een gezellig forum dit.
Anyway, van mij hebben jullie geen last meer, dan maar geen gespierde billen in deze repo.
epic pua skills ... een chick proberen te versieren met je trein abbo 
Matig fagboy, heel matig zelfs.
Moedermelk horen klotsen maar niet weten waar de tepel hangt, HMG is de shit tegenwoordig.
Beter hadden jouw ouders een voortplantingsverbod gekregen inderdaad, dat had er weer eentje gescheeld.
OT: Dat je dat niet snapt zeg.

epic pua skills ... een chick proberen te versieren met je trein abbo
![]()
heb niet eens een trein abbo, leek me gewoon makkelijk voor haar! Dan hoeft ze de parkeerkosten niet te betalen en dan hoeft ze niet in de file te staan! 
Anyway, van mij hebben jullie geen last meer, dan maar geen gespierde billen in deze repo.
We did. Een jaartje geleden vroeg ik op dit forum om een man die met ontbloot bovenlijf in een tijdschrift durfde, voor een reportage over sportmannen. Niemand durfde. :-P

erg he... lijkt wel of geen 1 topic meer serieus kan blijven...
misschien kun je eens een sportschool in lopen kijken of daar wat dames zijn![]()
Was eigenlijk serieus, hoor.Matig fagboy, heel matig zelfs.
Moedermelk horen klotsen maar niet weten waar de tepel hangt, HMG is de shit tegenwoordig.
Beter hadden jouw ouders een voortplantingsverbod gekregen inderdaad, dat had er weer eentje gescheeld.
OT: Dat je dat niet snapt zeg.
Was eigenlijk serieus, hoor.
Probeer zo weinig mogelijk een oordeel te vellen over mensen ahv enkele postjes op een forum, maar je maakt het wel erg moeilijk. Mag er niet aan denken dat iemand met zo'n houding een rolmodel voor kinderen zou moeten zijn.

Trouwens, wel nobel van je dat je je billemaat rugdekking geeft maja jullie smeerlappen doen de hele dag niks anders eigenlijk.![]()

Trouwens, wel nobel van je dat je je billemaat rugdekking geeft maja jullie smeerlappen doen de hele dag niks anders eigenlijk.![]()

Maakte die quote eigenlijk omdat feedback nu haar vent verdedigt, terwijl Marcel het er een pagina eerder over had.Doen we het toch beter dan de gemiddelde straight frequentie van 1x per week......
![]()