Fitness Seller

Trouw: 'deel Schilderswijk = sharia buurt'

• Topic Starter Topic Starter
Jij vergelijkt de situatie in 'die buurt' toch met de tokkies die veel troep achterlaten en zegt dan dat je daar een woning wilt zoeken ?

Ja honden verbieden: "Mensen zeggen mij letterlijk: we willen hier geen honden, ze zijn onrein. Die horen niet hier. Een keer is mij zelfs nageroepen: Verdwijn met dat smerige beest, anders komt die in de punt van het zwaard."

Burqa uitdelen = Meryam (28) draagt een nikab, alleen haar ogen zijn zichtbaar, haar hele lichaam is bedekt. De groep groeit, ziet ze in haar omgeving. Ze schudt geen handen van mannen.

Ik hoop dat je je daar thuis zal voelen, vast wel.

Mensen houden er nogal van om te overdrijven, daarnaast is het een Antilliaan die dat claimt, die overdrijven net zo erg als de gemiddelde Marokkaan.
Dat ze geen honden willen is niet verbieden, dat ze daar niet horen, meh kan ze geen ongelijk geven. Weinig ruimte, weinig groen, zo'n beestje kan amper zn energie kwijt en moet altijd aangelijnd zijn, geen plek voor een hond nee.
Ga dan in de buurt van 't zuiderpark wonen, kunnen ze nog een beetje rennen.

Dus omdat Meryam een niqab draagt en de groep groeit worden ze uitgedeeld en moet iedereen bedekt worden? Wellicht voelen ze zich in die wijk door de groeiende gemeenschap meer op hun gemak om een niqab aan te doen.
Bijna elke dag loopt er een groep moslima's een rondje door het zuiderpark, op een na allemaal met hoofddoek en lichaamsrondingverhullende kleding. En 1tje draagt een niqab, zeker ook uitgedeeld aan dr, moet van dr ouders en vriendinnen, peer-pressure of niet.

http://www.trouw.nl/tr/nl/5009/Arch...je-wijk-verandert-in-een-klein-kalifaat.dhtml

Hier wat stukjes. Het is niet de Telegraaf of Gs die dit schrijf...geen ophitsende krant of weekblad.

Lach maar en bagatelliseer het maar. Vermalen jullie alles maar tot 'ach best' en 'het is nou eenmaal zo', 'is niet zo erg'. Deze moslims bedanken u en de NL'ers die eronder moeten leven vervloeken uw blindheid.

Je zou er een McDonalds of Burger King moeten openen.

niks aan de hand jongens, gewoon doorlopen

Muammar Gaddafi: We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.

Het is wachten wat de reactie zal zijn vanuit de Sharia Driekhoek nu de politiek en gemeente er uiteraard wat aandacht op zullen vestigen. Naar mijn verwachting zal het niet met een sisser aflopen.

TheUnknownKnown = tbeest ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Muammar Gaddafi: We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.

Het is wachten wat de reactie zal zijn vanuit de Sharia Driekhoek nu de politiek en gemeente er uiteraard wat aandacht op zullen vestigen. Naar mijn verwachting zal het niet met een sisser aflopen.
Khaddafi quoten

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Gaddafi :roflol: die was alleen moslim als het hem uitkwam

Snap de ophef niet helemaal. Nog nooit in het "zwarte" Bijlmer geweest zeker, daar kom je al 30 jaar niet meer in als blanke zonder aangerand te worden. En dan heb ik het nog niet gehad over de wijken waar je als "zwarte" niet kunt komen wonen, zonder bakstenen door je raam te krijgen. Dit zal je altijd hebben, valt vrij weinig aan te doen. Mensen clusteren nou eenmaal bij elkaar.

:roflol::roflol::roflol::roflol:

wat een lul verhalen weer zeg.

Snap de ophef niet helemaal. Nog nooit in het "zwarte" Bijlmer geweest zeker, daar kom je al 30 jaar niet meer in als blanke zonder aangerand te worden. En dan heb ik het nog niet gehad over de wijken waar je als "zwarte" niet kunt komen wonen, zonder bakstenen door je raam te krijgen. Dit zal je altijd hebben, valt vrij weinig aan te doen. Mensen clusteren nou eenmaal bij elkaar.

wat ben jij een r*tard :roflol:

laat me raden, nooit verder dan je dorp geweest zeker

Kwestie van tijd tot dit op meer plekken voorkomt. Ik verwacht namelijk niet dat hier tegen opgetreden wordt. Hooguit goedkeuring door de PvdA, die nu nog doet alsof ze het erg vinden. Maar binnenkort zie je de PvdA tutjes met gebogen hoofd en hoofddoek door de wijk lopen om hun respect te betuigen aan de gezellige mediteraanse buurtgenoten.

En in de hoofden van links Nederland dansen homo's samen met moslims, joden en Nederlanders op de regenboog terwijl ze nog een stukje varkensvlees op de bbq leggen.

Volgens 3 gemeenteleden van de cda,vvd en d66 (Bakker en zijn collega's Ibo Gülsen van de VVD en Rachid Guernaoui van D66) is er niks aan de hand en gaat het om wat incidenten dit nadat ze de buurt waren ingetrokken. Ze willen ook geen actie overwegen maar wel een debat voeren.

Mooi ontken en negeer het maar ik hoop dat menig Hagenees door deze 'boel bij mekaar houden' persoontjes prikt maar dat zal vast wel. Zo begon het ook over de integratie problematiek in 2000. Ontkennen, incidenten en na een paar jaar was elke partij in ene van mening dat integreren toch wel een stevige dwang nodig had. Toen Fortuyn onder het volk gruwelijk veel bijval kreeg...

Als op termijn hetzelfde gebeurd met Wilders (veel meer zetels) gaan ze ook allemaal bijdraaien.

--------- Post toegevoegd 19 May 2013 om 10:22 ----------

Of hij gelijk heeft is wat anders maar Kadaffi zit in ieder geval dichter bij de waarheid dan personen die zowat ontkennen dat er een islam is in Europa.

Laatst bewerkt:
Downplayen is begonnen. Media heeft natuurlijk altijd gelijk, Schilderswijk is gewoon het nieuwe Mekka.

Maar gelukkig hebben we nieuwe kruisridders als Unknownknown met verfrissend gedachtengoed dat verder vooral niet de eigen wil zal willen doordrukken.

Muur omheen en klaar

Nou nou Johnny wat een onzin, zelfs in de k-buurt kun je normaal als blanke wonen.

Terug
Naar boven