XXL Nutrition

TRT dokter in België

Users who are viewing this thread

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Maar als je dan eens naar het buitenland wilt, heb je een probleempje.
Nee hoor.
denk niet dat je iets vergoed krijgt hoor. Denk als je UG TRT doet dat het minstens 10 keer goedkoper is. Is vooral legaal gezien, dat ik het via een dokter zou willen doen. In België is het verboden om dergelijke "medicijnen" in je bezit te hebben. Ik denk nu niet dat ze TRT kunnen zien op een dopingtest in de gym maar toch..
Bang dat de politie je huis binnenvalt?
Naast kosten is het voordeel dat je farmaceutische test hebt en geen UG. En dat je altijd kunt verklaren dat je het op doktersvoorschrift doet; en dat je voor vragen en bloedtesten ook je bij je arts terecht kan.

6am

Cool Novice
Lid geworden
16 mei 2021
Lengte
1m87
Massa
87kg
Nee hoor.

Bang dat de politie je huis binnenvalt?
Naast kosten is het voordeel dat je farmaceutische test hebt en geen UG. En dat je altijd kunt verklaren dat je het op doktersvoorschrift doet; en dat je voor vragen en bloedtesten ook je bij je arts terecht kan.
Kom je er gewoon de grens mee over?

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Kom je er gewoon de grens mee over?
Ik ga niemand iets adviseren en geen garantie geven, maar TRT dosis is 125 mg (0,5 ml) per week. Als je 2 ampullen van 1 ml of een half gevulde vial in je toilettas hebt zitten, zou ik mij niet zo zorgen maken.
(Ik zelf heb weleens 2 doosjes met 10 1 ml ampullen Test E uit Turkije meegenomen en als ik > 1 week naar het buitenland moet neem ik het ook gewoon mee.)

azerate

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
21 okt 2017
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
Ik ga niemand iets adviseren en geen garantie geven, maar TRT dosis is 125 mg (0,5 ml) per week. Als je 2 ampullen van 1 ml of een half gevulde vial in je toilettas hebt zitten, zou ik mij niet zo zorgen maken.
(Ik zelf heb weleens 2 doosjes met 10 1 ml ampullen Test E uit Turkije meegenomen en als ik > 1 week naar het buitenland moet neem ik het ook gewoon mee.)
kwam zelf terug uit mexico met test e en annavar , komar medewerker of douane keek een keer en lachte vriendelijk . zal ook te maken hebben of het geconstateerd word of niet en wie het doet .

• Like
Waarderingen: 6am

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
kwam zelf terug uit mexico met test e en annavar , komar medewerker of douane keek een keer en lachte vriendelijk . zal ook te maken hebben of het geconstateerd word of niet en wie het doet .
En de hoeveelheid. Als je 2 ml bij je hebt zal het niet zo'n issue zijn, ik denk dat het meer om 'dealerhoevelheden' gaat (en ik zou het in je ruimbagage in je toilettas doen; eventueel kun je het natuurlijk ook in een andere verpakking doen, enkel verbreek je dan natuurlijk de steriliteit). En je kunt altijd zeggen dat je iets op doktersvoorschrift doet. Ik denk dat de meeste mensen die medicijnen gebruiken ook niet bij iedere vliegreis netjes alle recepten van de arts bijgevoegd hebben.

mucci

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2016
Lengte
1m79
Massa
104kg
Haalde je dan de naalden/ spuiten daar in de apotheker?

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Haalde je dan de naalden/ spuiten daar in de apotheker?
Het is niet verboden een naald of spuit bij je te hebben, maar dat had gekund. Overigens heb ik maar een enkele keer gezet in het buitenland, meestal ben ik nog geen week weg dus doe ik het niet. In Turkije had ik AAS gekocht bij de apotheek.

mucci

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2016
Lengte
1m79
Massa
104kg
Het is niet verboden een naald of spuit bij je te hebben, maar dat had gekund. Overigens heb ik maar een enkele keer gezet in het buitenland, meestal ben ik nog geen week weg dus doe ik het niet. In Turkije had ik AAS gekocht bij de apotheek.
Zou het maar raar vinden om daar om een spuit en naald te gaan, ze kijken mij hier al raar aan :o

azerate

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
21 okt 2017
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
Zou het maar raar vinden om daar om een spuit en naald te gaan, ze kijken mij hier al raar aan :o
ik stond vorig jaar in de apotheek , moest naalden hebben voor mijn dochters insuline pen . hoorde achter mij daar heb je zon idiote dianabol spuiter heb ff gelachen oordelen doen mensen toch

mucci

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2016
Lengte
1m79
Massa
104kg
ik stond vorig jaar in de apotheek , moest naalden hebben voor mijn dochters insuline pen . hoorde achter mij daar heb je zon idiote dianabol spuiter heb ff gelachen oordelen doen mensen toch
“Mijn dochter heeft diabetes”, gingen ze wss wel ff moeten slikken :P

Ik ga nu meestal bij zo’n apotheek die wat afgelegen is, daar sta ik vaak alleen voor de kassa. Bij andere vraag ik het met veel zelfvertrouwen om wat te bluffen lol.

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Ik bestel naalden/spuiten etc. gewoon bij de online apotheek. 1x gevraagd bij de apotheek om BAC-water, maar dat kreeg ik dus mooi niet mee. Alleen op recept. Water???

NicoBontebal

Cool Novice
Lid geworden
23 mrt 2017
Lengte
1m87
Massa
115kg
Vetpercentage
17%
Ik bestel naalden/spuiten etc. gewoon bij de online apotheek. 1x gevraagd bij de apotheek om steriel om BAC-water, maar dat kreeg ik dus mooi niet mee. Alleen op recept. Water???
Ik ook. Werkt prima en goed te betalen.

michaelios

Cool Novice
Lid geworden
12 apr 2013
Lengte
1m89
Massa
91kg
Vetpercentage
20%
Waarom via een arts? Dat je het vergoed krijgt? Je zou gewoon zelf trt dosis kunnen zetten zonder arts.
Dit dus. Ik heb het zelfde probleem als jou alleen dan zonder ooit AAS gebruikt te hebben. Ook 12 nmol/l. Ook ik werd niet geholpen met de zelfde klachten. Besloten zelf TRT te gaan doen. Uiteindelijk dacht ik: laat ik dan maar eerst beginnen met een kuurtje en dan op een TRT dosis overstappen. Ik kan je zeggen dat ik me nog nooit zo rustig en stabiel heb gevoeld zoals nu. Libido is ook een stuk beter geworden. Ik zou wel goed uitzoeken of je dit wil. Dit is namelijk wel iets wat je in principe de rest van je leven blijft doen en heeft ook dikke impact op je vruchtbaarheid. En er zitten ook nog wat gezondheidsrisico's aan vast. Met name je rode bloedcellen en cholesterol is belangrijk om in de gaten te houden.

michaelios

Cool Novice
Lid geworden
12 apr 2013
Lengte
1m89
Massa
91kg
Vetpercentage
20%
Maar als je dan eens naar het buitenland wilt, heb je een probleempje.
Zet je toch gewoon een dubbele dosis in je reet? Dan kan je echt wel een week of 3 overbruggen zonder echt klachten te hebebn.

DogoArgentino

Novice
Lid geworden
16 mei 2021
  • Topic Starter Topic Starter
Dit dus. Ik heb het zelfde probleem als jou alleen dan zonder ooit AAS gebruikt te hebben. Ook 12 nmol/l. Ook ik werd niet geholpen met de zelfde klachten. Besloten zelf TRT te gaan doen. Uiteindelijk dacht ik: laat ik dan maar eerst beginnen met een kuurtje en dan op een TRT dosis overstappen. Ik kan je zeggen dat ik me nog nooit zo rustig en stabiel heb gevoeld zoals nu. Libido is ook een stuk beter geworden. Ik zou wel goed uitzoeken of je dit wil. Dit is namelijk wel iets wat je in principe de rest van je leven blijft doen en heeft ook dikke impact op je vruchtbaarheid. En er zitten ook nog wat gezondheidsrisico's aan vast. Met name je rode bloedcellen en cholesterol is belangrijk om in de gaten te houden.
Het is iets om te overwegen. Ik lat in November nog eens mijn test checken na dat ik weer een aantal maanden goed heb kunnen trainen. In augustus word ik papa (gelukt in minder dan 1 week "proberen", vriendin was nog geen week gestopt met pil :D) dus vruchtbaarheid zit wel goed zelf met mijn AAS verleden. Qua gezondheidsrisico's ben ik op de hoogte, ik liet on cycle vaak bloed checken. Wat iedere keer gebeurde is mijn HDL die extreem laag is. Ik heb nog nooit, zelf voor ik begon met AAS, een HDL van boven de 40 gehad. On cycle was mijn HDL zelf eens 0 (niet te meten in bloed).

BigFil

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
24 okt 2002
Lengte
1m80
Massa
96kg
Het is iets om te overwegen. Ik lat in November nog eens mijn test checken na dat ik weer een aantal maanden goed heb kunnen trainen. In augustus word ik papa (gelukt in minder dan 1 week "proberen", vriendin was nog geen week gestopt met pil :D) dus vruchtbaarheid zit wel goed zelf met mijn AAS verleden. Qua gezondheidsrisico's ben ik op de hoogte, ik liet on cycle vaak bloed checken. Wat iedere keer gebeurde is mijn HDL die extreem laag is. Ik heb nog nooit, zelf voor ik begon met AAS, een HDL van boven de 40 gehad. On cycle was mijn HDL zelf eens 0 (niet te meten in bloed).

TRT zal je HDL nog verlagen. Ik moet door TRT (+ het zit in de familie / genen) dagelijks een pilletje slikken van mijn arts om mijn goede cholesterol hoger te krijgen.

mucci

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2016
Lengte
1m79
Massa
104kg
TRT zal je HDL nog verlagen. Ik moet door TRT (+ het zit in de familie / genen) dagelijks een pilletje slikken van mijn arts om mijn goede cholesterol hoger te krijgen.
Welke medicatie is dat dan? Volgens mij wordt enkel LDL verlagende middelen voorgeschreven maar blijkbaar niet?

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
atorstatinec 10 mg, 1x bij avondeten. Ben vorige maand hiermee begonnen dus nog geen idee van de impact op de cholesterol. / https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/12125226/
Dat is een statine hè. Alle statines verhogen het HDL-cholesterol een beetje. Maar dat is niet de reden waarom zou een beschermend effect op hart- en vaatziekten hebben. Dat komt door de LDL-verlaging.

Naar boven