AndroidHealthClinic

Tu delft

Ruud0111

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
2.490
Lengte
1m83
Massa
91kg
Yo gaste

Zijn er hier mensen die op de Tu delft actief zijn, en zo ja is de gym die je tot je beschikking hebt een beetje goed?

Goed topic inderdaad

Goed topic:thumbup:.

Kan het vragen voor je.

Uit ervaring kan ik je vertellen dat een uni gym over het algemeen niet al te best is. Een te kleine ruimte voor teveel mensen, een slechte sfeer (de meesten trainen als beachboys) en te weinig gewichten. Met veel geluk zal er 1 squatrek zijn, waar 90% van de tijd gasten in staan te curlen. Conclusie: zoek een hardcore gym in de buurt van waar je woont. Iets duurder, maar TOTALLY worth it.

• Topic Starter Topic Starter
Uit ervaring kan ik je vertellen dat een uni gym over het algemeen niet al te best is. Een te kleine ruimte voor teveel mensen, een slechte sfeer (de meesten trainen als beachboys) en te weinig gewichten. Met veel geluk zal er 1 squatrek zijn, waar 90% van de tijd gasten in staan te curlen. Conclusie: zoek een hardcore gym in de buurt van waar je woont. Iets duurder, maar TOTALLY worth it.

Mkay ;) Was gewoon benieuwd, heb thuis al een power rack, pull up stang en 250kg schijven dus ja :P Blijf ik lekker thuis trainen

goed topic!

Ik vind dat van de TUD best meevallen, maar ik heb er zelf ook nog nooit getraind, alleen ff naar binnen gekeken.

Hoeft niet perse.
Op de TUe hebben ze een powerrack, deadlift platform, dumbbells tot 50kg en voldoende gewichten. Daarbij ook nog flink wat van de betere apparaten.
Helaas op het moment wel te weinig olybars, wat missende dumbbells, geen fijne latpull&legpress en teveel beachboys :p

Ik train zelf niet bij de TUD maar volgens mij hebben ze sinds de verbouwing best aardig spul staan. Dacht in elk geval een squatrack en Hammerstrength spul.

delft is toch die uni vol spleetogen en hindoes?

De Unigym in Nijmegen is ook best ok.

Goed Topic!

Terug
Naar boven