AndroidHealthClinic

TURKEN uitgeschakeld WK (rellen)

boogie zei:
tijdens het Zwitserse volkslied? In Turkije?
dacht het niet, maar correct me if i am wrong :)

Nee, ik bedoel met de eerste wedstrijd, dacht dat ik dat van iemand hoorde maar ben er zelf ook niet zeker van.

Ik dacht dat de Zwitserse supporters in Zwitserland tijdens het Turkse volkslied hebben staan schreeuwen of wat dan ook.

dat vind ik dat net zo triest.

Helemaal als je niet kunt zingen :)

Voetbal is al lang geen spelletje meer, jammer....

Blatter wil zingen volksliederen afschaffen

22/11/2005 12:23

Internationals hoeven zich niet meer druk te maken over hun kennis van het volkslied. Althans, als het aan Sepp Blatter ligt. De FIFA-president wil deze plichtpleging schrappen.
'Ik zie het fluiten tijdens het volkslied als een groot gebrek aan respect', zei Blatter in Schweizer Illustrierte naar aanleiding van de problemen bij de play-off Turkije-Zwitserland. 'We kunnen er ook op staan dat de twee ploegen na afloop handen schudden. We kunnen ons geen situatie veroorloven waarin de winnende ploeg in plaats van de overwinning te vieren het veld moet verlaten als een dief in de nacht.'

Volgens de FIFA-president is het schrappen van de volksliederen een van de mogelijke maatregelen om het geweld op en rond het veld een halt toe te roepen. Een ander luchtballonnetje uit de koker van Blatter is het spelen van belangrijke wedstrijden op neutraal terrein.

De FIFA heeft alle voorstellen van Blatter afgedaan als 'uitlatingen op persoonlijke titel'. Woordvoerder Andreas Herren meldde Reuters daarbij dat het onderzoek naar de ongeregeldheden rond het duel Turkije-Zwitserland waarschijnlijk niet voor 9 december is afgerond. Het horen van alle getuigen kost meer dan tijd dan gepland.

Bron: VI.nl

Waarschijnlijk behoort dat gezeur met volksliederen in het vervolg tot het verleden....

Blatter zegt zoveel. Komt nooit wat van. Gelukkig.

Ik stel voor dat we Blatter afschaffen.

Zal toch wel niets van terecht komen, pure traditie het volkslied voor een wedstrijd....

boogie zei:
idd be correct vatos! Dan weet je dat een Turkse materiaalman (assistenttrainer, dat weet ik even niet meer) begon door een Zwitser onderuit te halen.
Maar zelfs al waren de Zwitsers begonnen, dan nog slaat het nergens op! Het zijn ook niet alleen de voetballers die zich misdragen hebben, ook politieagenten en douaniers gingen hun boekje te buiten! En dan ook nog het publiek dat de Zwisterse selectie trakteerde op een regen van muntjes en meer van dat soort rotzooi? Hoe wil je dat in godsnaam goed praten, vatos? Mocht je dat opnieuw proberen dan ben je niet goed bij je hoofd hoor, sorry.
't Begon trouwens als bij het begin, die supporters moeten gewoon hun bekken dichthouden tijdens het volkslied van de tegenstander, wat is dat toch voor raar gedrag?
Snap trouwens niet wat er zo moeilijk aan is om je fout toe te geven....
hééééé jij daar! herinner je de eerste wedstrijd ééééé??!??!?? wie floot er TOEN het turkse volkslied??!??!??!??

boogie zei:
dat gevoel van disrespect door de omgeving hebben wel meer Turken. Op zich begrijp ik best dat het vervelend is als andere mensen wat op je neer kijken omdat je van Turkse afkomst bent (ik meen dat met name in Duitsland dit behoorlijk veel voorkomt). Toch denk ik dat dat uitzonderingen zijn.
Ik vind je incasseringsvermogen nogal slecht, vatos, no offence. Als jij je normaal gedraagt en behoorlijk integreert zul je respect terugkrijgen, zo simpel werkt het. Tuurlijk zullen er altijd klootzakken zijn die je beoordelen op je afkomst, maar dat is nog altijd een minderheid.
Wat dat betreft zou ik graag een anekdote vertellen waarin ons aller forumlid D. een hoofdrol speelde. D. zat vorig jaar rond deze tijd in Suriname. D. was uitgenodigd op een Ramadanfeest, waar hij zich te goed deed aan alle voorhanden zijnde genotsmiddelen, als daar zijn spijs ende drancken. D. zoop zich, met andere woorden, klem. Nou wil het toeval dat net een aantal dagen terug Theo van Gogh vermoord was, en zodoende D. vol was van opgekropte woede. In combinatie met de alcohol ontaarde het al snel in gebral waarin de moslims verre van gespaard bleven. Maar hoe reageerden die gastvrije mensen aldaar? Precies, lachend! Die mensen vonden het alleen maar prachtig: zo'n schreeuwend wit studentenkind!
En dat is dus mijn hele punt, je moet de boel eens wat proberen te relativeren en minder persoonlijk nemen, vatos. Als een aantal Turkse spelers zich misdraagt dan zijn dat klootzakken die gestraft moeten worden. Dat betekent niet dat de hele Turkse natie niet deugt (sterker nog: het lijkt me een prachtig land en ik vind Turkse meisjes maar wat geil! Heb jij mss nog zusjes, Vastos?). Er zullen natuurlijk altijd types zijn die dit wel willen beweren (ook in deze thread weer) maar laat dan zien dat jij alleen al niet zo bent, en dus zodoende het tegendeel beweert. Verlaag je niet tot het niveau van de onwetende minderheid, Vastos.
ik heb geen zusters, alleen broers! heb je nog een mooie dochter van 18 jaar voor me? ik vind europese meisjes ook geil.....

wazzup zei:
Ik stel voor dat we Blatter afschaffen.
dat zou perfect zijn maar geloof me of geloof me niet! die BLATTER heeft alles geprobeert om zwitserland te doen kwalificeren en het is hem nog gelukt ook! het is toch normaal!!!!! die is ZELF van zwitserse afkomt dus.....:rolleyes:

vatoslocos10 zei:
hééééé jij daar! herinner je de eerste wedstrijd ééééé??!??!?? wie floot er TOEN het turkse volkslied??!??!??!??
kijk, doe je het weer. Je pikt er één quote. Lees mn hele stukje eens goed en geef een volledige reactie aub. :)

Ik vind het trouwens ook belachelijk dat de Zwitsers er doorheen fluiten. Maar dat is juist dé mogelijkheid voor de Turken om te laten zien wie er hier de grootste van de twee partijen is, door dat bij de return juist NIET te doen. Snap je? Kwaad met kwaad vergelden is niet echt constructief :)

Verder heb ik geen zusjes helaas. Maar heb jij nichtjes dan ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
Leuke topic geopend blijkbaar maar karma ho maar.. LOL

boogie zei:
kijk, doe je het weer. Je pikt er één quote. Lees mn hele stukje eens goed en geef een volledige reactie aub. :)
Ik vind het trouwens ook belachelijk dat de Zwitsers er doorheen fluiten. Maar dat is juist dé mogelijkheid voor de Turken om te laten zien wie er hier de grootste van de twee partijen is, door dat bij de return juist NIET te doen. Snap je? Kwaad met kwaad vergelden is niet echt constructief :)
Verder heb ik geen zusjes helaas. Maar heb jij nichtjes dan ofzo?
ik heb nichtjes, maar eerst zal je moeten fragen aan m'n neven..... als dat je lukt dan hang ik me op zoehhahahhahaa

vatoslocos de bodybuilder van 58 kilo.

vatoslocos10 zei:
ik heb nichtjes, maar eerst zal je moeten fragen aan m'n neven..... als dat je lukt dan hang ik me op zoehhahahhahaa
ik denk niet dat je neefjes er een probleem mee hebben dat hun zusjes omgaan met een beschaafde kaas :D toch? :D

Mooie foto's, waarbij foto 1 vaak weggelaten wordt;
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven