Fitness Seller

Weerwolf 12: De DBB Villa

Eindelijk afgelopen !
Vologende pot ben ik er weer bij.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.202
Welke volgende pot :p

Best vervelend dat je nu doet alsof je alles al wist terwijl dat uit je spel niet blijkt.
Je verdacht Suus, RickyNL, Jorgyboy & mij al cultist maar je eind- stem ging naar geen van allen op geen enkele dag. Jimbooo de enige cultist die is weggestemd, ook daarin deed je niet mee. Dus nogal makkelijk om te zeggen 'ja ik wist het'

Dan Dutchlifter die je verdacht als wolf terwijl je geen 1x stemt op Dutchlifter (eindstem) daarnaast pleit je hem in de laatste ronde gewoon keihard vrij. En nee dit was geen tactiek want als je stem bleef bij Dutchlifter ging Dutch er gewoon uit, maar je wisselde.

En als laatste over stemming op Bikers. Je wilde niet dat Space eruit ging? Space had 0 stemmen, Bikers had er 5 zonder jou stem erbij.. Dus je stem was totaal niet nodig om Space in leven te houden zoals je zegt.

Kijk, t gaat niet om jou persoonlijk, maar vind t nogal zwak om nu te zeggen 'ja ik verdacht alle cults en de wolf'.

Dan Ontopic : allereerst bedankt voor het leiden Markrot. Erg goed gedaan.

Dan over m'n spel: in het begin vond ik het echt niks aan, vind burger zijn zoiezo leuker dan cult omdat je dan echt actief kan zoeken naar hints, dat heb ik deze rond dus ook niet gedaan. 1x heb ik dat gedaan in verhaal van Nacht 3 ofzo over Tremendes gay level over 9000, maar dat was dus geen hint. Pas in de stemming tussen Tremendes & Space ben ik een stuk actiever gaan spelen en bleek ik het toch nog leuk te vinden:) ... Moest zoiezo me draai nog even vinden als Cult zijnde omdat het natuurlijk totaal verschillend is. Had ook verwacht dat ik door inactieve spel & opmerkingen zoals 'heil wolf' & ' Rip Jimbooo cultbroeder' ik er in het begin heel snel uit zo vliegen, maar dit liet dus op zich wachten.

Al met al dus zeker een leuke pot;)
Lol zeg toch niet dat ik alles wist. Jimboo wist ik idd niet. De andere 4 verdacht ik sterk en zie je ook moest je teruglezen, als niemand met me meegaat met stemmen... Is gewoon samenvatting van wat ik dacht, heb toch ook wie ik voor de rest verdacht erbij gezet?

Waarom ik niet op dutch stemde heb ik ook al 1000 x gezegd: omdat ik niet zeker was. Lees laatste dag maar opnieuw, ik wou er eerst cults uit stemmen waarvan ik zekerder was dat ze evil waren.

Jou keihard vrijpleiten? Zo interpreteerde jij het? Kan jij mn gedachten lezen, ik probeerde gewoon op gelijk welke manier steun te krijgen om voor iemand uit mn lijst te stemmen.

En als je naar mn lijst kijkt zie je meteen dat jij Ricky en jorgy mn topverdachten waren, en in mindere mate Jaap Ja (staat er bij) en Orgineel waar ik niet van uitleg bij had en die ik al 2x beschermde snachts.

Top 5 uit mn analyse was gewoon alle cults buiten Jimboo + Biobeast. Ik ga mn analyse in Excel nu niet aan iedereen gaan geven maar de top 5 scoorde minstens 50% hoger dan gelijk welke (overlevende) burger en buiten mezelf.
Zal top 5 ook in volgorde weergeven volgens punten:
1. Ricky (325%)
2. Jorgy (250%)
3. Biobeast (175%)
4. Suus (gelijke score als nr5 maar lag er vroeger uit dus kon niet meer omhoog) (50%)
5. Remi (50%)
Scores die ik erbij zette zijn uitgedrukt in % meer dan iets wat ik niet ga zeggen. Jij Remi deed dus kwa stemmen het minst verdacht van al. Deze % zijn zonder de laatste stemming. Dus de cijfers die ik gebruikte voor laatste stemming.

Daarom ook dat ik het minst erg vond om met jou te proberen steun krijgen voor Ricky eruit te krijgen, ik verdacht je nog steeds en je stond laagste verdachte op analyse. Veel keuze had ik niet buiten jou "te vertrouwen" want ik krijg geen steun op Ricky.

Duidelijk zo? :p
Alles wat ik zeg is makkelijk terug te vinden in oudere posts. Nu goed?

Oh ja, en met Suus was het min of meer hetzelfde, lees maar terug op bepaald moment zeg ik ook dat zij wellicht burger is (weet niet meer letterlijk hoe) maar even later stem ik gewoon op haar :p. Je ziet toch duidelijk dat niemand me volgde op de mensen op wie ik wou stemmen?

Mn Excel file geef ik niet vrij omdat het mijn evil tool gaat zijn die ik volgende keer ga gebruiken. Niet bruikbaar in ronde 1, kan lichtjes helpen bij rond 2 en normaal tegen ronde 3 geeft het op zn minst een trend weer. Denk dat het hier toeval was dat er geen burger bij top 5 zat.

Laatst bewerkt:
Degene die je straks aankondigt en maandag begint :trollface:
Moet dringend Remi opeten :roflol:

---------- Post toegevoegd Sat 3 Nov 2012 om 12:16 ----------

Iig amper op burgers gestemd deze keer, ben best tevreden :).
Edit: jezus hoor nu ook al bij de r*tard squad.
Nah in mn r*tard analyse scoorde je goed, je scoorde zelfs negatief (wat positief is voor een burger). Moest je cult geweest zijn was je wel idioot :p

Lol zeg toch niet dat ik alles wist. Jimboo wist ik idd niet. De andere 4 verdacht ik sterk en zie je ook moest je teruglezen, als niemand met me meegaat met stemmen... Is gewoon samenvatting van wat ik dacht, heb toch ook wie ik voor de rest verdacht erbij gezet?

Waarom ik niet op dutch stemde heb ik ook al 1000 x gezegd: omdat ik niet zeker was. Lees laatste dag maar opnieuw, ik wou er eerst cults uit stemmen waarvan ik zekerder was dat ze evil waren.

Jou keihard vrijpleiten? Zo interpreteerde jij het? Kan jij mn gedachten lezen, ik probeerde gewoon op gelijk welke manier steun te krijgen om voor iemand uit mn lijst te stemmen.

En als je naar mn lijst kijkt zie je meteen dat jij Ricky en jorgy mn topverdachten waren, en in mindere mate Jaap Ja (staat er bij) en Orgineel waar ik niet van uitleg bij had en die ik al 2x beschermde snachts.

Top 5 uit mn analyse was gewoon alle cults buiten Jimboo + Biobeast. Ik ga mn analyse in Excel nu niet aan iedereen gaan geven maar de top 5 scoorde minstens 50% hoger dan gelijk welke (overlevende) burger en buiten mezelf.
Zal top 5 ook in volgorde weergeven volgens punten:
1. Ricky (325%)
2. Jorgy (250%)
3. Biobeast (175%)
4. Suus (gelijke score als nr5 maar lag er vroeger uit dus kon niet meer omhoog) (50%)
5. Remi (50%)
Scores die ik erbij zette zijn uitgedrukt in % meer dan iets wat ik niet ga zeggen. Jij Remi deed dus kwa stemmen het minst verdacht van al. Deze % zijn zonder de laatste stemming. Dus de cijfers die ik gebruikte voor laatste stemming.

Daarom ook dat ik het minst erg vond om met jou te proberen steun krijgen voor Ricky eruit te krijgen, ik verdacht je nog steeds en je stond laagste verdachte op analyse. Veel keuze had ik niet buiten jou "te vertrouwen" want ik krijg geen steun op Ricky.

Duidelijk zo? :p
Alles wat ik zeg is makkelijk terug te vinden in oudere posts. Nu goed?

Mn Excel file geef ik niet vrij omdat het mijn evil tool gaat zijn die ik volgende keer ga gebruiken. Niet bruikbaar in ronde 1, kan lichtjes helpen bij rond 2 en normaal tegen ronde 3 geeft het op zn minst een trend weer. Denk dat het hier toeval was dat er geen burger bij top 5 zat.

Weet jij zeker dat je niet de anarchist bent?

Weet jij zeker dat je niet de anarchist bent?
En de gek :trollface:
Zoals je al van in het begin kan zien is mijn tactiek met veel trollen en mss ook wat "boelzoeken" xD.
Ben enkel verbaasd dat ik niet meer verdacht werd als cult daardoor, mss hadden sommigen mn hints door? Maar had eigenlijk niet de indruk dat velen doorhadden dat ik jager was, nogtans vooral in het begin meerdere malen naar gehint en 1 maal duidelijk gezegd toen ik in het wit de naam van een bekend jachtgeweer in mn post zette.

Geen nieuwe...:(

Als je dat doet krijg ban...
nice-try-you-f**got.jpg

:(:(

Hm ok...die heeft ie ook wel verdiend ja

wordt dit spel nog steeds gespeeld?

Markrot gaat niet hosten.. Heeft hij al 3x gedaan.. Ik 2x, dus is wel een keer tijd voor iemand anders.

Orgineel? IMBAatwork? Rob G misschien?

RobG wilde zee tie vorig potje, ikzelf heb er ook aan gedacht om een.potje te doen, maar tis ff lastig haha

Ik heb er alleszins geen tijd voor om te organiseren, deze keer al te veel tijd in gestopt enkel met spelen :p

---------- Post toegevoegd Mon 5 Nov 2012 om 17:12 ----------

Moest ik hosten zou het beginnen met "Remi AFCA is deze nacht gestorven..." :trollface:

Terug
Naar boven