AndroidHealthClinic

Weerwolf 12: De DBB Villa

Bezoekers in dit topic

Morgen even rustig nalezen. Maar bedankt Markrot! Bedankt voor de vele uren die je in het spel en in het forum gestoken hebt.:thumbs:
 
sommige hints waren echt onmogelijk te raden :roflol: .
 
Heb zelf als cult natuurlijk nooit tijd gestoken in het achterhalen van de hints, dus kan er niet echt over oordelen. Achteraf lijken ze altijd makkelijker dan ze in werkelijkheid waren, dus kan er moeilijk over oordelen. Enkel die hint met die fastfoodketens liep een beetje uit de hand; Jimbooo's is blijkbaar ook een fastfoodketen en dus was de link snel gemaakt door Jaap Ja en zaten we eigenlijk volledig vast. Hij was misschien nog wel te redden, maar dan werd het te overduidelijk wie er cult was en wie niet, waardoor het spel misschien nog sneller ten einde was. Nu hebben we bikers en Sid er nog uitgekregen...

Dutchlifter als wolf heeft inderdaad in het begin geen slechte keuzes gemaakt, al had hij misschien toch beter meer ervaren spelers opgegeten zoals Orgineel, Jaap Ja of Thielen of de spelers die het meest mee nadachten, zoals een Whami of Tremendes, aangezien de dreiging bij hen toch groter was dan bij de volgers zoals Illoydatoni, Sebastiaan, newinthegame, Arnodsi ... . Deze laatste deden (om eerlijk te zijn) niet veel meer dan stemmen op mensen waarop reeds gestemd was, ipv zelf mee na te denken. Moest ik wolf geweest zijn, was een orgineel of Jaap Ja toch sneller dood geweest, denk ik.

Ook had ik waarschijnlijk gewoon de lijst genomen van spelers die in het begin om Jimbooo hadden gestemd, aangezien je van die lijst 90% zeker kon zijn dat het goede waren, aangezien cults zelden/nooit zo vroeg in het begin op een medecult zouden stemmen. Dit was eigenlijk een gelukje voor de wolf, maar echt uitgebuit heeft hij het niet.

Dat hij ook in de laatste ronde niet mee komt stemmen, is ook wel wat vreemd.

Ah well, achteraf is het altijd makkelijk praten en ik kan begrijpen dat het niet altijd zo duidelijk was. Alhoewel er altijd veel onduidelijkheid was, was ik bij de meeste ook verdacht als cultist, dus erg goed heb ik het spel dan ook niet gespeeld waarschijnlijk :roflol:

Bedankt aan iedereen die meespeelden, vond het een toffe game (zeker omdat ik bij Suus in team stond) en wil nogmaals Markrot bedanken voor de spelleiding!

(/speech)
 
@ Dutchlifter aka Weerwolf
Had je m'n rol niet door of moest ik dood......gewoon omdat het kon?

Ja je moest gewoon dood voor het niet opdagen bij t zwembad :mad:

Nee, ik twijfelde erg maar op het laatst snapte ik er echt geen **** meer van wie wie is en kreeg ook nog eens een hint van andere identiteit van beruchte Edgar S met een ongeluksgetal erachter (s jij hebt 2 s en en een getal)
Dat bleek dus fout te zijn. XD
 
Ja je moest gewoon dood voor het niet opdagen bij t zwembad :mad:

Nee, ik twijfelde erg maar op het laatst snapte ik er echt geen **** meer van wie wie is en kreeg ook nog eens een hint van andere identiteit van beruchte Edgar S met een ongeluksgetal erachter (s jij hebt 2 s en en een getal)
Dat bleek dus fout te zijn. XD

Waarom stemde je niet op whami laatste ronde?
 
Ik heb zelfs nooit achter hints gezocht :roflol:
Was ook maar men eerste game. Toch zat ik met momenten aardig goed in de richting van de evils puur adhv hen posts en later ook van het stemgedrag.

---------- Post toegevoegd Sat 3 Nov 2012 om 01:03 ----------

:eek: Tremendes heeft me ge-re-eekhoornt :roflol:
 
Waarom stemde je niet op whami laatste ronde?

Ik was te laat, ben gaan trainen en helemaal vergeten dat ik nog moest stemmen. Had ik t anders nog kunnen redden dan;?
 
Ah well, achteraf is het altijd makkelijk praten en ik kan begrijpen dat het niet altijd zo duidelijk was. Alhoewel er altijd veel onduidelijkheid was, was ik bij de meeste ook verdacht als cultist, dus erg goed heb ik het spel dan ook niet gespeeld waarschijnlijk :roflol:(/speech)
RickyNL was duidelijker op vlak van stemming en dus ook op mijn analyse
Remi was duidelijker op vlak van posts / inhoud ervan / reacties
Van jou (Jorgy)had ik vooral een slecht gevoel, en ik had ook gezien dat je steeds op burgers stemde of mensen van wie ik d8 burger te zijn. Ook doordat je op bepaald moment mij verdacht probeerde te maken enkel omdat ik je trollde (heb de helft van de spelers wel eens getrollt, dus dat viel wat op)
Suus was door te stemmen op space en mij als anarchist te bestempelen wat raar was

Andere verdachten waren voor me:
Biobeast: maar dacht al snel eerder aan anarchist.
Dutchlifter verdacht ik als wolf vanwege in hint die ik blijkbaar verkeerd geïnterpreteerd had: de wolf zou een ecto zijn die de sterken wil uitroeien: als je dutchlifter zijn posthistory bekijkt zie je low lifts (no offence) in topics over veel liften - vind ze niet meer terug dus kan niet duidelijkers zijn. + manlet hint + opvallend stil
Peanut: nooit echt verdacht, was vooral aan het trollen, is nogal duidelijk in het begin.
Newinthegame: verdacht ik even als wolf als ik het me goed herinner.
Thielen: Verdacht ik in het begin van cult te zijn maar vervaagde al snel onder Suus die ik verdachter begon te vinden en dan Remi enzo... Tegen het einde neigde ik meer dat hij goede was door zijn posts en stemgedrag.
Tremendes: moest maar niet zo gek doen :trollface:
Rene: ook wel ff verdacht in richting wolf door stil te zijn maar minder dan voor Dutch
Seba: op bepaald moment ook kort even verdacht als ik het me goed herinner, weet niet meer waarom

In laatste nacht beschermde ik orgineel (zat ik blijkbaar goed mee), ook de voorlaatste nacht. Daarvoor beschermde ik Jaap Ja (ondankbare ****** ** ** *** * * *!!!) :p. Dus heb het goed gedaan op vlak van beschermen, enkel wou men ze niet kelen. Orgineel was ook ondankbare **** ***** op bepaalde momenten lolz. Zij die ik beschermde dachten op de momenten dat ik ze beschermde vaak dat ik evil zou kunnen zijn rofl.

Heb ik nooit verdacht:
arnod, lloyda, space, Rob
Bikers had ik eigenlijk nooit verdacht maar 1 iemand had een goede reden en wou niet dat Space eruit gestemd zou worden omdat ik hem verdacht burger te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Goede game, heb vanaf 9 uur s'ochtends niet meer aanwezig kunnen zijn helaas, maar dat had toch niets geholpen.

Vond het een leuk spel, ondanks dat ik een achterlijke burger werd genoemd Desondanks dat het expres was omdat ik cult was :D.


Ik wil Markrot persoonlijk bedanken voor de moeite, en Tremendes voor de coole avatars!
En Mijn mede cults voor het goede teamwork, we zijn verder gekomen dan ik dacht!

In on next game.

Ga morgen nog even alles duidelijk nalezen als ik nuchter ben..
 
Vond het een leuk spel, ondanks dat ik een achterlijke burger werd genoemd Desondanks dat het expres was omdat ik cult was :D.
Zei er toch bij ofwel retard ofwel cult? :p

---------- Post toegevoegd Sat 3 Nov 2012 om 01:53 ----------

Markprot begint morgen met weerwolf 13 - die maandag van start gaat.
 
Iig amper op burgers gestemd deze keer, ben best tevreden :).
Edit: jezus hoor nu ook al bij de retard squad.
 
Wel zonde dat dutchlifter Suus opvrat, anders hadden we echt wel gewonnen.
Maarja, kan jij natuurlijk ook niet veel aan doen je hebt het prima gedaan!
 
RickyNL was duidelijker op vlak van stemming en dus ook op mijn analyse
Remi was duidelijker op vlak van posts / inhoud ervan / reacties
Van jou (Jorgy)had ik vooral een slecht gevoel, en ik had ook gezien dat je steeds op burgers stemde of mensen van wie ik d8 burger te zijn. Ook doordat je op bepaald moment mij verdacht probeerde te maken enkel omdat ik je trollde (heb de helft van de spelers wel eens getrollt, dus dat viel wat op)
Suus was door te stemmen op space en mij als anarchist te bestempelen wat raar was

Andere verdachten waren voor me:
Biobeast: maar dacht al snel eerder aan anarchist.
Dutchlifter verdacht ik als wolf vanwege in hint die ik blijkbaar verkeerd geïnterpreteerd had: de wolf zou een ecto zijn die de sterken wil uitroeien: als je dutchlifter zijn posthistory bekijkt zie je low lifts (no offence) in topics over veel liften - vind ze niet meer terug dus kan niet duidelijkers zijn. + manlet hint + opvallend stil
Peanut: nooit echt verdacht, was vooral aan het trollen, is nogal duidelijk in het begin.
Newinthegame: verdacht ik even als wolf als ik het me goed herinner.
Thielen: Verdacht ik in het begin van cult te zijn maar vervaagde al snel onder Suus die ik verdachter begon te vinden en dan Remi enzo... Tegen het einde neigde ik meer dat hij goede was door zijn posts en stemgedrag.
Tremendes: moest maar niet zo gek doen :trollface:
Rene: ook wel ff verdacht in richting wolf door stil te zijn maar minder dan voor Dutch
Seba: op bepaald moment ook kort even verdacht als ik het me goed herinner, weet niet meer waarom

In laatste nacht beschermde ik orgineel (zat ik blijkbaar goed mee), ook de voorlaatste nacht. Daarvoor beschermde ik Jaap Ja (ondankbare ****** ** ** *** * * *!!!) :p. Dus heb het goed gedaan op vlak van beschermen, enkel wou men ze niet kelen. Orgineel was ook ondankbare **** ***** op bepaalde momenten lolz. Zij die ik beschermde dachten op de momenten dat ik ze beschermde vaak dat ik evil zou kunnen zijn rofl.

Heb ik nooit verdacht:
arnod, lloyda, space, Rob
Bikers had ik eigenlijk nooit verdacht maar 1 iemand had een goede reden en wou niet dat Space eruit gestemd zou worden omdat ik hem verdacht burger te zijn.

Best vervelend dat je nu doet alsof je alles al wist terwijl dat uit je spel niet blijkt.
Je verdacht Suus, RickyNL, Jorgyboy & mij al cultist maar je eind- stem ging naar geen van allen op geen enkele dag. Jimbooo de enige cultist die is weggestemd, ook daarin deed je niet mee. Dus nogal makkelijk om te zeggen 'ja ik wist het'

Dan Dutchlifter die je verdacht als wolf terwijl je geen 1x stemt op Dutchlifter (eindstem) daarnaast pleit je hem in de laatste ronde gewoon keihard vrij. En nee dit was geen tactiek want als je stem bleef bij Dutchlifter ging Dutch er gewoon uit, maar je wisselde.

En als laatste over stemming op Bikers. Je wilde niet dat Space eruit ging? Space had 0 stemmen, Bikers had er 5 zonder jou stem erbij.. Dus je stem was totaal niet nodig om Space in leven te houden zoals je zegt.

Kijk, t gaat niet om jou persoonlijk, maar vind t nogal zwak om nu te zeggen 'ja ik verdacht alle cults en de wolf'.


Dan Ontopic : allereerst bedankt voor het leiden Markrot. Erg goed gedaan.

Dan over m'n spel: in het begin vond ik het echt niks aan, vind burger zijn zoiezo leuker dan cult omdat je dan echt actief kan zoeken naar hints, dat heb ik deze rond dus ook niet gedaan. 1x heb ik dat gedaan in verhaal van Nacht 3 ofzo over Tremendes gay level over 9000, maar dat was dus geen hint. Pas in de stemming tussen Tremendes & Space ben ik een stuk actiever gaan spelen en bleek ik het toch nog leuk te vinden:) ... Moest zoiezo me draai nog even vinden als Cult zijnde omdat het natuurlijk totaal verschillend is. Had ook verwacht dat ik door inactieve spel & opmerkingen zoals 'heil wolf' & ' Rip Jimbooo cultbroeder' ik er in het begin heel snel uit zo vliegen, maar dit liet dus op zich wachten.

Al met al dus zeker een leuke pot;)
 
TJa remi, the closer to danger the farther from harm, zeggen ze wel eens ;).

ik dacht trouwens dat het gay level over 9000 op rob zou slaan ivm post count of inderdaad op tremendes.
 
Bedankt voor de game Markrot.

Kon zelf gister weinig online zijn maar ben toch blij dat het Dutchlifter was. Ik had hem al vanaf dag 2 in het vizier maar wel door het verkeerd opvatten van hints:roflol:.

Zelfs die fastfood hint waardoor Jimboo eruit vloog had ik verkeerd begrepen haha.

Al met al vond ik het wel een toffe game maar dit was nu al de 6de keer ofzo dat ik een goede rol had dus hoop ook nog een keer aan de slechte kant te komen. Hints zoeken ligt me blijkbaar niet echt:p.
 
K heb getwijfeld of ik mee ging doen omdat er al 11 potjes waren geweest en er nooit een vrouwelijke speler was maar ik dacht: **** it als ze het niet willen dan stemmen ze me d'r maar uit :)
Dat was gelukkig niet t geval en heb echt lol gehad met t spel.
Omdat ik alle slechte rollen wist heb ik weinig met de hints gedaan wat natuurlijk onwijs dom is want als je dan gaat stemmen heb je alleen maar vage argumenten wat mij meteen verdacht maakte
Met dank aan veel onzin praten en mijn mede-Cults bleef t bij verdenken en werd er niet echt op mij gestemd
Ik was er van overtuigd dat Dutchlifter m'n rol wist...niet dus Hahaha moet dus werken aan mijn hint-skills
Bedankt allemaal en Karma voor Markrot voor het leiden van t spel

Xx
 
K heb getwijfeld of ik mee ging doen omdat er al 11 potjes waren geweest en er nooit een vrouwelijke speler was maar ik dacht: **** it als ze het niet willen dan stemmen ze me d'r maar uit :)
Dat was gelukkig niet t geval en heb echt lol gehad met t spel.
Omdat ik alle slechte rollen wist heb ik weinig met de hints gedaan wat natuurlijk onwijs dom is want als je dan gaat stemmen heb je alleen maar vage argumenten wat mij meteen verdacht maakte
Met dank aan veel onzin praten en mijn mede-Cults bleef t bij verdenken en werd er niet echt op mij gestemd
Ik was er van overtuigd dat Dutchlifter m'n rol wist...niet dus Hahaha moet dus werken aan mijn hint-skills
Bedankt allemaal en Karma voor Markrot voor het leiden van t spel

Xx

Er zijn al een paar dames je voor geweest. Dat Dutch jou vermoord heeft snap ik echt niet. Waren al meerdere keren beschuldigingen jou kant op geweest. Met een betere wolf hadden jullie het makkelijk gewonnen. Dit omdat de goede
het niet echt goed hebben gedaan.
Als cult heb je inderdaad weinig interesse in de hints, je geeft al aan door veel onzin te praten en een beetje hulp van cults je nog heel ver komt. Dat maakt het cult zijn juist er leuk.
 
Ok my bad, dan zaten de dames in de potjes die ik niet gelezen heb :o
Had ik dus niet hoeven twijfelen
 
Back
Naar boven