XXL Nutrition

Turken vinden 300.000 euro in bankkantoor en geven geld aan politie (+poll)

Peiling Peiling Had jij het geld gehouden?

• Ja, heb er zelf geen probleem mee en verwacht ook niet dat er problemen van komen.

Stemmen: 57 63,3%
  • Nee, ik zou er misschien slecht van slapen/niet goed bij voelen of problemen mee kunnen krijgen. (Of

Stemmen: 10 11,1%
  • Kan ik nu niet zeggen, zou ik pas weten als ik in die situatie zit.

Stemmen: 23 25,6%

• Totaal stemmers
    90
150 k coke,
dat is wel even schrikken denk ik haha
is nog flink sjouwen als je die allemaal mee wil nemen in 1 keer

?

Laatst bewerkt:
Nu worden ze gepakt op zwartwerk !

Waarom moet er nou weer turken staan?

hier gaan ze heel hun leven spijt van hebben, forevah poor toerkie :kerst:

zullen wel geen turken geweest zijn. 100% zeker van.

Heb die verhalen wel vaker gehoord, eerlijke mensen die veel geld vinden ergens en t dan aan de politie geven. Bij mij zou er nu een Impreza voor de deur staan en lekker op vakantie gaan enzo :D

Tja, van de mensen die zo'n bedrag vinden en het niet aangeven hoor je natuurlijk niks he :D

Het zijn belgen.. wat een mismakelijke titel..

Turken zijn over het algemeen hardwerkende lui die graag zelfstandig een zaak beginnen. Wat dat betreft gek dat hij het niet houdt, kan je je pandje mooi mee inrichten. Hoe dan ook, dit was pas nieuws geweest als het mocro's waren geweest.

Turken zijn over het algemeen hardwerkende lui die graag zelfstandig een zaak beginnen. Wat dat betreft gek dat hij het niet houdt, kan je je pandje mooi mee inrichten. Hoe dan ook, dit was pas nieuws geweest als het mocro's waren geweest.
Laatst stond ik te praten met een turkse vrouw over koetjes en kalfjes. Toen ons gesprek was beeindigd liepen we naar onze auto's toe. Beide stapten we in onze Range Rover en gingen naar huis. Terwijl ik weg reed had ik even mijn raam opgezet en ik hoorde verschillende tokkies steekende opmerkingen maken.

Te triest voor woorden.

Gezien je 'steekende opmerkingen' kon horen terwijl je wegreed, betwijfel ik of je in een Range Rover zat, eerder een Prius.

Ik zie niet goed waarom je mij hiervoor quote, maar dat is gewoon pure jaloezie van die tokkies. Jij rijdt een RR en zij een oude Polo of whatever. Haters gonna hate

Ik zie niet goed waarom je mij hiervoor quote, maar dat is gewoon pure jaloezie van die tokkies. Jij rijdt een RR en zij een oude Polo of whatever. Haters gonna hate
Om mij aan te sluiten bij jou post. Turken zijn vaak van zeer ondernemende aard.

Laatst stond ik te praten met een turkse vrouw over koetjes en kalfjes. Toen ons gesprek was beeindigd liepen we naar onze auto's toe. Beide stapten we in onze Range Rover en gingen naar huis. Terwijl ik weg reed had ik even mijn raam opgezet en ik hoorde verschillende tokkies steekende opmerkingen maken.

Te triest voor woorden.
Misschien vonden ze het onverantwoord om in een Range Rover te rijden in een volledig plat land, met perfecte wegen, wat ook nog eens enorme CO2 uitstoot heeft op snelwegen.

Misschien vonden ze het onverantwoord om in een Range Rover te rijden in een volledig plat land, met perfecte wegen, wat ook nog eens enorme CO2 uitstoot heeft op snelwegen.
Ik ben me zeer bewust van de CO2 uitstoot.. hiervoor betaal ik ook genoeg voor. De overheid kan dit geld vervolgens weer gebruiken voor 'treehug projectjes'. Daarnaast ben ik regelmatig te vinden in Frankrijk waar wij een zeer aangenaam stulpje hebben staan in de bergen.

Terug
Naar boven