Nosferatu010
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 107
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Tja, van de mensen die zo'n bedrag vinden en het niet aangeven hoor je natuurlijk niks he![]()
Vreemd...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, van de mensen die zo'n bedrag vinden en het niet aangeven hoor je natuurlijk niks he![]()

wie zegt dat ze het niet gehouden hebben. Waarschijnlijk lag er een miljoen![]()
Alle racisten in disguise proberen nu aan damage control te doen.
" ze wouden zeker niet gepakt worden, ze hebben al strafblad ", " misschien was ermee wegkomen niet zo gemakkelijk ", " links propaganda ", ...
Sommige moslims geloven dat elk geld dat je verdient op een niet-islamitische manier God het toch weer van je gaat afnemen.
Mja ik zou hem wel houden leef toch maar een keer.Je leeft maar 1 keer, en dan moet je je verantwoorden tot God.
Yo!
(volgens moslims hé, trolololol)
hier gaan ze heel hun leven spijt van hebben, forevah poor toerkie![]()
De afkomst is hier eigenlijk niet erg relevant. Het gaat hier over mensen van enig niveau (boekhouders die een eigen kantoor gaan beginnen). Sowieso heb je dan een lening gedaan en heb dus genoeg geld om je zaak te starten. Je hebt ook plannen om een goede reputatie op te bouwen, waarbij je dus geen enkel risico wenst te nemen i.v.m diefstal.
Het is dus erg simpel om te stellen 'kijk eens hoe eerlijk deze mensen zijn' of 'kijk eens hoe religie mensen eerlijk maakt'. Nee, dit zijn zakenmensen, en die gaan hun hele toekomst niet op het spel zetten voor 300 K.
Wie zegt dat ze het niet gehouden hebben. Waarschijnlijk lag er een miljoen![]()

Wat mij vooral interesseert is hoe Dexia het administratief voor elkaar krijgt om dit te 'vergeten'.

om even een vb te geven betrekkend tot mijzelf
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/bank-dubbel-gestort-bedrag-zomaar-terugvorderen-261893/
dit ging nu niet over 300k maar wel meer dan 1/3e ervan. En pas na 7-8tal maanden hebben ze dit opgemerkt.
En dat is niet de eerste keer dat ik met zoiets te maken heb gehad, de firma waar ik werk had zo eens voor een groot bedrag dollars besteld, het geld ging in euro's van de de rekening, kwam er in dollars weer op. en enkele dagen later stond het bedrag in euro's er ook terug op. Ze hebben toen zelf nog naar de bank gebeld om te vragen wat dit was, die gingen het uitzoeken maar tot op de dag van vandaag hebben ze het nog altijd niet gevonden![]()
Is niet de reden. Bij mij in de buurt ook veel moslims (geen turken) die dan met de hele familie een auto of een huis kopen, gewoon omdat het qua geloof niet geoorloofd is om iets op lening/hypotheek te kopen, dus sparen ze daar met de hele familie voor.zou best kunnen, geen flauw idee van. weet wel dat verschillende families soms geld samenleggen om bijv. een peperdure auto te kopen om er dan elk om beurt mee te rijden, gewoon om aan de de buitenwereld te kunnen tonen dat ze zich ook iets kunnen permiteren. vrij achterlijk idee en als je dan ook nog eens ziet welk crapuul er achter het stuur zit...

nou dat geld komt dus nooit meer bij de echte eigenaar(s). Het feit dat er reisdocumenten bij zaten maakt het geld meteen ook een stuk minder onschuldig. Hoogswaarschijnlijk gestolen, weggelegd om te stelen, witwas geld of wat dan ook. Ik ha het zelf niet gegeven mits er iemand naar kwam vragen. Nu gaat het geld naar de kist van de overheid waarmee de kabinet nog meer achterlijke miljarden plannen mee subsideerd en willem en maxima met hun kids mee op vakantie gaan. well **** that!

al lag er 10 miljoen ik zou geen cent naar de politie brengen, en ook niet naar het goeie doel wie zegt van wel is gewoon hypocriet