MuscleMeat

Turken vinden 300.000 euro in bankkantoor en geven geld aan politie (+poll)

Peiling Peiling Had jij het geld gehouden?

• Ja, heb er zelf geen probleem mee en verwacht ook niet dat er problemen van komen.

Stemmen: 57 63,3%
  • Nee, ik zou er misschien slecht van slapen/niet goed bij voelen of problemen mee kunnen krijgen. (Of

Stemmen: 10 11,1%
  • Kan ik nu niet zeggen, zou ik pas weten als ik in die situatie zit.

Stemmen: 23 25,6%

• Totaal stemmers
    90
Alle racisten in disguise proberen nu aan damage control te doen.

" ze wouden zeker niet gepakt worden, ze hebben al strafblad ", " misschien was ermee wegkomen niet zo gemakkelijk ", " links propaganda ", ...

:D

Sommige moslims geloven dat elk geld dat je verdient op een niet-islamitische manier God het toch weer van je gaat afnemen.

Ja dat wordt dan haram geld genoemd bro:D Mja ik zou hem wel houden leef toch maar een keer.

Je leeft maar 1 keer, en dan moet je je verantwoorden tot God.

Yo!

(volgens moslims hé, trolololol)

Je leeft maar 1 keer, en dan moet je je verantwoorden tot God.

Yo!

(volgens moslims hé, trolololol)

Je hebt de reden niet eens gevraagd dude. Ze stelen rechtstreeks van me.
Waarom zou ik dan niet iets houden wat ik gevonden heb is toch geen stelen ofwel?

Dat is de cultuur van die mensen.

De afkomst is hier eigenlijk niet erg relevant. Het gaat hier over mensen van enig niveau (boekhouders die een eigen kantoor gaan beginnen). Sowieso heb je dan een lening gedaan en heb dus genoeg geld om je zaak te starten. Je hebt ook plannen om een goede reputatie op te bouwen, waarbij je dus geen enkel risico wenst te nemen i.v.m diefstal.

Het is dus erg simpel om te stellen 'kijk eens hoe eerlijk deze mensen zijn' of 'kijk eens hoe religie mensen eerlijk maakt'. Nee, dit zijn zakenmensen, en die gaan hun hele toekomst niet op het spel zetten voor 300 K.

De afkomst is hier eigenlijk niet erg relevant. Het gaat hier over mensen van enig niveau (boekhouders die een eigen kantoor gaan beginnen). Sowieso heb je dan een lening gedaan en heb dus genoeg geld om je zaak te starten. Je hebt ook plannen om een goede reputatie op te bouwen, waarbij je dus geen enkel risico wenst te nemen i.v.m diefstal.

Het is dus erg simpel om te stellen 'kijk eens hoe eerlijk deze mensen zijn' of 'kijk eens hoe religie mensen eerlijk maakt'. Nee, dit zijn zakenmensen, en die gaan hun hele toekomst niet op het spel zetten voor 300 K.

+1 Maar toch ik pak die 300K en keer terug naar Turkije en start daar me kantoor.

.......

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Wat mij vooral interesseert is hoe Dexia het administratief voor elkaar krijgt om dit te 'vergeten'.

om even een vb te geven betrekkend tot mijzelf

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/bank-dubbel-gestort-bedrag-zomaar-terugvorderen-261893/

dit ging nu niet over 300k maar wel meer dan 1/3e ervan. En pas na 7-8tal maanden hebben ze dit opgemerkt.
En dat is niet de eerste keer dat ik met zoiets te maken heb gehad, de firma waar ik werk had zo eens voor een groot bedrag dollars besteld, het geld ging in euro's van de de rekening, kwam er in dollars weer op. en enkele dagen later stond het bedrag in euro's er ook terug op. Ze hebben toen zelf nog naar de bank gebeld om te vragen wat dit was, die gingen het uitzoeken maar tot op de dag van vandaag hebben ze het nog altijd niet gevonden :p

Laatst bewerkt:
om even een vb te geven betrekkend tot mijzelf

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/bank-dubbel-gestort-bedrag-zomaar-terugvorderen-261893/

dit ging nu niet over 300k maar wel meer dan 1/3e ervan. En pas na 7-8tal maanden hebben ze dit opgemerkt.
En dat is niet de eerste keer dat ik met zoiets te maken heb gehad, de firma waar ik werk had zo eens voor een groot bedrag dollars besteld, het geld ging in euro's van de de rekening, kwam er in dollars weer op. en enkele dagen later stond het bedrag in euro's er ook terug op. Ze hebben toen zelf nog naar de bank gebeld om te vragen wat dit was, die gingen het uitzoeken maar tot op de dag van vandaag hebben ze het nog altijd niet gevonden :p

Wah! Interessant man!

Jongens doen de turken eens een keer wat goed, komen ze een keer met een positief bericht in het nieuws is het weer niet goed.
Damn we kunnen ook niets goed doen he :D:D

zou best kunnen, geen flauw idee van. weet wel dat verschillende families soms geld samenleggen om bijv. een peperdure auto te kopen om er dan elk om beurt mee te rijden, gewoon om aan de de buitenwereld te kunnen tonen dat ze zich ook iets kunnen permiteren. vrij achterlijk idee en als je dan ook nog eens ziet welk crapuul er achter het stuur zit...
Is niet de reden. Bij mij in de buurt ook veel moslims (geen turken) die dan met de hele familie een auto of een huis kopen, gewoon omdat het qua geloof niet geoorloofd is om iets op lening/hypotheek te kopen, dus sparen ze daar met de hele familie voor.

Dat dan uiteindelijk het kleine neefje de hele dag in die auto rondrijdt, met alleen z'n petje boven het raam uit, is wat anders :D

---------- Toegevoegd om 09:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

Zou het trouwens zelf waarschijnlijk teruggeven, 3 ton is niet zoveel geld voor een levenslange gemoedsrust ;)

Het zal wel gejat zijn bij een bankoverval ofzo en dit is een poging van hun om het wit te wassen. Ze hopen dat niemand het opeist en dan hebben ze opeens 300k WIT!

3e lijkt me enige dat je kan antwoorden, tenzij je ooit zelf al in die situatie zat :)

Ik geloof niet in sprookjes.

nou dat geld komt dus nooit meer bij de echte eigenaar(s). Het feit dat er reisdocumenten bij zaten maakt het geld meteen ook een stuk minder onschuldig. Hoogswaarschijnlijk gestolen, weggelegd om te stelen, witwas geld of wat dan ook. Ik ha het zelf niet gegeven mits er iemand naar kwam vragen. Nu gaat het geld naar de kist van de overheid waarmee de kabinet nog meer achterlijke miljarden plannen mee subsideerd en willem en maxima met hun kids mee op vakantie gaan. well **** that!

Wel lief van de Belgische overheid dat ze willem, Maxima en de kids een deel van het geld geven om ff lekker op vakantie te gaan :p

al lag er 10 miljoen ik zou geen cent naar de politie brengen, en ook niet naar het goeie doel wie zegt van wel is gewoon hypocriet

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

al lag er 10 miljoen ik zou geen cent naar de politie brengen, en ook niet naar het goeie doel wie zegt van wel is gewoon hypocriet

voor 5000/10 000 worden mensen vermoord zo slecht lijkt mij 300 000 gevonden geld houden niet

Terug
Naar boven