AndroidHealthClinic

Turken vinden 300.000 euro in bankkantoor en geven geld aan politie (+poll)

Peiling Peiling Had jij het geld gehouden?

• Ja, heb er zelf geen probleem mee en verwacht ook niet dat er problemen van komen.

Stemmen: 57 63,3%
  • Nee, ik zou er misschien slecht van slapen/niet goed bij voelen of problemen mee kunnen krijgen. (Of

Stemmen: 10 11,1%
  • Kan ik nu niet zeggen, zou ik pas weten als ik in die situatie zit.

Stemmen: 23 25,6%

• Totaal stemmers
    90
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ben me zeer bewust van de CO2 uitstoot.. hiervoor betaal ik ook genoeg voor. De overheid kan dit geld vervolgens weer gebruiken voor 'treehug projectjes'. Daarnaast ben ik regelmatig te vinden in Frankrijk waar wij een zeer aangenaam stulpje hebben staan in de bergen.

2m30, 160kg 5% vet en een stulpje in de bergen, holy crap jij bent bigfoot!

wooow HGH direct !! :D

"Vergissingen en weglatingen"

Wie zegt dat het maar 3 ton was? Miss zelf wat achtergehouden en de rest ingeleverd, dan lijkt het nog alsof je zo goed bent maar je hebt toch nog wat in je zak. Zou ik iig zelf gedaan hebben :)

Nu zijn het opeens Turken, als turken van belgische origine een moord plegen zijn het belgen allicht.

Wat een stel mong*len :rolleyes:

3 ton, domme turken

Alle racisten in disguise proberen nu aan damage control te doen.

" ze wouden zeker niet gepakt worden, ze hebben al strafblad ", " misschien was ermee wegkomen niet zo gemakkelijk ", " links propaganda ", ...

:D

Sommige moslims geloven dat elk geld dat je verdient op een niet-islamitische manier God het toch weer van je gaat afnemen.

Laatst bewerkt:
Wat mij vooral interesseert is hoe Dexia het administratief voor elkaar krijgt om dit te 'vergeten'.

Zo zie je hoeveel vrijheid ze hebben en fraude kunnen plegen.

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

En eerlijk gezegd zou ik het ook gegeven hebben door geloofsovertuigingen.

Knap van deze mannen dat ze dat geld konden weerstaan en hebben afgegeven aan de politie. Je moet voor jezelf afwegen of je ermee zou kunnen leven dat er de mogelijkheid bestaat dat een of andere crimineel zijn geld terug wilt. :D

Laatst bewerkt:
cachetada.jpg

Poll toegevoegd.

Ik zou ermee gaan handelen. Komen ze er uiteindelijk achter en komen ze het geld opeisen dan is de winst voor mij en kunnen ze hun deel terugkrijgen. Goed rentmeesterschap noemen ze dat.. :P

Ja , en als een vriend zou zeggen nee jij krijgt niets , ik heb het eerst gevonden , steek ik het in de fik

:trollface:

nou dat geld komt dus nooit meer bij de echte eigenaar(s). Het feit dat er reisdocumenten bij zaten maakt het geld meteen ook een stuk minder onschuldig. Hoogswaarschijnlijk gestolen, weggelegd om te stelen, witwas geld of wat dan ook. Ik ha het zelf niet gegeven mits er iemand naar kwam vragen. Nu gaat het geld naar de kist van de overheid waarmee de kabinet nog meer achterlijke miljarden plannen mee subsideerd en willem en maxima met hun kids mee op vakantie gaan. well **** that!

Je krijgt er toch wel gezeik mee

Je krijgt er toch wel gezeik mee

Nee want het geld bestaat niet. Het wordt niet gemist. De vorige pand-eigenaar had het pand al reeds verkocht aan de turk. Alles was meegenomen behalve die kluis.

Als hij slim was geweest had hij het gehouden. Eerlijke mensen winnen namelijk (helaas) niet in deze wereld.

Terug
Naar boven