MuscleMeat

Turken vinden 300.000 euro in bankkantoor en geven geld aan politie (+poll)

Peiling Peiling Had jij het geld gehouden?

• Ja, heb er zelf geen probleem mee en verwacht ook niet dat er problemen van komen.

Stemmen: 57 63,3%
  • Nee, ik zou er misschien slecht van slapen/niet goed bij voelen of problemen mee kunnen krijgen. (Of

Stemmen: 10 11,1%
  • Kan ik nu niet zeggen, zou ik pas weten als ik in die situatie zit.

Stemmen: 23 25,6%

• Totaal stemmers
    90
Volgens Ferhat hebben zelfs de flikken gezegd dat hij het best gewoon voor zichzelf kon houden, ze snapten hem niet :D
Hij is hiervoor zelfs achteraf ondervraagd geweest en moest een verklaring afleggen.

Tis gewoon geld gevonden in zo'n privékluizen. Wrsch is de eigenaar gewoon dood en is er een miscommunicatie ontstaan naar zijn/haar familieleden.

al lag er 10 miljoen ik zou geen cent naar de politie brengen, en ook niet naar het goeie doel wie zegt van wel is gewoon hypocriet

Spreek voor jezelf please, niet iedereen denkt gelijk u. Ferhat is hier een voorbeeld van.

Laatst bewerkt:
Wtf, eerst hoeft hij het zogezegd niet en nu staat er een advocaat meer te eisen? ****ing hypocriet. Sowieso een hoger vindersloon eisen, alsof je daar überhaupt recht op zou hebben :roflol:

Dergelijke hypocrisie en hebberigheid zou beloond moeten worden met 0,0 euro vindersloon.

Als jje stom genoeg bent om 300 000 naar de politie te brengen verdien je idd 0,0

Terug
Naar boven