XXL Nutrition

Turkije douane

:roflol::roflol: mense gaan tegenwoordig wel heel ver voor paar 10tjes

Gebeurt helemaal niks ben in 3 weken tijd 2 keer naar Turkije geweest heen en terug en had bij me: naalden, spuiten, slinspuit test, tren, nolvadex, aromasin. Gewoon in de grote koffer niks aan de hand.

Dat moet je op een drugsforum posten.

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------

Gebeurt helemaal niks ben in 3 weken tijd 2 keer naar Turkije geweest heen en terug en had bij me: naalden, spuiten, slinspuit test, tren, nolvadex, aromasin. Gewoon in de grote koffer niks aan de hand.

Dat wil niks zeggen. Je hebt gewoon chance dat de douane in NL je niet gecontroleerd heeft. Hadden ze je koffer in NL opengedaan, was je toch het meeste kwijtgespeeld en misschien een boete of veroordeling achteraf.

Ik heb vandaag nog genotropin Quick meegenomen uit Turkije. Je mag hem hebben voor €250
Uit een erkende apotheek
0634354354

Ik moest vorig jaar terug naar huis op Istanbul Sabiha Gökçen airport m'n nog nieuwe kisten uittrekken en op de lopende band door de scanner laten gaan.

Het is nu ook erg onrustig in Turkije, dus grote kans op nog scherpere controles, wees voorzichtig man.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hormonen kan je toch legaal kopen in Turkije?

Hormonen kan je toch legaal kopen in Turkije?
Klopt, ik heb afgelopen mei pregnyl en nolvadex voor iemand meegenomen uit Turkije zonder problemen. Toen ik daarnaar vroeg in de apotheek liet hij gelijk alles zien wat hij te koop had en wat ik nog meer wou hebben. 't merk weet ik zo niet, maar kan wel zoeken op me telefoon als iemand dat wilt weten.

Ik moest vorig jaar terug naar huis op Istanbul Sabiha Gökçen airport m'n nog nieuwe kisten uittrekken en op de lopende band door de scanner laten gaan.

Het is nu ook erg onrustig in Turkije, dus grote kans op nog scherpere controles, wees voorzichtig man.
En wat is het probleem. Je mag AS en die geneesmiddelen die je zonder voorschrift bij de apotheker kan kopen in je valies hebben in Turkije. Het probleem is wanneer ze je betrappen als je in NL of B binnenkomt omdat het hier niet mag ingevoerd worden.

En wat is het probleem. Je mag AS en die geneesmiddelen die je zonder voorschrift bij de apotheker kan kopen in je valies hebben in Turkije. Het probleem is wanneer ze je betrappen als je in NL of B binnenkomt omdat het hier niet mag ingevoerd worden.
TS was aanvankelijk van plan de geneesmiddelen in zijn schoenen te stoppen... dan maak je jezelf bij aanhouding toch verdacht, lijkt me.
Trouwens, op de meeste airports, ga je ook door de bodyscan.

TS was aanvankelijk van plan de geneesmiddelen in zijn schoenen te stoppen... dan maak je jezelf bij aanhouding toch verdacht, lijkt me.
Trouwens, op de meeste airports, ga je ook door de bodyscan.
Door een bodyscan? In Zaventem alleszins niet. Dat hebben ze daar zelfs niet. Je moet wel door zo'n scanner dat piept als je metaal op je hebt bij de security. Ik ben nog nooit op een luchthaven door een bodyscan moeten gaan. En waarom zou je nu geneesmiddelen in je schoenen stoppen?

Gewoon degelijk verpakken en in Turkije vlak voor vertrek per expres zending naar jezelf opsturen. Kom je waarschijnlijk tegelijk bij je voordeur aan met de pakket bezorger.

Via welke post bedrijf is het mensen hier gelukt spullen netjes te krijgen en hoe verpakt? Wil namelijk een vakantie nemen deze of volgende maand..

Genos zijn op recept maar krijg je met wat lullen wel mee.
Ik had 5 genos 100x sust 20 t3 20 nolva 20 clomid 12 anapolan 20 provi en slaappillen mee.
Genos 10 sust 2 provi 3 t3 mee in me koffer in turkije geen probleem in nl was geen douane.
Rest hen ik opgestuurd met de post komt volgens tt morgen binnen.

Door een bodyscan? In Zaventem alleszins niet. Dat hebben ze daar zelfs niet. Je moet wel door zo'n scanner dat piept als je metaal op je hebt bij de security. Ik ben nog nooit op een luchthaven door een bodyscan moeten gaan. En waarom zou je nu geneesmiddelen in je schoenen stoppen?
Echt waar skydirk, op schiphol en istanbul staan bodyscanners (nou begin ik ineens twijfelen of dat in istanbul ook zo is).
Het is een soort koker van glas, daar moet je in gaan staan, armen omhoog.
Ik ga binnen twee weken weer naar istanbul, dan maak ik wel een foto van dat ding en stuur ik naar je toe.

Echt waar skydirk, op schiphol en istanbul staan bodyscanners (nou begin ik ineens twijfelen of dat in istanbul ook zo is).
Ik ga binnen twee weken weer naar istanbul, dan maak ik wel een foto van dat ding en stuur ik naar je toe.

Op instanbull scannen ze vaak je koffer maar zeggen ze niks over ampullen die ze zien. Die bodyscan die jij bedoeld ziet als het goed is wel alles op je lichaam idd. Ben daar ook een keer doorheen gegaan op een simpele vlucht naar Spanje. Ik zag wel dat ze er niet mee in je lichaam kunnen kijken, maar je dingen inslikken zou een beetje extreem zijn.

In Schiphol wel. Dat weet ik. Zaventem niet. Maar waar staat die bodyscan? Security of douane? Istanbul, weet ik niet. Maar eerlijk gezegd, waarom zou je kameraad wat pillen in zijn schoenen verstoppen. Gewoon de ruimbagage in.

Laatst bewerkt:
Gewoon degelijk verpakken en in Turkije vlak voor vertrek per expres zending naar jezelf opsturen. Kom je waarschijnlijk tegelijk bij je voordeur aan met de pakket bezorger.
Een pakje opsturen heeft veel meer pakkans dan het zelf meenemen als passagier. Toch wat België betreft. Geef nu zelf toe, hoe groot is de kans als je van vakantie of van Turkije komt dat je eruit genomen wordt om je valies te laten onderzoeken als je in B of NL toekomt. En als je gewoon wat pillen mee hebt, kan het zelf zijn dat ze er niets van zeggen als het een kleine hoeveelheid betreft.

Laatst bewerkt:
Een pakje opsturen heeft veel meer pakkans dan het zelf meenemen als passagier. Geef nu zelf toe, hoe groot is de kans als je van vakantie of van Turkije komt dat je eruit genomen wordt om je valies te laten onderzoeken als je in B of NL toekomt. En als je gewoon wat pillen mee hebt, kan het zelf zijn dat ze er niets van zeggen als het een kleine hoeveelheid betreft.
Heb het altijd met de post gedaan; hoogste prioriteit zending is nog nooit mis gegaan. En daarbij is het anoniem versturen. Terwijl het op de luchthaven op een heterdaadje kan uitlopen.

Terug
Naar boven