Fitness Seller

Turkije-Kroatie

Peiling Peiling wie wint

• turkije

Stemmen: 28 45,9%
  • kroatie

Stemmen: 33 54,1%

• Totaal stemmers
    61
  • Peiling gesloten .
teringturken, we zaten gewoon in de halve finales en dan gaat die eikel scheids nog minuten erbij doen in de verleningen.
Die eikels hebben geeneen goeie kans gehad

Lekker voor je, krijg je ervan als je vooraf de man speelt.

ow ja, Arda Turan > Luka Modric

Wat een saaie wedstrijd! En Kroatie was beter maar dat zegt niets.
Ik denk dat Turkijke geen kans maakt tegen Duitsland nu zij vier a vijf spelers moeten missen ivm schorsingen.

Turkije-Duitsland: Duitsland scoort in de 89e minuut, Turijke in de 91e minuut en Duitsland, het blijven Duitsers, scoort in de 93e minuut.

Btw

moeder van scheids was Kroat ofzo.

Maar kon je wel zien aan zijn gefluit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kroatië had wel de betere kansen, maar om nou te zeggen dat ze echt indruk maakten ? nee. Ik heb wel eens ploegen wedstrijden zien verliezen die veel beter speelden dan dit Kroatië. Op het veld waren ze tenminste wel allemaal sportief, ook na de wedstrijd. Dus gefeliciteerd turken.

scheids floot trouwens wel goed imo.

Scheid zijn moeder was Kroat

En nu stemt iedereen voor turkije in de poll :hahaha:

Ik was heel de nacht in rotterdam maar heb er niets van meegekregen :o

--------------

Laatst bewerkt:
Einde was wel spannend, maar die kroaten maakte er echt een potje van met de penalties.. damn.. gewoon missen he

Einde was wel spannend, maar die kroaten maakte er echt een potje van met de penalties.. damn.. gewoon missen he
Toen die 2 Kroaten (die langs schoten) er heen liepen kon je gewoon al zien dat ze gingen missen, ze straalde zoveel onzekerheid uit...

Turken daarentegen deden het netjes en zelfverzekerd!

Toen die 2 Kroaten (die langs schoten) er heen liepen kon je gewoon al zien dat ze gingen missen, ze straalde zoveel onzekerheid uit...

Precies.. Ik had ook al een gevoel toen de kroaten scoorden in verlenging dat de turken toch nog eentje gingen maken! En jah hoor! Ze flikten het nog ook!

Tijdens de penalties straalde inderdaad de onckerheid ervan af bij de kroaten.. Ik zei ook steeds deze schiet naast of over.. en bij die ene bal die de turkse keeper stopte zei ik het ook .. die houdt hem tegen.. en jah hoor..

Ben psychic.. hahaha:D

idd, ik vraag mij af waarom bij penalties steeds een hoek wordt gekozen. Ik herinner mij Philippe Vandewalle, een keeper in de Belgische eerste klasse. Die trapte ze gewoon meestal loeihard rechtdoor, was altijd prijs.
De penaltynemer kiest en hoek en de keeper ook dus meer kans op falen aldus mijn redenering.

HAHAHAHA wat een prachtwedstrijd gister zeg!!!!
genoten ervan

laatste 10 minuten heb ik het dan over he:P

teringturken, we zaten gewoon in de halve finales en dan gaat die eikel scheids nog minuten erbij doen in de verleningen.
Die eikels hebben geeneen goeie kans gehad

De schot van Mehmet Topal in de eerste helft was de prachtigste shot van gans de ek. Ik denk dat we wel genoeg kansen gecreerd hebben.

ja daarom kregen jullie ook in de verlengingen nog extra tijd erbij, werd die goal van olic afgekeurd en mocht kroatie niet wisselen in de laatste 4 minuten

Dat was zuiver off-side en afgekeurd door de hulpscheidsrechter als ik me niet vergis.
Ik vond het wel raar dat ie zoveel gele kaarten gaf om de kleinste foultjes.
Ook geen penalty gefloten aan een duidelijk duwfout tegen Tuncay.

Laatst bewerkt:
LoL

was duidelijk buitenspel die goal.

Scheids was duidelijk tegen de Turken, logisch als je moeder een Kroat is :roflol:

Zoveel gele kaarten voor ons, 0 voor de Kroaten :roflol:

kardesim, valt heel erg mee in deze thread. türkiye cok güzel bir ülke tabiki, maar dat defensieve gedoe (ze zijn allemaal tegen ons) is een beetje aanstellerij. ama cok basari, gelecek maç icin, eyvallahhh abi
Wat aan DutchBodybuilding.com begrijp je niet?

LoL

was duidelijk buitenspel die goal.

Scheids was duidelijk tegen de Turken, logisch als je moeder een Kroat is :roflol:

Zoveel gele kaarten voor ons, 0 voor de Kroaten :roflol:

Fouten die aanleiding gaven tot geel vond ik echter wel terecht.

Trouwens geloof mij die refs doen hun best om de wedstrijd zo correct mogelijk te fluiten, partijdigheid komt er niet bij kijken. Als je er even bij stilstaat dat zij 10.000 € per wedstrijd als loon ontvangen, denk je dan dat hij dit gaat op het spel zetten omdat hij een nationalistisch gevoel heeft voor een bepaalde partij? Nee je gaat dan je uitsterste best doen zodat je als ref geselecteerd wordt voor toekomstige grote evenementen en nog meer poen ontvangt..

Terug
Naar boven