Fitness Seller

Turkije-Kroatie

Peiling Peiling wie wint

• turkije

Stemmen: 28 45,9%
  • kroatie

Stemmen: 33 54,1%

• Totaal stemmers
    61
  • Peiling gesloten .
hahahahahahaha

LOSERS!!

Jullie kunnen het niet hebben dat wij gewoon weer door zijn.

Voelt goed om te weten dat er zoveel mensen hier zijn die haten op het Turks elftal.

B-B-B-BAAAAWS

Ik gun het ze wel. De keren dat ik een eens met ze vertoefd hebt onder scherpe kabab lucht en veel kabaal heb ik me niet geergerd.

'Tis gewoon wat chaotische saamhorigheid maar geen kwade intentie in te bekennen.

Ik vond Kroatie ook niet denderend. Lichtelijk overwicht, dat wel.

hahahahahahaha

LOSERS!!

Jullie kunnen het niet hebben dat wij gewoon weer door zijn.

Voelt goed om te weten dat er zoveel mensen hier zijn die haten op het Turks elftal.

B-B-B-BAAAAWS

kardesim, valt heel erg mee in deze thread. türkiye cok güzel bir ülke tabiki, maar dat defensieve gedoe (ze zijn allemaal tegen ons) is een beetje aanstellerij. ama cok basari, gelecek maç icin, eyvallahhh abi

Ik ben in het begin van de verlenging in slaap gevallen.
Vond Kroatie wel iets beter maar ook niet goed.

Vind het toch knap dat ze met dit elftal tot de halve finales doorkomen.
Nu wacht Duitsland.

Worden dus 8 doelpunten in de laatste 5 minuten;)

kardesim, valt heel erg mee in deze thread. türkiye cok güzel bir ülke tabiki, maar dat defensieve gedoe (ze zijn allemaal tegen ons) is een beetje aanstellerij. ama cok basari, gelecek maç icin, eyvallahhh abi
Jolly good fun mate, en nou weer Nederlands spreken aub, tis hier geen Türkiye.

Mijn god wat een slechte wedstrijd zeg! Alleen de laatste minuten waren bruut! Enige keer dat ik zo'n comeback gezien heb was Man united tegen Bayern. Good stuff, dit soort dingen vergeet je niet. Helaas Kroatie dat krijg je ervan als je je kansen verprutst!
Penalties naast schieten is ook wel erg lomp, schiet tenminste op doel, dat moet lukken van 11 meter. ;)

Maareh leuk dat de Turken nu door zijn, maar schakel nu verdomme ook die Duitsers uit!

geweldige laatste 5min de rest was net tennis heen en weer saai...
strontgeluk ook gehad maja tegen duitsland werkt dat niet dus worden ze uitgeschakelt:)

----------

Laatst bewerkt:
Ik heb geen turken gehoord in Groningen :D

Met flink wat geluk gewonnen, onverdiend. Voor penalties moet je ook geluk hebben.
Nu zit ik hier nog slaperig want die irritante mensjes moesten weer gans de nacht rondrijden al toeterend :mad:
Nog geen vijf minuten na het einde waren ze al op weg. Had zin om mijn bowlingbal door het raam te gooien op hun fancy wagentjes.

Hadden de Kroaten maar minder moeten feesten na de eerste goal. Dat minuutje bijtellen was terecht.

Wat een matcheinde weer!
119 min oersaai, goaltje van de Kroaten en dan in de laatste seconden uit het niets Centurk die hem schitterend binnentrapt. Kroaten waren redelijk stil zeg :cool:
Volgende match Duitsland-Turkije, gaat wat afgekampft worden de laatste minuten :p

Patroon is nu dat de poulewinnaars naar huis gaan, Nederland moet dat patroon dus maar doorbreken.

teringturken, we zaten gewoon in de halve finales en dan gaat die eikel scheids nog minuten erbij doen in de verleningen.
Die eikels hebben geeneen goeie kans gehad

Die 30 minuten verlenging moeten gespeeld worden. Als na de goal van de kroaten een dikke minuut niks gedaan word, dan komt die tijd er vanzelfsprekend nog bij...

Ik gun de Turken behoorlijk wat, maar deze overwinning was onverdiend. Dit is verdomme al de derde keer dat ze in de laatste minuut de wedstrijd weten te winnen. Ze komen telkens verder met middelmatig voetbal, een gigantische dosis geluk, en killerinstinct. Enja dat twee gasten van Kroatie naast schieten is slecht, maar komop die mentale dreun die je dan krijgt te verduren als je 20 jaar bent is niet mals.

De Kroaten waren wel iets beter, maar zij speelden ook niet bepaald denderend voetbal.
Bovendien als de Turken niet gescoord hadden had Kroatie in de slotminuten gewonnen na een saaie wedstrijd.

-------------

Laatst bewerkt:
Eigenlijk ook krom via welke wijze en tegen welke tegenstanders de Turken zo ver weten te komen. Als je ziet tegen wie Nederland en Italie moeten voetballen om hetzelfde bereiken..
De Duitsers komen ook goed weg, ondanks dat ze aan Portugal wel een zware tegenstander hadden.. Turkije in de halve finale :roflol:

Terug
Naar boven