Bryce1974
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent er zeker ook zo 1 die de statistieken omtrent criminaliteit onder allochtonen niet aanneemt ?
Of zo 1 die de makers van opsporing gemist als racisten bestempeld ? Omdat naar grove schatting 75% van de zaken met daders van niet-Nederlandse te doen heeft ?
Die schatting is idd slecht, het is ruim 90%, en nobody cares about witteboordencriminaliteit.
Nobody cares? Is het daarom minder erg? Minder maatschappijontwrichtend?
Bovendien, stel ik woon in Rotterdam en mensen zeggen 90% vd rotterdammers is achterlijk, dan ga ik niet wijzen op de gebrekige statistiek erachter, maar zeg gewoon je hebt gelijk en care ik ben slim.
---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 15:56 ----------
Dat is het idd, bovendien wordt er vanuit justitie niet minder aandacht aan besteed (relatief).
Minder maatschappijontwrichtend?? Meen je dat? Witteboordencriminaliteit infiltreert zich in alle lagen van de maatschappij. Het is minder zichtbaar en wordt tevens minder vaak aangepakt.
En erger nog, sommige zaken zouden strafbaar moeten zijn, maar zijn jet niet omdat de mensen die de wetten voorstellen en goedkeuren hun eigen daden niet vervolgd willen zien. Zoals bijvoorbeeld als senator handelen met voorkennis is als senator toegestaan. Maar doe je dat als bankier, dan ben je de klos.
En zo zijn er veel zaken.
Tja, mijn tekst was blijkbaar iets te moeilijk voor jou. Wat je schrijft, dat kan geen intelligent mens begrijpen. Misschien eens Nederlands leren?misschien moede vaneerste keer in ulder hol gaan kruipen?
Waarom hebben we 'Turkse' voetbalverenigingen, we zijn toch in Nederland?

Waarom hebben we 'Turkse' voetbalverenigingen, we zijn toch in Nederland?
met dank aan de niet wilders en de niet de winter stemmers, ik kan mij niets verwijten in ieder geval.
Wilders heeft nooit iets willen doen, net als De Wever bij ons.Wilders heeft er niks aan gedaan toen hij de kans had.

wilders heeft er niks aan gedaan toen hij de kans had.
Wilders heeft er niks aan gedaan toen hij de kans had.
Neen, ik behoor niet tot die mensen.
Wel moet je je de vraag stellen waarom er meer criminaliteit is onder de allochtonen. Misschien omdat de criminaliteit die voor de burgers het meest zichtbaar is, geweldsdelicten, het vaakst voorkomt bij die groep mensen met een lage socio-economische status, en daartoe behoren nu eenmaal vaker de allochtonen.
Neemt niet weg dat wie een misdrijf pleegt, gestraft moet worden, ongeacht zijn origine of socio-economische status.
Wilders heeft er niks aan gedaan toen hij de kans had.
Wilders heeft nooit iets willen doen, net als De Wever bij ons.
Je gooit je stem weg door op zo'n populist te stemmen. Dan kan je evengoed op een nietsnut als Constant Kusters stemmen.![]()
Neen, ik vind Wilders/De Wever een opportunist. CK is een nietsnut.Wilders heeft nooit iets willen doen ? Stem op populist is weggegooid en dan kun je beter op een nietsnut stemmen ?
1)Waarom wil Wilders geen problemen aanpakken die hij zegt aan te willen pakken ? Wat is zijn doel ? Wilders is tegen de en meer islam in Nederland en ik heb het idee dat menig Nederlander meer of minder kritisch is op de islam dus toch doet Wilders iets ?
2)De PVV heeft wel degelijk zaken voor elkaar gekregen, los van indirecte invloed die Wilders (maar ook mensen als Fortuyn) heeft op andere politieke partijen die wel degelijk weten datgeen wat jij populisme noemt ook politiek is.
3)Kusters staat met zijn NVU voor zaken die totaal anders liggen dan Wilders dus is niet een degelijk alternatief.
Conclusie: je plaatst een onzin bericht om je mening te geven dat je Wilders/de Wever nietsnutten vindt. Had je ook gewoon zonder die domme redenen kunnen zeggen.