AndroidHealthClinic

Turkse voetbalclub uit Zaandam geschorst na aanval op scheidsrechter. (recidivisten)

2) Waarom betrek je hier Fortuyn bij? Ik zie niet direct een verband tussen hen.

Zijn/waren beiden, Wilders en Fortuyn dan geen populisten? En beiden hebben ze toch invloed gehad op het politiek establishment, niet?

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 20:42 ----------

Bah, Fortuyn, als ik daar nog aan denk.... dat was de Jörg Haider van Nederland.

Zijn/waren beiden, Wilders en Fortuyn dan geen populisten? En beiden hebben ze toch invloed gehad op het politiek establishment, niet?

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 20:42 ----------

Bah, Fortuyn, als ik daar nog aan denk.... dat was de Jörg Haider van Nederland.
Fortuyn zou ik niet echt omschrijven als een populist. Sommige uitspraken zou men kunnen linken aan populisme, of een poging tot. Maar een pure populist zoals Wilders was hij zeker niet.

Geef maar toe dat je hartje sneller begon te kloppen als hij met z'n glimmende kop en aparte stijl op televisie kwam. :p

[/COLOR]Bah, Fortuyn, als ik daar nog aan denk.... dat was de Jörg Haider van Nederland.

Absoluut niet met je eens. Haider was echt extreem rechts voor zover ik weet een halve nazi. Foruyn absoluut niet. Ik ben net te jong om alles van hem bewust te hebben gevolgd, maar als ik zaken terug zie dan zie ik een inteligente man, die op elke vraag goed kon beantwoorden wat zijn visie erop was. Toegegeven, hij had ook niet de oplossingen, maar hoe is neergezet door die politici in een reflex van politieke correctheid is gewoon treurig om terug te zien. Zo correct zijn, maar het enige wat je tegen m in kan brengen is "fascist". Te zielig voor woorden. Ik denk ook dat er met hem wel degelijk een dialoog mogelijk was geweest met andere politici in een coalitie bijvoorbeeld, maar ik ben te jong om dit echt te kunnen beoordelen. Feit is dat hij een zegen is tov Wilders, die bedrijft a-politiek.

• Topic Starter Topic Starter
Neen, ik vind Wilders/De Wever een opportunist. CK is een nietsnut.

1) Wilders ziet een probleem en melkt het uit. "Er zijn problemen met de Islam en het volk heeft er genoeg van. Laten we daar gebruik van maken om meer macht naar ons toe te halen." Hard roepen dat er oplossingen moeten komen maar vervolgens niets doen? Noem jij dat iemand dat problemen aanpakt?

2) Waarom betrek je hier Fortuyn bij? Ik zie niet direct een verband tussen hen.

3) Ik gaf CK als voorbeeld maar had even goed Jean-Marie Dedecker kunnen zeggen. Het gaat niet om de politieke ideologie maar over het feit dat deze mensen gedoemd zijn om te falen.

1)Wilders heeft een probleem met de groeiende invloed van de islam in Nederland en zet zich in om dit te voorkomen daar waar anderen sluimeren.

Dat hij al een partij is gestart (Groep Wilders en nu PVV) is al 'iets doen' om het probleem aan te pakken en dan heb vergeet ik nog de zaken die de PVV aanwakkert in de politiek/media/maatschappij bijvoorbeeld omtrent de EU en talloze andere zaken.

2)Jij zegt dat je stem is weggegooid door op zo'n populist te stemmen. Maar de stemmen op Fortuyn hebben ervoor gezorgd dat voor en tegenstander van hem wel begrepen dat er nieuwe politiek moest komen.

De stemmen op Wilders zorgen er nu voor dat praktisch elke partij in ergens grenzen stelt wat islam betreft. Dat is het verband....en dat geeft aan dat zo'n stem niet weggegooid is wat jij wel wilt doen voorkomen. En die indirecte invloed is nog maar het minste want Wilders heeft wel degelijk invloed.

3)Noem jij mensen als Dedecker en Kusters maar in een zin met De Wever en Wilders en het woord falen.
Zover ik kan zien is de NVA wever gruwelijk populair en is Wilders een vaste waarde geworden en zal op termijn een grotere stem krijgen in Nederland, waarom dat is een ander verhaal.

Je hebt een makkelijke manier om Wilders/Wever persoontjes aan te pakken. Populisme roepen, pakken zaken niet aan. Blijf maar denken dat ze populisten zijn en ze niks oplossen, het staat alleen niet zo sterk maar je komt ook wat visie tekort heb ik het idee.

Laatst bewerkt:
Hoeveel last ervaren mensen van beiden? Dat is het antwoord op je vraag.

Het is niet hoeveel last ze ervaren waar men moet naar kijken , maar hoeveel schade ze ondervinden. Een voorbeeld: ALs ik stiekem er in slaag elke maand 200 euro van je bankrekening te stelen, ervaar jij dan last? Neen, maar je zal er wel schade onder lijden.
De burger ervaart de negatieve invloed van organised crime niet maar de schade op zijn leven is veel groter, zonder dat hij het beseft. Dat is ook waarom organised crime ook blijft bestaan.

Absoluut niet met je eens. Haider was echt extreem rechts voor zover ik weet een halve nazi. Foruyn absoluut niet. Ik ben net te jong om alles van hem bewust te hebben gevolgd, maar als ik zaken terug zie dan zie ik een inteligente man, die op elke vraag goed kon beantwoorden wat zijn visie erop was. Toegegeven, hij had ook niet de oplossingen, maar hoe is neergezet door die politici in een reflex van politieke correctheid is gewoon treurig om terug te zien. Zo correct zijn, maar het enige wat je tegen m in kan brengen is "fascist". Te zielig voor woorden. Ik denk ook dat er met hem wel degelijk een dialoog mogelijk was geweest met andere politici in een coalitie bijvoorbeeld, maar ik ben te jong om dit echt te kunnen beoordelen. Feit is dat hij een zegen is tov Wilders, die bedrijft a-politiek.
.

Denk dan toch dat je een wat incomplete visie op Fortuyn hebt omdat je te jong was.
Lees hier bijv. maar eens: http://www.volkertvandergraaf.net/Links/het gevaar Pim fortuyn.htm

Voor mij was Fortuyn een zeer gevaarlijk iemand, minstens even erg als Haider, waarschijnlijk nog erger.
Fortuyn wist het volk veel geniepiger te bespelen dan Haider of Wilders. Vergeleken met Fortuyn stelt Wilders niet veel voor.

Fortuyn wilde ook de grenzen van Nederland sluiten, en zelfs de "buitenlanders" waarvoor hij de grenzen wou sluiten, stemden in Nederland massaal op Pim Fortuyn. Ik noem dat pure brainwashing.

Wist je dat Pim ook homo was?

Niet genoeg gezien, hij was dan welbespraakt maar zijn antwoorden waren toch vooral inhoudsloos. Een goed debater betekent nog niet dat je echt inhoud levert natuurlijk.

Fortuyn was net zo goed uit op effectbejag jegens tegenstanders en soms zelfs medestanders. Niet voor niks dat hij bijna overal met ruzie weg ging. Het prototype van een relnicht.

Een voorbeeld :

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieu...tlnieuws/2002/03_maart/21/binnenland/hand.xml

Dat voorval, vlak voor zijn dood was tekenend voor Fortuyn. De echte confrontatie niet durven aangaan.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 21:46 ----------

En voorstander van pedocoïtusualiteit.

Niet genoeg gezien, hij was dan welbespraakt maar zijn antwoorden waren toch vooral inhoudsloos. Een goed debater betekent nog niet dat je echt inhoud levert natuurlijk.

Fortuyn was net zo goed uit op effectbejag jegens tegenstanders en soms zelfs medestanders. Niet voor niks dat hij bijna overal met ruzie weg ging. Het prototype van een relnicht.

Een voorbeeld :

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieu...tlnieuws/2002/03_maart/21/binnenland/hand.xml

Dat voorval, vlak voor zijn dood was tekenend voor Fortuyn. De echte confrontatie niet durven aangaan.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 21:46 ----------

En voorstander van pedocoïtusualiteit.

+1 Gelukkig iemand die er hetzelfde over denkt :D
Toen ik mijn berichtje schreef moest ik ook denken aan de confrontatie met Rosenmöller - was aan het zoeken naar een filmpje, maar kon het niet vinden.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 21:57 ----------

Hehe ja, anders zou ik wel erg dom zijn...

Ik zakte van schaamte in de grond, alleen als ik die man al zag. Wat heteroseksueelNederland in die vent kon zien...........ik heb het nooit begrepen.

Job_Cohen_kopje_thee.jpg

Allochtonen zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteit en zijn (als dat wordt onderzocht) oververtegenwoordigd in het geweld op de amateurvelden.

Eerst moet dat erkend worden voordat je kan gaan nadenken over het oplossen ervan. Ben het ook niet eens dat je dat toeschrijft aan de
social-economische status maar dat is een ander verhaal.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 19:20 ----------

Wanneer heeft Wilders dan de kans gehad ? 9 Zetels, 24 zetels en nu 15.

Ik ben het met je eens dat Wilders niet bizar veel heeft kunnen doen maar dat hij echt de kans had...neeh dat ook niet.

Je citeert me en doet alsof ik ontken wat je zegt. Het is reeds erkent! Begrijpend lezen, leer dat eens. Dat je de socio-economische status als reden niet aanvaardt, zonder dat te onderbouwen, is zwak.

Doel je op die AIVD diskettes?

Nee, heeft Fortuyn in columns en interviews nooit onder stoelen of banken gestoken. Hij was ook een verdediger van de pedo Brongersma.

Nog maar eens dan :

Na de uitvinding van de pil was er de bevrijding van de coïtus. Homocoïtus werd geaccepteerd, en waarom zou dan - onder strikte voorwaarde dat het kind het wil en dat het niet wordt gedwongen - pedocoïtus niet zijn toegestaan? Dit verlichte standpunt is inmiddels verlaten en onder invloed van de gogen is het kind neergezet als geheel en al vrij van coïtusuele lusten, in elk geval tegenover volwassenen. We zijn ver verwijderd van het begrip dat Brongersma (voor de pedofiele medemens) trachtte te kweken, overigens tot schande van onszelf, want alles wat bespreekbaar is, is in beginsel ook beheersbaar, moet u maar denken!

Dan spoor je gewoon niet of het is opeens wel een goed plan omdat het van de hand van Fortuyn is?

'Verlicht standpunt' :kots:

weet iemand of het ooit nog is bewezen dat Pim Marokkaanse tieners drugs gaf in ruil voor coïtusuele handelingen? Was dat nou alleen een gerucht of is daar ooit echt een onderzoek naar gestart?

weet iemand of het ooit nog is bewezen dat Pim Marokkaanse tieners drugs gaf in ruil voor coïtusuele handelingen? Was dat nou alleen een gerucht of is daar ooit echt een onderzoek naar gestart?

dat is een gerucht, opgezet door mong*len die weer die mong*len geloven die het verzonnen hebben.

Snap ?:)

Nee, heeft Fortuyn in columns en interviews nooit onder stoelen of banken gestoken. Hij was ook een verdediger van de pedo Brongersma.

Nog maar eens dan :

Dan spoor je gewoon niet of het is opeens wel een goed plan omdat het van de hand van Fortuyn is?

'Verlicht standpunt' :kots:

Was dat een quote van Pim uit de jaren 70 toen de gedachtes daarover wat anders waren in bepaalde kringen als tegenwoordig? Of van de laatste 20 jaar?

Dat is het stukje met Peter R idd. thnx

Terug
Naar boven