MuscleMeat

Verkocht Turnringen hout

SquatIt

Advanced Bodybuilder
Waardering
11
Beste leden,

Ik heb in de aanbieding een paar nieuwe houten turnringen. Normaal gezien waren ze voor een DBB forumlid, maar die persoon moest uiteindelijk afzien van de aankoop.

De ringen zijn vervaardigd uit berkenhout, dus van hoge sterke. Ze zijn afgewerkt met een beschermende houtlak met zijdeglans. De ringen zijn geschikt voor zowel binnen- als buitengebruik.
Greepbreedte: circa 30mm.
Bijgeleverd zijn 2 nylon straps. Lengte: 2,5m. Breedte: 25mm. Zwart.
Prijs: 40 euro, 35 euro zonder straps

2302_final.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Bump. Prijs verlaagd van 55 naar 40 euro!

Waar woon je ergens?

Leuk! Ik ga kijken of het aan het balkon van mijn bovenbuurman past.. :)

Sorry jongens, ik was eerder :D

• Topic Starter Topic Starter
Is verkocht, mag weg

Ik heb een wat professioneler setje met dislokeerwartels op de kop kunnen tikken omdat er een gymzaal in de buurt werd gesloopt.
Ik bied deze set dus weer te koop aan voor de liefhebber! Met een keilbout en klimgesp makkelijk aan het plafond te bevestigen. Als je thuis geen mogelijkheid hebt kun je zo ook meenemen naar de gym en eenvoudig aan een powerrack of pullup bar hangen.

Ik heb deze ongeveer 6 weken gebruikt, ze zijn nog in zeer goede staat. Ideaal als leuke aanvulling op gewicht training, je kunt er 10tallen oefeningen mee doen. Voordeel ten opzichte van de meeste oefeningen met lichaamsgewicht is dat je nog meer bewegingsvrijheid hebt. Echt een killer voor je core.

Voor €35,- krijg je ze thuis gestuurd en neem ik de verzendkosten voor mn rekening.

Die sukkels van Bosan hebben onaangekondigd mijn gymzaal bezocht en alle ringen vervangen nu hebben ze de oude meegenomen. Eikels als ze die hebben weggegooid gaat er wat zwaaien!

Die dingen zijn nieuw echt ****ing duur, dus zou dr wel ff achter aan gaan inderdaad :)

Zijn gereserveerd!

Verkocht

Laatst bewerkt:
Die sukkels van Bosan hebben onaangekondigd mijn gymzaal bezocht en alle ringen vervangen nu hebben ze de oude meegenomen. Eikels als ze die hebben weggegooid gaat er wat zwaaien!

I feel you! Ben benieuwd wat eruit komt.
succes! Als ik wat voor je kan betekenen , hoor ik het graag:)

Terug
Naar boven