Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BadMF zei:Veel ideen die hierboven genoemd worden kun je gewoon niet eten in de pauze. Ik zie mezelf nog niet met een tupperware bakje op school staan, mensen lachen je uit of je wordt scheel aangekeken. Wat vaak overblijft is toch een boterhamtrommel met boterhammen met ei / pindakaas / kalkoen- of kipfilet.

Koude pasta is toch ook best mogelijk? Nuja als het wat warmer is, is dat natuurlijk al wel gevaarlijker...Bracke zei:- Kalkoenfilet kopen, bakken en tussen broodjes doen.
- Pasta en whatever in tupperwarebakje en in de microgolf gooien in de refter.
Hebben ze geen microgolf oven? Ga dan even in studentenraad zitten en maak het voorstel er een aan te kopen. Die mensen krijgen daar nooit ideeen en leerlingen over de vloer zodat er de dag na je voorstel al een microgolf klaarstaat.
- Verder shakes..
Dat is het nu net, als je reeds een topfysiek hebt is de drempel om 'rare dingen' te eten op school/werk veel minder hoog denk ik dan wanneer je amper ziet dat er getraind wordt bij wijze van sprekenPapi Chulo zei:Gewoon die rijst eten daar man! Dan zet je maar een nieuwe trend in haha!
Als jij straks serieus breed bent, lacht niemand meer![]()
lol whehe of anders dwing je je studentenraad onder geweldBracke zei:- Kalkoenfilet kopen, bakken en tussen broodjes doen.
- Pasta en whatever in tupperwarebakje en in de microgolf gooien in de refter.
Hebben ze geen microgolf oven? Ga dan even in studentenraad zitten en maak het voorstel er een aan te kopen. Die mensen krijgen daar nooit ideeen en leerlingen over de vloer zodat er de dag na je voorstel al een microgolf klaarstaat.
- Verder shakes..

Santoz zei:Dat is het nu net, als je reeds een topfysiek hebt is de drempel om 'rare dingen' te eten op school/werk veel minder hoog denk ik dan wanneer je amper ziet dat er getraind wordt bij wijze van spreken
Precies, als je nog 60kg weegt word je flink uitgelachen als je 'voor de spiermassa' zegt, wanneer je op school een bak kwark staat te vreten.Dat is het nu net, als je reeds een topfysiek hebt is de drempel om 'rare dingen' te eten op school/werk veel minder hoog denk ik dan wanneer je amper ziet dat er getraind wordt bij wijze van spreken
.spiertje16 zei:inderdaad
mijn fysiek is nog gewoon ecto/meso
het elke keer als beginnen mensen weer
JA GA JE WEER LEKKER JE SPIERTJES TRAINEN
of gore fl**ker wat kijk je nou naar spieren en het ergste van allemaal
HIJ TRAINT WEL MAAR IK ZIE HELEMAAL GEEN VERANDERING*hard gelach volgt
oeeeeh soms kan ik die mensen naar de strot grijpem

Ik begrijp wat je wil zeggen en ik ben van dezelfde mening, maar er is een verschil tussen 1. je weinig aantrekken van achterklap + je eigen ding doencaine zei:Ah fok ut man.....gewoon doen wat je wilt doen, en wat andere mensen ervan vinden moet je gewoon schijt aan hebben. Je doet het immers toch omdat je zelf je doel hebt gesteld dat je breed wilt worden(groter worden of whatever). Als je dan al niet bepaalde goede gerechten niet gaat eten omdat andere mensen (op school) er maybe over kunnen gaan lachen, dan sta je naar mijn mening niet sterk in je schoenen en heb je niet de juiste instelling als je wilt groeien. Ik heb nu een nieuw dieet met pasta + koolvis....Jah koolvis> stinkt dus een beetje....maar ik heb er schijt aan wat andere mensen ervan vinden....ik gooi ut gewoon in een bakje en mee naar school. Is het 10 uur en ik heb geen pauze maar zit in de collegezaal naar een college te luisteren(zoals vandaag) eet ik gewoon mn bakje netjes leeg omdat het 10 uur is > dus maaltijd 2 gegeten moet worden! Vervolgens in de pauze van half 1 at ik de volgende op en kreeg wel wat vreemde blikken van klasgenoten...gewoon effe beetje uitleggen(niet compleet want dat begrijpen ze toch niet en krijg je alle vooroordelen) en vervolgens gewoon dooreten. Ik snap wel dat het een beetje vreemd over kan komen maar na uitleg moeten ze er niet meer over zeiken. Doen ze dat wel, is dat hun keus maar daar hoef ik me niks van aan te trekken (wat ik ook niet doe)...
Die zin is heel herkenbaar...George zei:enigste wat ik af en toe hoor is, je eet heel de dag...

George zei:ik eet altijd gewoon brood met kalkoenfilet/pindakaas.
daar is toch ook niks raars aan?
enigste wat ik af en toe hoor is, je eet heel de dag...
klopt.