MuscleMeat

Tussendoortjes voor schoolgangers?

Iinderdaad, ik loop meestal even naar de super; koop wat broodjes en 150 gram rosbief of 200 gram kipfilet

voor de rest shakjes enzo!!!!!!!!!!

College, oke, telt ook? Ik maak 'm'n maaltijdens sowieso meestal vooraf, dus op deze wijze kan ik 't gewoon in een bakkie meenemen van huis. Oke, ja, het bevat tonijn, maar dat hoeft geen belemmering te zijn :)

BadMF zei:
Veel ideen die hierboven genoemd worden kun je gewoon niet eten in de pauze. Ik zie mezelf nog niet met een tupperware bakje op school staan, mensen lachen je uit of je wordt scheel aangekeken. Wat vaak overblijft is toch een boterhamtrommel met boterhammen met ei / pindakaas / kalkoen- of kipfilet.

Gewoon die rijst eten daar man! Dan zet je maar een nieuwe trend in haha!
Als jij straks serieus breed bent, lacht niemand meer ;)

Bracke zei:
- Kalkoenfilet kopen, bakken en tussen broodjes doen.
- Pasta en whatever in tupperwarebakje en in de microgolf gooien in de refter.
Hebben ze geen microgolf oven? Ga dan even in studentenraad zitten en maak het voorstel er een aan te kopen. Die mensen krijgen daar nooit ideeen en leerlingen over de vloer zodat er de dag na je voorstel al een microgolf klaarstaat.
- Verder shakes..
Koude pasta is toch ook best mogelijk? Nuja als het wat warmer is, is dat natuurlijk al wel gevaarlijker...

Papi Chulo zei:
Gewoon die rijst eten daar man! Dan zet je maar een nieuwe trend in haha!
Als jij straks serieus breed bent, lacht niemand meer ;)
Dat is het nu net, als je reeds een topfysiek hebt is de drempel om 'rare dingen' te eten op school/werk veel minder hoog denk ik dan wanneer je amper ziet dat er getraind wordt bij wijze van spreken

Bracke zei:
- Kalkoenfilet kopen, bakken en tussen broodjes doen.
- Pasta en whatever in tupperwarebakje en in de microgolf gooien in de refter.
Hebben ze geen microgolf oven? Ga dan even in studentenraad zitten en maak het voorstel er een aan te kopen. Die mensen krijgen daar nooit ideeen en leerlingen over de vloer zodat er de dag na je voorstel al een microgolf klaarstaat.
- Verder shakes..
lol whehe of anders dwing je je studentenraad onder geweld :o

Santoz zei:
Dat is het nu net, als je reeds een topfysiek hebt is de drempel om 'rare dingen' te eten op school/werk veel minder hoog denk ik dan wanneer je amper ziet dat er getraind wordt bij wijze van spreken

Tchaa en als er een beetje om gelachen wordt, dan lach je er zelf maar een beetje met mee!Zeg gewoon dat je altijdhonger hebt ofzo en niet van boterhammen houdt!

kip kip kip kip kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip:D

Precies, als je nog 60kg weegt word je flink uitgelachen als je 'voor de spiermassa' zegt, wanneer je op school een bak kwark staat te vreten.

Een jaar later is het echter duidelijk wie het laatst lacht :D.

inderdaad
mijn fysiek is nog gewoon ecto/meso
het elke keer als beginnen mensen weer
JA GA JE WEER LEKKER JE SPIERTJES TRAINEN
of gore fl**ker wat kijk je nou naar spieren en het ergste van allemaal
HIJ TRAINT WEL MAAR IK ZIE HELEMAAL GEEN VERANDERING*hard gelach volgt
oeeeeh soms kan ik die mensen naar de strot grijpem

Vorig jaar elke dag 4 boterhammen met 4 eieren, dan word je ook wel raar aangekeken hoor. Flink schijt aan, neem lekker mee wat ik wil en dat is vanaf morgen bakjes met rijst/brinta etc.

en het ergste is dat ik het me nog aantrek ook
en ook dat ik niks terug kan doen
nog een keer en dan wordt ik van school afgetrapt

ik eet sinds kort ook gezon en veel... en als ik dan me eiren zit te pellen (of hoe je t ook noemt) op school denke ze ook wat is die aan t doen.... maar je doet het voor je eigen en niet voor andere dus laat ze denken... het is wel anders als jy op school pasta gaat eten:S

spiertje16 zei:
inderdaad
mijn fysiek is nog gewoon ecto/meso
het elke keer als beginnen mensen weer
JA GA JE WEER LEKKER JE SPIERTJES TRAINEN
of gore fl**ker wat kijk je nou naar spieren en het ergste van allemaal
HIJ TRAINT WEL MAAR IK ZIE HELEMAAL GEEN VERANDERING*hard gelach volgt
oeeeeh soms kan ik die mensen naar de strot grijpem

Patience, my friend:)

Ah fok ut man.....gewoon doen wat je wilt doen, en wat andere mensen ervan vinden moet je gewoon schijt aan hebben. Je doet het immers toch omdat je zelf je doel hebt gesteld dat je breed wilt worden(groter worden of whatever). Als je dan al niet bepaalde goede gerechten niet gaat eten omdat andere mensen (op school) er maybe over kunnen gaan lachen, dan sta je naar mijn mening niet sterk in je schoenen en heb je niet de juiste instelling als je wilt groeien. Ik heb nu een nieuw dieet met pasta + koolvis....Jah koolvis> stinkt dus een beetje....maar ik heb er schijt aan wat andere mensen ervan vinden....ik gooi ut gewoon in een bakje en mee naar school. Is het 10 uur en ik heb geen pauze maar zit in de collegezaal naar een college te luisteren(zoals vandaag) eet ik gewoon mn bakje netjes leeg omdat het 10 uur is > dus maaltijd 2 gegeten moet worden! Vervolgens in de pauze van half 1 at ik de volgende op en kreeg wel wat vreemde blikken van klasgenoten...gewoon effe beetje uitleggen(niet compleet want dat begrijpen ze toch niet en krijg je alle vooroordelen) en vervolgens gewoon dooreten. Ik snap wel dat het een beetje vreemd over kan komen maar na uitleg moeten ze er niet meer over zeiken. Doen ze dat wel, is dat hun keus maar daar hoef ik me niks van aan te trekken (wat ik ook niet doe)...

Tonijn op brood en dan 6 sneden met 4 sneden pindakaas en water, eieren soms en kaas.

Euhmz wat ik eet...

op de trein: (1u onderweg) tupperware bakje rijst en tonijn (ja koud, en ja dat is lekker...)

eerste pauze 20 minuten: 2 grote zelfgebakken boterhammen met kippewit

middagpauze 40 min: terug van die bak rijst met eieren ertussen etc... beetje nasi achtig

tweede pauze 20 min: terug boterhammen en kippewit

terug op de trein: wat er nog overblijft van rijst... :)

So what als ze je scheel aankijken?

Grtz
DiS

Zelfs positief commentaar gehoord vandaag. Bij mij op school hebben ze de kantine niet meer in gebruik omdat het niet rendabel zou zijn. Veel klasgenoten die geen broodjes meer konden halen dus. Was het gesprek van de dag. Toen een wijf uit mn klas mij lekker zag smikkelen uit mn bakjes vond ze het slim en handig. :D

ik eet altijd gewoon brood met kalkoenfilet/pindakaas.

daar is toch ook niks raars aan?
enigste wat ik af en toe hoor is, je eet heel de dag...
klopt.

caine zei:
Ah fok ut man.....gewoon doen wat je wilt doen, en wat andere mensen ervan vinden moet je gewoon schijt aan hebben. Je doet het immers toch omdat je zelf je doel hebt gesteld dat je breed wilt worden(groter worden of whatever). Als je dan al niet bepaalde goede gerechten niet gaat eten omdat andere mensen (op school) er maybe over kunnen gaan lachen, dan sta je naar mijn mening niet sterk in je schoenen en heb je niet de juiste instelling als je wilt groeien. Ik heb nu een nieuw dieet met pasta + koolvis....Jah koolvis> stinkt dus een beetje....maar ik heb er schijt aan wat andere mensen ervan vinden....ik gooi ut gewoon in een bakje en mee naar school. Is het 10 uur en ik heb geen pauze maar zit in de collegezaal naar een college te luisteren(zoals vandaag) eet ik gewoon mn bakje netjes leeg omdat het 10 uur is > dus maaltijd 2 gegeten moet worden! Vervolgens in de pauze van half 1 at ik de volgende op en kreeg wel wat vreemde blikken van klasgenoten...gewoon effe beetje uitleggen(niet compleet want dat begrijpen ze toch niet en krijg je alle vooroordelen) en vervolgens gewoon dooreten. Ik snap wel dat het een beetje vreemd over kan komen maar na uitleg moeten ze er niet meer over zeiken. Doen ze dat wel, is dat hun keus maar daar hoef ik me niks van aan te trekken (wat ik ook niet doe)...
Ik begrijp wat je wil zeggen en ik ben van dezelfde mening, maar er is een verschil tussen 1. je weinig aantrekken van achterklap + je eigen ding doen
en 2. arrogant zijn + my world is everything
Het verschil zit em in kleine puntjes hoor...

George zei:
Die zin is heel herkenbaar... :)

George zei:
ik eet altijd gewoon brood met kalkoenfilet/pindakaas.

daar is toch ook niks raars aan?
klopt.

Haha jah heb ik ook al honderden keren gehoord. Is natuurlijk ook wel een feit dat mensen die me alleen in de speeltijden zien me ALTIJD aan het eten zien :p

Ik ga nu speciaal 's middags naar huis eten om daar de juuste dingen te kunnen eten. Zowel in voormiddag als namiddag eet ik 8 boterhammen (zit in bulk). In de voormiddag tssn de lesuren (soms tijdens, hangt van leerkracht af) en om 10 uur. In de namiddag tssn lesuren en meteen na school. Heb gewoon geen zin om andere dingen mee te nemen en het is makkelijk en snel voor me.

Heb wel het voordeel dat ik als ecto begon aan een gewicht van 55 kg en heel veel resultaat zie. Iedereen zit erover bezig wat een groot verschil het is . Meeste van men vrienden zijn ook ectos en vele ervan kijken dan toch ook naar de "prestatie" (ben natuurlijk nog altijd klein haha) op. Als ze dan opnieuw vragen waarom ik zoveel eet is het makkelijk te zeggen dat ik anders niet groter wordt en dan zwijgen ze.

Terug
Naar boven