MuscleMeat

Tussendoortjes voor schoolgangers?

Santoz zei:
Ik begrijp wat je wil zeggen en ik ben van dezelfde mening, maar er is een verschil tussen 1. je weinig aantrekken van achterklap + je eigen ding doen
en 2. arrogant zijn + my world is everything
Het verschil zit em in kleine puntjes hoor...

@ Santoz....> je hebt gelijk daarin. Alleen denk ik dat je mijn post iets anders opvat dan bedoeld. Ik ben absoluut niet arrogant of dergelijk. Snap best nu ik het terug lees dat het zo over kan komen, wat dus niet zo bedoeld is. Ik voel me bijv ook niet beroerd om dingen van bb uit te leggen als mensen het vreemd vinden dat ik pasta zit te eten. Alleen weiger ik het om bijv 2 boterhammen met kaas (ik noem maar wat :p ) te gaan eten omdat dat beter pas in wat andere mensen vinden.

Ze moetten maar respect hebbe voor ons!
Laat de rest maar een schraal worstebroodje eten in de pauze, dan eet ik mun 12 boterhammen met pindakaas wel op :D

Hehe, je eet altijd heb ik ook al veel gehoord...

Tussen 2 lesuren stopt de leerkracht soms ook 10 minuten om ff sigaret te gaan smoren of drank gaan te halen ofzo... dan neem ik ook altijd mijn bakjes/brooddoos boven om wat naar binnen te spelen.

En dan had ik 4 maanden stage, op de stage op voorhand gezegd van: ik moet elke 3u eten (maakt hun toch niets uit want je verricht gratis arbeid...) en dan na mijn 4 maanden stage terug op school zagen de klasgenoten toch ook verschil. Spijtig dat je het verschil zelf zo niet ziet :)

Voor mij is het nu spannend want ofwel ben ik door mijn herexamens en kan ik gaan werken (zelfde plaats als op de stage) en heb ik meer geld om nog meer eten te kopen en eventueel wat meer supplementen (doe al een jaar enkel met proteïne 80)

rijst en kippenborstfilet, rijst en ei, rijst en whey shake met melk. Broccoli vreet ik daar ook gewoon

caine zei:
Santoz zei:
Ik begrijp wat je wil zeggen en ik ben van dezelfde mening, maar er is een verschil tussen 1. je weinig aantrekken van achterklap + je eigen ding doen
en 2. arrogant zijn + my world is everything
Het verschil zit em in kleine puntjes hoor...

@ Santoz....> je hebt gelijk daarin. Alleen denk ik dat je mijn post iets anders opvat dan bedoeld. Ik ben absoluut niet arrogant of dergelijk. Snap best nu ik het terug lees dat het zo over kan komen, wat dus niet zo bedoeld is. Ik voel me bijv ook niet beroerd om dingen van bb uit te leggen als mensen het vreemd vinden dat ik pasta zit te eten. Alleen weiger ik het om bijv 2 boterhammen met kaas (ik noem maar wat :p ) te gaan eten omdat dat beter pas in wat andere mensen vinden.
Dacht wel dat je het zo bedoelde, maar wou toch gewoon ff nuanceren ;)

Balboa18 zei:
Ze moetten maar respect hebbe voor ons!
Laat de rest maar een schraal worstebroodje eten in de pauze, dan eet ik mun 12 boterhammen met pindakaas wel op :D

tsja.. pindakaas, wie is er niet groot mee geworden :D

Ik zit dus in de IT, en krijg ook continu te horen: "Zit je nu alweer te eten?". Lekker belangrijk, ik weet wel wie de vrouwtjes krijgt op het volgende bedrijfsfeest :p

Terug
Naar boven