XXL Nutrition

TV Gids

Bezoekers in dit topic

Zaterdag zie ik. Mooi kan ik nog even naar het Sperrgebiet.
 
Ik houd ook wel van het constante hoor, vind Maarten van Rossem ook geweldig, maar de humor van Tijl mag ik wel. Soms vind ik het wat flauw (zoals bepaalde programma's die hij deed met Ruben van der Meer op de commerciele).
Maarten van Rossem is meestal geweldig!

Toen ie ging uitleggen met Gerdi Verbeet aan tafel dat Zwarte Piet in feite een irrelevante kwestie was, omdat er (zie toeslagen affaire) zaken zijn die veel harder ingrijpen, heerlijk. Dat is dan misschien het privilege van iemand die al met pensioen is en onafhankelijk kan opereren.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Heart attack at De Slimste. :P
 
Zelfs bij de lama's was die Tijl altijd zo'n beetje de minst grappige. Alles is zo geforceerd bij hem, heb 'm nooit grappig gevonden
 
Heart attack at De Slimste. :P
Emma was weer top!

Tijl iets meer ingetogen, licht gespannen leek ook wel, Rob lekker ontspannen.

Ik denk dat Tijl ook bij eerder passen waarschijnlijk niet had kunnen winnen.
 
Emma was weer top!

Tijl iets meer ingetogen, licht gespannen leek ook wel, Rob lekker ontspannen.

Ik denk dat Tijl ook bij eerder passen waarschijnlijk niet had kunnen winnen.
Ik weet nog dat Emma en Rob de eerste aflevering echt slecht waren, dat ik dacht 'wat is dit?'. Daarna wel beter. Uiteindelijk weten ze aardig wat, maar soms bij toch een relatief eenvoudige vraag schiet hun algemene ontwikkeling wat tekort.
Maarten van Rossem is meestal geweldig!

Toen ie ging uitleggen met Gerdi Verbeet aan tafel dat Zwarte Piet in feite een irrelevante kwestie was, omdat er (zie toeslagen affaire) zaken zijn die veel harder ingrijpen, heerlijk. Dat is dan misschien het privilege van iemand die al met pensioen is en onafhankelijk kan opereren.
Ja, geweldig. Gisteren was ie bij OP1 volgens mij, waar hij heerlijk reageerde op Bidons speech. :roflol: Johan Derksen is ook iemand die altijd zo heerlijk z'n ongezouten mening geeft en schijft heeft aan politieke correctheid; ook nooit z'n woorden terugnemen als er ophef over is. Ik mag dat wel.

Vanaf 05:00 minuten, over Onze-Lieve-Heer :roflol:
 
Ik weet nog dat Emma en Rob de eerste aflevering echt slecht waren, dat ik dacht 'wat is dit?'. Daarna wel beter. Uiteindelijk weten ze aardig wat, maar soms bij toch een relatief eenvoudige vraag schiet hun algemene ontwikkeling wat tekort.

Ja, geweldig. Gisteren was ie bij OP1 volgens mij, waar hij heerlijk reageerde op Bidons speech. :roflol: Johan Derksen is ook iemand die altijd zo heerlijk z'n ongezouten mening geeft en schijft heeft aan politieke correctheid; ook nooit z'n woorden terugnemen als er ophef over is. Ik mag dat wel.

Vanaf 05:00 minuten, over Onze-Lieve-Heer :roflol:
Sharing is caring!

Lekker in vorm die Maarten, die anekdote aan het einde ook!

De beste man is zo oud, hij is al twee keer gecanceld, voordat cancel culture bedacht was.

Er zitten heel het seizoen vragen bij dat ik me niet kan voorstellen dat niemand dat weet. Met name bij 3-6-9, maar ook bij sommige fotogalerijen. Al kan ik me heel goed voorstellen dat zo'n gallerij net ff wat anders is als je daar zit.
 
Emma is echt verbazingwekkend slim. En dat met haar 24 lentes.. :eek:
 
Ben benieuwd, maar wie er ook wint, leuke finale met terechte finalisten wat mij betreft.

Gokje:
1. Andries
2. Emma
3. Rob
Not even close! In principe Andries de beste, maar pech met de vraag.
Emma is echt verbazingwekkend slim. En dat met haar 24 lentes.. :eek:
Weet veel dingen, da's net wat anders, maar wederom zeer bijzonder: Otto von Bismarck!
 
Laatst bewerkt:

Lekker geilen op Apollonia zometeen
 
Laatst bewerkt:

Lekker geilen op Apollonia zometeen
Dan doe ik dat op Sharon Stone bij Total Recall op Veronica.
 
Dan doe ik dat op Sharon Stone bij Total Recall op Veronica.
Laisons Dangereux vond ik haar fascinerend in.

Het enige dat beter is aan de remake van Total Recall: Jessica Biel!

Blader Trinity....
 
Laatst bewerkt:
Ik weet nog dat Emma en Rob de eerste aflevering echt slecht waren, dat ik dacht 'wat is dit?'. Daarna wel beter. Uiteindelijk weten ze aardig wat, maar soms bij toch een relatief eenvoudige vraag schiet hun algemene ontwikkeling wat tekort.

Ja, geweldig. Gisteren was ie bij OP1 volgens mij, waar hij heerlijk reageerde op Bidons speech. :roflol: Johan Derksen is ook iemand die altijd zo heerlijk z'n ongezouten mening geeft en schijft heeft aan politieke correctheid; ook nooit z'n woorden terugnemen als er ophef over is. Ik mag dat wel.

Vanaf 05:00 minuten, over Onze-Lieve-Heer :roflol:
Woensdag deed hij het weer, Maarten van Rossem. In Op1 zette hij ons simpele zielen met beide benen op de grond. En draaide hij onze neuzen van west naar oost, met zijn schampere conclusie na de tearjerker in Washington.

Die conclusie laat zich omschrijven als: fijn hoor, dat iedereen gelooft dat het fatsoen weer terug is in de Verenigde Staten. Maar zouden we als de sodemieter nu eens willen kijken naar Duitsland, naar de opvolging van Angela Merkel? En hoe het met de Europese Unie is? Van Rossem: “Onze aandacht voor de VS is volstrekt obsessief en overdreven. Dat zeg ik. Dus kun je ervan uitgaan dat dit volkomen juist is.”

Verfrissend, zo’n koude douche.
 
Back
Naar boven