MuscleMeat

TV Gids

Bezoekers in dit topic

Komende zondag op National Geographic

 
Aboutaleb is goed hoor bij Jinek!

Pfff, nog één termijn burgemeester en hij kan zo door naar het torentje!

EDIT: tandjes, als je even verdwaalt naar OP1 dan vraag je je af of Jinek zo goed is of de combi De Leeuw Joosten zo slecht, wat een drama.
 
Laatst bewerkt:
Zondag met Lubach is er nog een keertje vanaf zondag!
 
EDIT: tandjes, als je even verdwaalt naar OP1 dan vraag je je af of Jinek zo goed is of de combi De Leeuw Joosten zo slecht, wat een drama.
De Leeuw Joosten is zo slecht.
 
Aboutaleb is goed hoor bij Jinek!

Pfff, nog één termijn burgemeester en hij kan zo door naar het torentje!

EDIT: tandjes, als je even verdwaalt naar OP1 dan vraag je je af of Jinek zo goed is of de combi De Leeuw Joosten zo slecht, wat een drama.
Ik vind je best als een slimme gast over komen maar je laat je makkelijk manipuleren. Nog 1 termijn (ongekozen) burgemeester, dan wordt Aboutaleb zoals gepland lijsttrekker en gaat de PVDA naar 40 zetels (omdat ze zonder gezichtsverlies de noodzakelijke 'ruk naar rechts' kunnen maken) Al met al nog steeds dezelfde partijen aan de macht, hetzelfde ondemocratische plan dat uitgevoerd wordt al met al dezelfde leugens met een iets ander gezicht. Vergeef me mijn cynisme maar dit is hoe het blijkt te werken, en mensen blijven er in trappen. Poppenkast.
 
Ik vind je best als een slimme gast over komen maar je laat je makkelijk manipuleren. Nog 1 termijn (ongekozen) burgemeester, dan wordt Aboutaleb zoals gepland lijsttrekker en gaat de PVDA naar 40 zetels (omdat ze zonder gezichtsverlies de noodzakelijke 'ruk naar rechts' kunnen maken) Al met al nog steeds dezelfde partijen aan de macht, hetzelfde ondemocratische plan dat uitgevoerd wordt al met al dezelfde leugens met een iets ander gezicht. Vergeef me mijn cynisme maar dit is hoe het blijkt te werken, en mensen blijven er in trappen. Poppenkast.
Laten we het hopen.
 
Ik vind je best als een slimme gast over komen maar je laat je makkelijk manipuleren.
Bedankt! /s

Mijn mening is niet dat Aboutaleb de Verlosser des Vaderlands is, maar dat hij zich goed presenteert bij Jinek en dat ik denk dat dit heel veel mensen zal aanspreken.

Het zou wel wat zijn als ze zich met hem op 1 door de Deense zusterpartij laten inspireren! Misschien gaan ze dan weer eens wat doen voor de mensen die min of meer onder de A in de partijnaam vallen en een beetje volksverheffing.

Het is op een gegeven moment wel een beetje erop of eronder voor de PvdA, je kan anders niet die leuke bestuursbaantjes op blijven eisen.
 
Laatst bewerkt:
programmaatje over roids op natgeo nu
 
Omtzigt bij Jinek, schijnt het ook goed gedaan te hebben bij debat vandaag.
 
corona doet m geen goed, bolle kop gekregen
 
Wordt af en toe wel een beetje moe van dat gefiedeldie in die reportages van bromet.
Wel goed dat nog eens benadrukt wordt dat partijen als fvd en pvv claimen de stem van het volk te vertegenwoordigen maar geen sjoege geven als datzelfde volk graag eens met ze in contact wil komen.
 
Back
Naar boven