XXL Nutrition

TV wel geluid geen beeld

kol

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik gebruik mijn tv toestel al 4 jaar (merk vestel, 51cm), maar gisteren was ie per ongeluk op grond gevallen en nu komt er wel geluid uit maar geen beeld. Iemand een idee wat te doen nu. Verder doet ie gewoon alles behalve dat er geen beeld is.:(

Alvast bedankt.

Denk dat ie stuk is, dat word voorlopig tmf en mtv luisteren.

Vrees ook dat hij gewoon stuk is. Waarschijnlijk ga je met een nieuwe goedkoper af zijn dan hem te laten herstelen.

scart goed aangesloten? indien ja -> kapot
ben je goedkoper af met een nieuwe te kopen dan te laten herstellen

• Topic Starter Topic Starter
Nog steeds geen beeld. Maar ik denk dat ik morgen even naar de media markt of zo langs ga om te kijken hoeveel het normale toestel (geen LCD of zo) nog kost. Ik had dit toestel voor 130 euro of zo gekocht.

De hele vakantie werk je kapot om een paar centjes te verdienen en krijg je dit.:mad:

Nog steeds geen beeld. Maar ik denk dat ik morgen even naar de media markt of zo langs ga om te kijken hoeveel het normale toestel (geen LCD of zo) nog kost. Ik had dit toestel voor 130 euro of zo gekocht.

De hele vakantie werk je kapot om een paar centjes te verdienen en krijg je dit.:mad:

En wat hebben we hier van geleerd? Altijd een kleine 1000 euro terugzetten voor noodgevallen. Er kan van alles kapot gaan en vaak ook nog eens op het verkeerde moment

Volgens mij verkoopt men tegenwoordig niks anders meer. (ik denk dat je hard zult moeten zoeken voor een normale tv, die zie ik nergens meer staan. Voor het geld wat je kwijt bent voor zo'n groot apparaat koop je tegenwoordig ook al gewoon een lcd)

Terug
Naar boven