MuscleMeat

Twee dagpassen beschikbaar voor de FIBO 2010

25euro voor alle 2 als ze geldig zijn donderdag en of vrijdag

Bestel uw ticket op voorhand FIBO

Our comfortable Ticket-Service enables to buy Tickets in the run-up of FIBO 2010 Onze comfortabele Ticket Service in staat stelt om kaarten te kopen in de aanloop van de FIBO 2010
in order to avoid waiting lines at the cash desk on site and to save cash. Om te voorkomen wachtrijen aan de kassa op de site en om geld te besparen.

Our Tickets: Onze Tickets:

Privat Visitor Days (24 + 25 April, 2010): Privat Bezoeker dagen (24 + 25 apr 2010):
Day Ticket: € 13,00 Dagkaart: € 13,00
2-Day Ticket: € 20,00 2-dagenkaart: € 20,00
Group Ticket (starting at 10 people): € 11,00 Groep Ticket (vanaf 10 personen): € 11,00
Student Ticket: € 11,00 Student Ticket: € 11,00

Day Ticket: € 17,00 Dagkaart: € 17,00
2-Day Ticket: € 26,00 2-dagenkaart: € 26,00
Group Ticket (starting at 10 people): € 15,00 Groep Ticket (vanaf 10 personen): € 15,00
Student Ticket: € 14,00 Student Ticket: € 14,00

Free entrance for children up to 12 years . Gratis toegang voor kinderen tot 12 jaar.

Trade Visitor Days (22 + 23 April, 2010): Trade Visitor Dagen (22 + de 23 april 2010):
On these two days FIBO is only open for trade visitors. Op deze twee dagen FIBO is alleen toegankelijk voor vakbezoekers. A legitimation must be Een legitimatie moet worden
presented at the entrace. gepresenteerd op de entree. Detailed Information here . Gedetailleerde informatie hier .

:(ik kan alleen donderdag en vrijdag das het probleem

• Topic Starter Topic Starter
Als dit je uiteindelijke bod is dan ben jij de winnaar. Want voor meer ga ik ze niet verkopen.
Let me know! Dan kan ik je het documentje mailen en kan je je registreren.

je kan ze zeker de vrijdag ook gebruiken? en hoe regelen we de betaling? want jij kan het geld nooit voor vrijdag binnen hebben en ik de tickets vrees ik ook niet

• Topic Starter Topic Starter
Iemand nog interesse...

Diegene die me een prive berichtje stuurt zal ik de tickets mailen.

Zoals gezegd ben ik langer lid hier dan je denkt. Maar sowieso zie ik nergens een voorwaarde aan jouw gulle gift staan....

Denk er nog eens overna, ik zou ze echt graag willen hebben.

Geen probleem hoor...

Echter beloofde The_Oak ze gratis aan iemand die een PM stuurde. Dat heb ik gedaan... Dat hij ze mij dan niet gunt omdat ik niet zo veel post als anderen vind ik jammer.

Dit topic staat er al een paar dagen en volgens mij ben ik de enige die echt interesse heeft.... Daar komt nog eens bij dat ik meerdere jaren hele posts vol met foto's van de FIBO gezet heb. Inderdaad niet onder deze account....dat is nou eenmaal zo, kan ik niks meer aan veranderen.

Terug
Naar boven