MuscleMeat

Twee op drie Nederlanders verwachten aanslag Obama

Peiling Peiling Word obama vermoord voor of na de verkiezingen ?

• Ja, ik denk het wel

Stemmen: 12 34,3%
  • nee, weet zeker van niet.

Stemmen: 13 37,1%
  • Misschien

Stemmen: 10 28,6%

• Totaal stemmers
    35
  • Peiling gesloten .

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Nederlanders zijn er niet gerust op dat Barack Obama zijn eventuele presidentschap overleeft. Mocht woensdag blijken dat hij als winnaar uit de strijd komt, dan achten twee op de drie Nederlanders de kans groot dat de eerste zwarte president van de Verenigde Staten wordt vermoord tijdens zijn vierjarige termijn. Dat blijkt zondag uit een peiling van Maurice de Hond.

In de laatste peilingen kan Obama rekenen op de steun van ongeveer de helft van de kiezers, terwijl John McCain in Amerikaanse peilingen blijft steken rond de 44 procent. De steun voor Obama onder de Nederlandse bevolking is volgens De Hond inmiddels naar 85 procent gestegen. Dat was in juni nog 79 procent.

Onder aanhangers van progressieve partijen wil bijna iedereen dat Obama wint. Bij de PVV is dat 61 procent. Van de bevolking verwacht 83 procent dat Obama ook daadwerkelijk gaat winnen. Dat percentage stond in juni nog op 55. Negen procent gelooft nog steeds dat McCain de overwinning pakt.

In de Nederlandse politieke arena vinden weinig verschuivingen plaats, zo blijkt uit de peiling. Het CDA wint een virtuele zetel en komt op 31, PvdA en VVD volgen stabiel op respectievelijk 25 en 21 zetels. De SP, nu de derde partij in het parlement met 25 zetels, deelt met zestien zetels de vierde plaats met de PVV. D66 verliest een zetel ten opzichte van vorige week en staat op vijftien. GroenLinks wint er een en zou nu elf Kamerleden leveren. De steun voor de overige partijen is ongewijzigd.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bron : msn.nl

Weet zeker van niet ? Wat een poll keuze.

Ik denk niet dat hij vermoord gaat worden.

yep alsie president word gaatie eraan.

Ik verwacht het niet, maar ben dan ook een Belg :roflol:

Ja, ik weet zeker van niet!

verwacht het ook niet..

Er zullen er meer rondlopen dan je denkt die zoiets wel willen doen.

Ik hoorde pas iemand zegggen dat het zelfs ook iemand van de afro's kan zijn.
Met de gedachte er achter dat ze hem op die manier besparen van mogelijke ellende tijdens presidentschap. Bizarre gedachte natuurlijk.

Met de beveiliging die hij gaat krijgen als president, maken ze weinig kans om hem te vermoorden. Als ze hem willen vermoorden moeten ze dat toch echt binnen nu en woensdag doen, dan maken ze veel meer kans denk ik.

Hij gaat echt niet vermoord worden. Het grootste deel van Amerika HAAT Bush, maar hij leeft nog steeds. Die gasten worden echt ongelofelijk goed beveiligd.

Optie "misschien" toegevoegd.

misschien dus..

Zou kunnen... kan ik absoluut niks zinnigs over zeggen.

Ik las Osama, als in Osama bin Laden :( Verkeerd gestemd dus.

ik geloof van niet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Unlikely...

DENK het niet (weet niet zeker, gare poll)

Ik weet zeker dat er een aanslag kopt. Maar die aanslag zal niet lukken. Tenzij de Amerikaanse smeerpijpjes het weer zelf regelen met hulp van de CIA en andere geheime diensten.

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven