- Waardering
- 3.546
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Heb je ooit eerder gezien dat † op een dergelijke wijze is gebruikt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je ooit eerder gezien dat † op een dergelijke wijze is gebruikt.
Ja, dat denk ik wel. Voor mij wees het voor zich.Heb je ooit eerder gezien dat † op een dergelijke wijze is gebruikt.
Je zou daardoor bijna op Henri Botenbal gaan stemmen.Politiek volg ik bewust vrij weinig maar telkens als ik zo een fragment van één of ander 'debat' zie vraag ik mij af wat voor een stel idioten daar zit. De helft luistert niet, de andere helft is enkel bezig met randzaken. Dat stel heeft allen een salaris van wat, meer dan €100.000,- per jaar? Ik ben benieuwd of dit in andere Westerse landen ook zo gaat. De USA even buiten beschouwing gelaten want daar ligt het niveau nog een paar treden lager.
Dit draadje geeft een leuk overzicht.
Punt van orde van Caroline over simpel taalgebruik, gebruikt daarbij het woord überhaupt....
Ik zou mij moeten inlezen wie dat is en waar hij voor staat.Je zou daardoor bijna op Henri Botenbal gaan stemmen.
Ze lullen allemaal langs elkaar, niemand komt met inhoudelijke vragen of plannen, niemand geeft inhoudelijk antwoord. Het is 1 grote kansloze poppenkast.Politiek volg ik bewust vrij weinig maar telkens als ik zo een fragment van één of ander 'debat' zie vraag ik mij af wat voor een stel idioten daar zit. De helft luistert niet, de andere helft is enkel bezig met randzaken. Dat stel heeft allen een salaris van wat, meer dan €100.000,- per jaar? Ik ben benieuwd of dit in andere Westerse landen ook zo gaat. De USA even buiten beschouwing gelaten want daar ligt het niveau nog een paar treden lager.
Fractievoorzitter van het CDA als politicus denk in wel één van de betere van de Tweede Kamer en ook gewoon een prettig persoon lijkt mij, alleen zijn standpunten komen niet helemaal overeen met die van ik.Ik zou mij moeten inlezen wie dat is en waar hij voor staat.
Ze staan eR allemaal voor eigen gewin.Ik zou mij moeten inlezen wie dat is en waar hij voor staat.
Dat heb ik vandaag ergens anders ook gekeken.Hoeveel kan Nederland er aan?
Hoeveel gaat dat kosten?
Hoeveel kost het nu?
Hoeveel zijn we bereid er nog maximaal op te nemen?
In welk tijdsbestek?
kijk: https://x.com/widtvoet/status/1930202757505376751
Gratis geld bestaat niet.
Ze zouden bij elk Volt spotje op TV die ene waarschuwing moeten plaatsen:
Pas op, geld lenen kost geld.