AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Politiek volg ik bewust vrij weinig maar telkens als ik zo een fragment van één of ander 'debat' zie vraag ik mij af wat voor een stel idioten daar zit. De helft luistert niet, de andere helft is enkel bezig met randzaken. Dat stel heeft allen een salaris van wat, meer dan €100.000,- per jaar? Ik ben benieuwd of dit in andere Westerse landen ook zo gaat. De USA even buiten beschouwing gelaten want daar ligt het niveau nog een paar treden lager.

Dit draadje geeft een leuk overzicht.

Punt van orde van Caroline over simpel taalgebruik, gebruikt daarbij het woord überhaupt....

Politiek volg ik bewust vrij weinig maar telkens als ik zo een fragment van één of ander 'debat' zie vraag ik mij af wat voor een stel idioten daar zit. De helft luistert niet, de andere helft is enkel bezig met randzaken. Dat stel heeft allen een salaris van wat, meer dan €100.000,- per jaar? Ik ben benieuwd of dit in andere Westerse landen ook zo gaat. De USA even buiten beschouwing gelaten want daar ligt het niveau nog een paar treden lager.
Je zou daardoor bijna op Henri Botenbal gaan stemmen.

Dit draadje geeft een leuk overzicht.

Punt van orde van Caroline over simpel taalgebruik, gebruikt daarbij het woord überhaupt....

Toegegeven, ook ik moest glimlachen om de man die na dat geraaskal zei : 'no problem'.

Maar het versterkt wel wat ik in mijn eerdere reactie aangaf. Zeur niet zo over ditjes en datjes, ga verdorie eens regeren.

Je zou daardoor bijna op Henri Botenbal gaan stemmen.
Ik zou mij moeten inlezen wie dat is en waar hij voor staat.

Ze lullen allemaal langs elkaar, niemand komt met inhoudelijke vragen of plannen, niemand geeft inhoudelijk antwoord. Het is 1 grote kansloze poppenkast.

En daarom ga ik ook niet meer stemmen.

Ik zou mij moeten inlezen wie dat is en waar hij voor staat.
Fractievoorzitter van het CDA als politicus denk in wel één van de betere van de Tweede Kamer en ook gewoon een prettig persoon lijkt mij, alleen zijn standpunten komen niet helemaal overeen met die van ik.

Ze lullen allemaal over immigratie, maar ik heb ze nooit met elkaar horen debateren over:
Hoeveel kan Nederland er aan?
Hoeveel gaat dat kosten?
Hoeveel kost het nu?
Hoeveel zijn we bereid er nog maximaal op te nemen?
In welk tijdsbestek?
Wat moeten we doen om dat te realiseren (woningen bouwen, intergatie stimuleren etc etc).

Compromis sluiten, klaar.

We lachen altijd om de Amerikaanse politiek, maar de Nederlandse is een nog veel grotere grap geworden.

f 400 miljoen naar Oek overboeken whopwhoooop

I Love You GIF by Sesame Street

Heil windmolen

1749097256570.png

Dit lijkt me echt een bijzonder goed idee en dan met een paar zetels rustig gaan bouwen.

Terug
Naar boven