Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Op de basisschool ook volgens mij wel eens die club gestemd. Was meer omdat ik voor het milieu was en Groen in de naam linkte met milieu.

Als je jong en naief bent, op weg naar school het station uit loopt en van die leuk uitziende jonge knul een groenlinks flyer vol met "Lieve Sprookjes" krijgt.........daar ging het mis!
Het ging al mis toen de nsbers zich bekeerde tot links

Schijnpolitiek :D

Als je jong en naief bent, op weg naar school het station uit loopt en van die leuk uitziende jonge knul een groenlinks flyer vol met "Lieve Sprookjes" krijgt.........daar ging het mis!
Daarom stemmen al die bakvissen ook op Jesse Klaver. Wannabe Trudeau.

Daarom stemmen al die bakvissen ook op Jesse Klaver. Wannabe Trudeau.

Ik was vanochtend toevallig getuige van dit soort bakvis-ronselacties op het station in mijn woonplaats.

Uiteraard gaan ze daar bewust staan, wetende dat hun goedgelovige doelgroep publiek in grote getallen passeert.

Ik was vanochtend toevallig getuige van dit soort bakvis-ronselacties op het station in mijn woonplaats.

Uiteraard gaan ze daar bewust staan, wetende dat hun goedgelovige doelgroep publiek in grote getallen passeert.
Ik weet niet wat erger is, dit of in een moskee PvdA stemmen ronselen.

Wat zal ik in Rotterdam gaan stemmen?

Moet altijd aan Tiny Tim denken wanneer ik die Jesse zie. :emo:

Hulde!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.058
Hiddemaister strikes again: "moment van morele zelfverheffing ook niet ontnemen" :roflol:

RTL XL
“Dat dit kan gebeuren op een plek waar ik verantwoordelijk ben, is verschrikkelijk”, zegt hij zichtbaar aangeslagen. De woordvoerder zou de stagiair na het kerstfeest vorig jaar tegen haar wil hebben proberen te zoenen en betasten. Volgens Klaver is hij daarna nooit meer voor GroenLinks aan het werk geweest.
Even het vonnis uit de ontslagzaak lezen..
In de nacht van maandag op dinsdag 19 december 2017 heeft [verweerder] zich bij een HR-medewerker van [verzoekster] ziekgemeld.
2.4.
Op dinsdagmiddag 19 december 2017 om 15.00 uur heeft een gesprek plaatsgevonden tussen [verweerder] , mevrouw , [functie] bij [verzoekster] , en [K] .
2.5.
Op donderdag 21 december 2017 is per e-mail een officiële waarschuwing aan [verweerder] gezonden.

6 De beslissing
ontbindt de arbeidsovereenkomst tussen [verzoekster] en [verweerder] met ingang van 1 april 2018;
Op 12 januari 2018 is [verweerder] bij de bedrijfsarts geweest. In de door de bedrijfsarts opgestelde probleemanalyse is, voor zover relevant, onder het kopje ‘Advies stappenplan re-integratie-activiteitenʼ het volgende opgenomen:

"Voorwaarde om terug te keren is herstel van contact met de personeelsfunctionaris door een gesprek met een derde persoon erbij (…) waar beiden zich in kunnen vinden.

Hij kan vanaf 22-01 starten met werken vanuit huis.

29 januari is hij volledig inzetbaar"

2.8
Op 12 januari 2018 heeft [verweerder] middels een schrijven gereageerd op de officiële waarschuwing.

ECLI:NL:RBDHA:2018:2670, Rechtbank Den Haag, 6610965 RP VERZ 18/50078

Jonge medewerker GroenLinks ontslagen na klacht over seksueel wangedrag bij stagiaire - Politiek - Voor nieuws, achtergronden en columns

Kreeg dus aanvankelijk een laatste waarschuwing Jesse. Later gaf hij er volgens de partij 'door zijn houding en communicatie' onvoldoende blijk van dat hij die waarschuwing had begrepen en kwam het alsnog tot ontslag. Typisch Groenlinks; een waarschuwing geven, daarna lekker verder met het vingertje en vervolgens erover draaien en stamelen.

Laatst bewerkt:
Op 1 zo debat met Wilders

1. Segers-Wilders
ChristenUnie: "De regio verdient het"

2. Asscher-Buma
PvdA: "Liever 40.000 banen in de buurt dan cadeau naar buitenlandse aandeelhouders"

3. Marijnissen-Segers
SP: "Een betaalbaar huis vinden wordt met dit kabinet nog moeilijker"

4. Pechtold-Klaver
D66: "Een sociale woningmarkt schreeuwt om meer middenhuur"

5. Rutte-Asscher
VVD: "Asielzoekers die kunnen blijven mogen niet langer worden voorgetrokken bij het toewijzen van een huis"

6. Wilders-Pechtold
PVV: "D66 maakt van Nederlanders tweederangsburgers"

7. Buma-Marijnissen
CDA: "Een succesvolle integratie begint met kiezen voor Nederland"

8. Klaver-Rutte
GroenLinks: "Het afschaffen van de dividendbelasting is slecht voor het vertrouwen van de samenleving in de politiek"

Terug
Naar boven