- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het ging al mis toen de nsbers zich bekeerde tot linksAls je jong en naief bent, op weg naar school het station uit loopt en van die leuk uitziende jonge knul een groenlinks flyer vol met "Lieve Sprookjes" krijgt.........daar ging het mis!
Daarom stemmen al die bakvissen ook op Jesse Klaver. Wannabe Trudeau.Als je jong en naief bent, op weg naar school het station uit loopt en van die leuk uitziende jonge knul een groenlinks flyer vol met "Lieve Sprookjes" krijgt.........daar ging het mis!
Daarom stemmen al die bakvissen ook op Jesse Klaver. Wannabe Trudeau.
Ik weet niet wat erger is, dit of in een moskee PvdA stemmen ronselen.Ik was vanochtend toevallig getuige van dit soort bakvis-ronselacties op het station in mijn woonplaats.
Uiteraard gaan ze daar bewust staan, wetende dat hun goedgelovige doelgroep publiek in grote getallen passeert.
Ik weet niet wat erger is, dit of in een moskee PvdA stemmen ronselen.
Welke keuzes heb je daar? Ik heb niet zozeer een voorkeur voor een partij, meer een afkeer tegen bepaalde (D66, GL, DENK etc.) dus dan blijft er vanzelf wat over voor je om te kiezen toch? ;-)
Leefbaar Rotterdam, Eerdmans.
FixedDaarom stemmen al die bakvissen ook op Yasser Feras. Wannabe Trudeau.

Even het vonnis uit de ontslagzaak lezen..“Dat dit kan gebeuren op een plek waar ik verantwoordelijk ben, is verschrikkelijk”, zegt hij zichtbaar aangeslagen. De woordvoerder zou de stagiair na het kerstfeest vorig jaar tegen haar wil hebben proberen te zoenen en betasten. Volgens Klaver is hij daarna nooit meer voor GroenLinks aan het werk geweest.
In de nacht van maandag op dinsdag 19 december 2017 heeft [verweerder] zich bij een HR-medewerker van [verzoekster] ziekgemeld.
2.4.
Op dinsdagmiddag 19 december 2017 om 15.00 uur heeft een gesprek plaatsgevonden tussen [verweerder] , mevrouw , [functie] bij [verzoekster] , en [K] .
2.5.
Op donderdag 21 december 2017 is per e-mail een officiële waarschuwing aan [verweerder] gezonden.
6 De beslissing
ontbindt de arbeidsovereenkomst tussen [verzoekster] en [verweerder] met ingang van 1 april 2018;
Op 12 januari 2018 is [verweerder] bij de bedrijfsarts geweest. In de door de bedrijfsarts opgestelde probleemanalyse is, voor zover relevant, onder het kopje ‘Advies stappenplan re-integratie-activiteitenʼ het volgende opgenomen:
"Voorwaarde om terug te keren is herstel van contact met de personeelsfunctionaris door een gesprek met een derde persoon erbij (…) waar beiden zich in kunnen vinden.
Hij kan vanaf 22-01 starten met werken vanuit huis.
29 januari is hij volledig inzetbaar"
2.8
Op 12 januari 2018 heeft [verweerder] middels een schrijven gereageerd op de officiële waarschuwing.