apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FASCINEREND inkijkje in de linkse psyche. Zwijgen als je bestolen wordt. Want Marokkaan. Want PVV.
De linksche psyche vrijwel zeker. En ja, dat andere ook.Wederom een vorm van cognitieve dissonantie meen ik?
Ben ook nooit fan geweest van kindvrouwtje Jaspers
Yvon zat in haar rol als presentator van BzV, die wil van iedereen weten welke gevoelens ze hebben, ook al is dat bij dit onderwerp totaal niet relevant.
off topic beetje maar dit is beter filmpje van Pietro
Deze partij is opgericht voor de toekomst van mijn kinderen.
Op deze website staat ons programma voor de 2e kamer verkiezingen van 15 maart 2017.
PARTIJ
Nu groeien kinderen op in een "hebbe hebbe hebbe" wereld.
Vrijwel iedereen is het eens, dat veranderingen in de wereld nodig zijn, omdat een steeds groter aantal mensen een steeds grotere druk legt op deze aarde. Mensen breiden hun consumptie steeds verder uit, gebruik van grondstoffen richt schade aan de bronnen van onze natuur en de dieren op deze wereld komen verder in de verdrukking.
Op de volgende pagina "2/8 Doel" laat ik zien hoe met het "Gezonde Aarde Model"(Healthy Earth Model) het landschap wordt verbeterd.
Om structureel de wereld om ons heen gezonder te maken, dan zijn ook aan andere maatregelen nodig, die verder op deze website worden besproken.
Dieren komen overal in de wereld in de verdrukking. Veel mensen willen helpen aan het voortbestaan van diersoorten. Maar niemand zal zo snel zijn auto laten staan. Toch is de enige manier om de planeet weer gezond te maken: meer ruimte geven aan de natuur. Dus de mens zal grond moeten teruggeven, een eenvoudige redenering, die uitgedragen wordt door de partij Healthy Earth.
WERELD
Meeste programma punten zijn toepasbaar op alle landen van de wereld. Maar als we deze ideologie willen uitdragen naar andere landen, dan zijn we alleen geloofwaardig als deze modellen en theorien eerst in Nederland toepassen.
Daarom heb ik een land nodig dat zich schaart achter de gedachte van een gezonde wereld en bereidt is het Healthy Earth Model uit te voeren. De meeste mensen zijn egoistisch en alleen bezig zich zelf te verrijken. Op zich zelf is daar niets mis mee, alleen gaat het vandaag de dag ten koste van een gezonde wereld. En ik zie niemand om mij heen die daar verandering in wil brengen. Dus als ik het niet doe, dan doet niemand het. Veranderingen kunnen alleen worden gerealiseerd van bovenaf, door de overheid. Want mensen gaan niet vrijwillig hun consumptie aanpassen.
Hier geen vage politieke beloften, maar een concrete meetbare oplossing voor problemen in de wereld. Zolang niet iemand met een beter alternatief komt, lijkt dit de beste keuze om op te stemmen.
Piet Hein Koning
Nooit meer boetes betalen!BELEID
Uitgaven die worden gemaakt, omdat de overheid ons hier toe dwingt, moeten ook gedragen worden uithet overheids budget. Denk hierbij aan:
- Paspoort
- Enz.
De juridische betekenis van de ‘bindende verklaring’ over het associatieverdrag tussen de EU en Oekraïne is nog te vaag. Dat staat in een advies van de Raad van State (RvS), het belangrijkste adviesorgaan van de regering.
Volgens de RvS is de toelichting bij het wetsvoorstel niet duidelijk genoeg over wat het in juridische zin nou wel en niet betekent. Ook de betekenis voor Oekraïne, dat niet heeft getekend voor de verklaring, is niet voldoende helder gemaakt. Aan de tekst van de associatieovereenkomst zelf is niets veranderd.