MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Ik kan me echt verbazen om dat mensen als het ware daar een beetje mak mee om lijken te gaan. Wat heb je nog om voor te leven behalve wraak?

ik kan niet anders dan je volledig gelijk geven ,de dood van een kind betekend al levenslang voor de ouders ,die paar jaar extra gevangenisstraf neem ik met alle plezier op de koop toe

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.002
Het is daar wat in Stede Broec/ Bovenkarspel. Drugs, moord en meer. Volgens mij ook hoge cijfers qua depressies, schooluitval etc.

• #4.003
Ik kan me niet voorstellen dat het de pijn zou verlichten.
Doet het ook niet op lange termijn blijkens onderzoeken. Mensen lopen met frustraties en grijpen in veel gevallen een gelegenheid als deze aan om los te kunnen gaan en noemen het dan wraak. Typisch voorbeeld van veelal zelfzuchtig gedrag. Kan nog eens bij komen dat het besef vroeg of laat inslaat dat een slachtoffer/ nabestaande hetzelfde delict heeft gepleegd als de dader en in die zin meer op elkaar lijken dan aanvankelijk gehoopt.

• #4.004

Extreme geestesziekte.

Mooi dat dat die uitspraak toen is opgenomen door mensen met een kleurtje/migratie-achtergrond, dan is voor de linkse rakkers ineens een stuk lastiger om te reageren. :D

Doet het ook niet op lange termijn blijkens onderzoeken. Mensen lopen met frustraties en grijpen in veel gevallen een gelegenheid als deze aan om los te kunnen gaan en noemen het dan wraak. Typisch voorbeeld van veelal zelfzuchtig gedrag. Kan nog eens bij komen dat het besef vroeg of laat inslaat dat een slachtoffer/ nabestaande hetzelfde delict heeft gepleegd als de dader en in die zin meer op elkaar lijken dan aanvankelijk gehoopt.

Ja af en toe denk ik ook wel eens er moet gewoon iemand in mijn leven voorbij komen die ik als excuus kan gebruiken om alle op je lip bijt momentjes in je leven even los te laten en helemaal loos te gaan op iemand. Misschien wordt je daar dan niet gelukkig van maar goed, je bent de emotie frustratie kwijt en die maakt plaats voor schuldgevoel. In ieder geval een beetje afwisseling. Af en toe ben je ook super geirriteerd en dan trap je een gat in een deur van je huis en dan ineens besef je dat je dom bezig bent. Tja die momentjes heb ik af en toe wel nodig.

• #4.008
Ja af en toe denk ik ook wel eens er moet gewoon iemand in mijn leven voorbij komen die ik als excuus kan gebruiken om alle op je lip bijt momentjes in je leven even los te laten en helemaal loos te gaan op iemand. Misschien wordt je daar dan niet gelukkig van maar goed, je bent de emotie frustratie kwijt en die maakt plaats voor schuldgevoel. In ieder geval een beetje afwisseling. Af en toe ben je ook super geirriteerd en dan trap je een gat in een deur van je huis en dan ineens besef je dat je dom bezig bent. Tja die momentjes heb ik af en toe wel nodig.
Zeker het is menselijk. En in zekere zin ook goed te volgen. Als ik het zou doen en voor de rechter moet verschijnen zou ik gaan voor tijdelijke verminderde toerekeningsvatbaarheid. Vrij rekbaar begrip. Als je verder je verantwoordelijkheden neemt, werkt, onderdak hebt, geen lijst met antecedenten, signalen hebt gegeven aan bv. huisarts, jezelf een fase hebt willen verdoven middels bv. alcohol, mensen uit de directe omgeving kunnen getuigen die verklaren dat je onder grote spanning stond als gevolg van en verder die gezellige buurman/ vriend/ zoon/ vader/ collega bent.. In geen geval roepen dat je vanaf dag 1 wraakgevoelens had en bepaalde fantasietjes. Wie weet kan je er met heel lichte straf vanaf komen, poging tot doodslag en verminderd toerekeningsvatbaar.

Laatst bewerkt:

Je weet gewoon dat deze hele groep heel erg blij zou zijn als Baudet wordt neer geschoten. Net als met Fortuyn weet je dat toen die man werd neergeschoten links weer 10 jaar vrij spel had. Als Baudet het leven laat heb je de drijvende kracht achter FvD weg en zal de partij zeker inleveren. Dat is wat deze mensen willen. Iedereen weet dat al die vergelijking met de jaren 30 vorige eeuw een klimaat creeren waarbij een moord plaats kan vinden. Dan zullen ze zeggen dat het erg is maar dan hebben ze wel hun zin.

Als morgen blijkt dat Sylvana Simons ongeneselijk ziek is ja ga ik daar zelf nou echt treurig om zijn? Nee. Ik zou niet willen dat ze wordt neergeschoten want ze moeten geen martelaar van haar maken. Maar ik denk niet dat de wereld een slechtere plaats is zonder haar. Van de andere kant, het bestaan van een partij als Bij1 zorgt wel voor extra draagkracht voor Forum.

Ik kan best begrijpen dat mensen Baudet weg willen hebben koste wat kost. Hij is een bedreiging voor alles waar linkse PC cultuur voor staat.

Je weet gewoon dat deze hele groep heel erg blij zou zijn als Baudet wordt neer geschoten. Net als met Fortuyn weet je dat toen die man werd neergeschoten links weer 10 jaar vrij spel had. Als Baudet het leven laat heb je de drijvende kracht achter FvD weg en zal de partij zeker inleveren. Dat is wat deze mensen willen. Iedereen weet dat al die vergelijking met de jaren 30 vorige eeuw een klimaat creeren waarbij een moord plaats kan vinden. Dan zullen ze zeggen dat het erg is maar dan hebben ze wel hun zin.

Als morgen blijkt dat Sylvana Simons ongeneselijk ziek is ja ga ik daar zelf nou echt treurig om zijn? Nee. Ik zou niet willen dat ze wordt neergeschoten want ze moeten geen martelaar van haar maken. Maar ik denk niet dat de wereld een slechtere plaats is zonder haar. Van de andere kant, het bestaan van een partij als Bij1 zorgt wel voor extra draagkracht voor Forum.

Ik kan best begrijpen dat mensen Baudet weg willen hebben koste wat kost. Hij is een bedreiging voor alles waar linkse PC cultuur voor staat.
education-pc-principal.png

Altijd goed om te zien dat er in de ‘allochtone gemeenschap’ nog verstandige mensen zijn.

Veel mensen met buitenlandse achtergrond stemmen ook FvD. Het conservatieve geluid waarbij mensen verantwoordelijkheid nemen voor hun daden en integreren in de Nederlandse maatschappij en alle kansen die hier voor iedereen zijn grijpen wordt steeds luider.

Zelfrespecterende allochtonen zitten helemaal niet te wachten op het linkse slachtofferschap. Ze willen gewoon op dezelfde manier behandeld worden net zoals iedereen. Dat gaan ze niet vinden bij groenlinks en Bij1. Daar zullen ze altijd het zielige slachtoffer zijn wat een speciale behandeling moet krijgen.

Uiteindelijk gaat het gezonde verstand zegevieren en zal Forum ook grootste partij in de 2e kamer worden en zullen allochtonen dezelfde verantwoordelijkheden krijgen en dezelfde plichten als iederen. Assimilate or eliminate.

• #4.014
Altijd goed om te zien dat er in de ‘allochtone gemeenschap’ nog verstandige mensen zijn.

Veel mensen met buitenlandse achtergrond stemmen ook FvD. Het conservatieve geluid waarbij mensen verantwoordelijkheid nemen voor hun daden en integreren in de Nederlandse maatschappij en alle kansen die hier voor iedereen zijn grijpen wordt steeds luider.

Zelfrespecterende allochtonen zitten helemaal niet te wachten op het linkse slachtofferschap. Ze willen gewoon op dezelfde manier behandeld worden net zoals iedereen. Dat gaan ze niet vinden bij groenlinks en Bij1. Daar zullen ze altijd het zielige slachtoffer zijn wat een speciale behandeling moet krijgen.

Uiteindelijk gaat het gezonde verstand zegevieren en zal Forum ook grootste partij in de 2e kamer worden en zullen allochtonen dezelfde verantwoordelijkheden krijgen en dezelfde plichten als iederen. Assimilate or eliminate.
Mooi gesproken. Ik vind slachtofferschap ook helemaal niet horen bij een zichzelf respecterend individu.

Ja ik zou daar zelf echt heel zenuwachtig van worden als zo’n deugmens zich over mij zou ontfermen en zich hard gaat maken voor mij en mijn rechten. Dat is een slinkse manier om jezelf te profileren als de redder of leider en de andere persoon eigenlijk al achterstaat.

Als je het vanuit PUA oogpunt bekijkt ben je iemand als het ware aan’t amoggen door voor hem op te komen. Terwijl als je diezelfde persoon verantwoordelijkheid voor zijn doen en laten geeft zal die persoon zich daar veel meer naar gedragen.

Qua dat betreft geloof ik wel in het linkse argument dat als je maar vaak genoeg zegt dat een Marokkaan een kut-Marokkaan is dit een self fulfilling prophecy wordt. Om die reden hoop ik dat FvD pushed voor een respectvolle behandeling van alle allochtonen die nu in Nederland zijn en ze als volwaardige Nederlanders gaat behandelen en verder de grenzen dicht gooit.

Fba7cYt.jpg

Wat een mooie man!

Mijn tip: Lees eerst een boek over wat en hoe fascisme echt was

3. Laat u niet gaslighten. De afgelopen weken claimden Forum-aanhangers dat Baudet nooit over zuiveringen of een ‘blank Europa’ heeft gesproken. Men zei dat we hem niet op zijn woorden moesten beoordelen, maar enkel op zijn partijprogramma. Zonder bruingehemde knokploegen kon het geen fascisme zijn. Mensen die toch over fascisme spraken, werden herhaaldelijk in één adem genoemd met doodsbedreigers, alsof benoemen hetzelfde is als oproepen tot geweld. Trap er niet in.

Bedankt Meneer Ten Broeke

Ik ben een mevrouw hoor

Terug
Naar boven