Je weet gewoon dat deze hele groep heel erg blij zou zijn als Baudet wordt neer geschoten. Net als met Fortuyn weet je dat toen die man werd neergeschoten links weer 10 jaar vrij spel had. Als Baudet het leven laat heb je de drijvende kracht achter FvD weg en zal de partij zeker inleveren. Dat is wat deze mensen willen. Iedereen weet dat al die vergelijking met de jaren 30 vorige eeuw een klimaat creeren waarbij een moord plaats kan vinden. Dan zullen ze zeggen dat het erg is maar dan hebben ze wel hun zin.
Als morgen blijkt dat Sylvana Simons ongeneselijk ziek is ja ga ik daar zelf nou echt treurig om zijn? Nee. Ik zou niet willen dat ze wordt neergeschoten want ze moeten geen martelaar van haar maken. Maar ik denk niet dat de wereld een slechtere plaats is zonder haar. Van de andere kant, het bestaan van een partij als Bij1 zorgt wel voor extra draagkracht voor Forum.
Ik kan best begrijpen dat mensen Baudet weg willen hebben koste wat kost. Hij is een bedreiging voor alles waar linkse PC cultuur voor staat.