MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Gaat eigenlijk al sinds zijn opkomst zo. Na de eerste racisme (zijn nummer 2 in een plaatselijke afdeling), seksisme (als schrijver van een roman) en facisme (?) probeerde men mij ook telkens aan te vallen op mijn openlijke steun. Uit alles blijkt dat ze enkel en alleen kunnen reproduceren wat het journaal en de buurvrouw van de hoek hen verteld heeft. Sommigen hebben dan nog een keertje DWDD of Eva Jinek gezien of een krant gelezen.
Het enige wat hier nodig is is ze te vragen wat hij nu precies gezegd heeft. Vragen waar ze dat (zelf) gelezen hebben. En natuurlijk zeker vragen op welke manier dat nu precies de kwalificaties omvat die ze hem toedichten.
Het enige wat dan nog volgt is stilte.

Ja de stilte en het besef dat jij ook waarschijnlijk een boze witte man bent.
Ik hoop dat Jan Roos een beetje gelijk krijgt, dat deze kaarten de afgelopen jaren zo vaak getrokken zijn dat ze geen effect meer hebben.

Die vent heeft soms goede argumenten maar wisselt ze af met hele domme zoals de "ijsbeertjes" opmerking waardoor je hem altijd met heel veel zoutkorreltjes blijft nemen.

Ja de stilte en het besef dat jij ook waarschijnlijk een boze witte man bent
Ben ik me ter degen van bewust, maar echt boeien doet het me niet. Andersom zie ik hen als een stel naïeve gutmenschen. De redelijke mensen onder hen hebben soms dit schopje onder de kont nodig, de anderen zullen hier sowieso nooit voor open staan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.985

• #3.986

Docent Geschiedenis over "extreembruinrechts". Imbeciele klaploper :roflol: En dan ophef maken over een meldpunt van Baudet. Ik snap het wel.

• #3.989

Journalist en schrijver. Brengt Baudet op basis van foutief wiki lemma in verband met nazi-arts Josef Mengele. Oke.

....

....

...

'Het hád gekund'. En dat is dan journalist. Prima hoor.

• #3.990

Leo :roflol: Die deed vroegrt met verstoppertje en dergelijke mee voor spek en bonen. Kan niet anders.

In deze aflevering van De Hofbar: het rapport over Michael P., de moordenaar van Anne Faber, is vernietigend: het systeem heeft gefaald. Kiest de politiek voor veiligheid of voor het recht op privacy?

Man die daar zit zijn andere zoon heeft tijdje terug zelfmoord gepleegd. Andere zoon is vermoord met een heggeschaar.

Laatst bewerkt:

In deze aflevering van De Hofbar: het rapport over Michael P., de moordenaar van Anne Faber, is vernietigend: het systeem heeft gefaald. Kiest de politiek voor veiligheid of voor het recht op privacy?

Even serieus: als mijn kind vermoord was en mijn andere kind zelfmoord gepleegd had en de moordenaar zou bij mij om de hoek wonen, dan zou het mijn levensmissie worden die gast de meest brute pijnlijke dood te laten ondergaan die ik mogelijk kan maken, ongeacht de consequenties. Smeken om te verhuizen? Oog om oog tand om tand het is jouw taak als man en vader om die gast kapot te maken. Ik kan me echt verbazen om dat mensen als het ware daar een beetje mak mee om lijken te gaan. Wat heb je nog om voor te leven behalve wraak? Sowieso als jij die gast pakt wat zou je dan realistisch krijgen? 3-5 jaar gevangenis straf? Is het dat niet waard om je kinderen te wraken? Ik vind het serieus zwak om daar niet naar te handelen.

Vrienden van Pascal hebben een 'aanslag' gepleegd op zijn huis. Die zijn het iig niet vergeten

Vrienden van Pascal hebben een 'aanslag' gepleegd op zijn huis. Die zijn het iig niet vergeten

Een raampje ingooien is geen geslaagde wraakactie.

Over het algemeen is er te weinig wraak in de wereld. Je hoort zo veel gruweldaden en mensen die te lichte straffen krijgen. Maar je hoor maar weinig over een rechtvaardige wraakactie.

Ik kan me niet voorstellen dat het de pijn zou verlichten. Vervolgens was de beste man zelf de gevangenis ingegaan terwijl hij een vrouw, en toen nog een andere zoon, thuis had zitten.

Overigens is het wel intriest dat de dader niet verkast. Dat vind ik niet getuigen van enig spijt voor z'n daad.

Reeds eerder gepost
Voor de liefhebbers

Uit 2017:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven