- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
“In Duitsland zou men zeggen, met artikel 20 in de hand: dit [de PVV] is een ongeoorloofde aanval op onze vrijheden en democratische principes. Konden we dat in Nederland ook maar zeggen.”
Je vergist je, zoals vaker, niet.Ik kan me vergissen, maar ik krijg het idee dat ze het begrip democratie en democratische principes nogal 'apart' interpreteren en toepassen?
Ik vind dat ook een precair standpunt, onhaalbaar bovendien.
Optreden. Wetten wijzigen die het mogelijk maken om geloofshuizen te sluiten op basis van overtredingen of haatdragende uitspraken. Geldstromen onderbreken. Bepaalde imams het land niet binnenlaten, bepaalde mensen het land uitzetten. Handhaven, daar begint het toch echt mee. Sharia keihard aanpakken. Kindhuwelijken, uithuwelijken afschaffen. Geen koran lezingen geven op scholen tussen de middag e.d. Moslim meisjes gewoon in zwembroek laten meezwemmen. Vrouwen met een moslim achtergrond doen het vrij goed in het onderwijs (krijg je als je amper naar buiten mag). Het zijn meestal de jongens die ellende veroorzaken. Veel van die ouders bemoeien zich amper met wat er buitenshuis speelt, binnen zijn ze verantwoordelijk en buiten is het de taak van politie. Dat moet doorbroken worden. Kortom, ik weet het ook niet.

Kunnen de islam en koran ook even worden beoordeeld tov strijdigheid met de rechtsstaat?
Öztürk (DENK) leest Sinterklaasgedicht voor tijdens Tweede Kamer-debat over Zwarte Piet-wet.
Kunnen de islam en koran ook even worden beoordeeld tov strijdigheid met de rechtsstaat?

SP-voorzitter Ron Meyer stelde dat PVV’ers ’een middelvinger naar de samenleving opsteken’.
Vijftigduizend euro subsidie voor ’een avondje Wilders bashen’.
Niet gezien maar het is niet alleen de PvdA, de VVD & CDA zelfs nog meer afgemeten naar aantal jaren regeren afgelopen decennia. Elke partij is mede verantwoordelijk voor het mislukken.PvdA-prominenten als Wouter Bos, Felix Rottenberg en Rob Oudkerk krijgen de vraag voorgelegd waarom vooral de PvdA verantwoordelijk wordt gehouden voor de problemen van de multiculturele samenleving.