XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
Jan Roos moet zijn bek houden. Backstabber. Felix 'ik zit met handen over elkaar want weet alles beter' Rottenberg kan wat dat betreft nog wat van 'm leren.

28 partijen, wat een gekkenhuis

Hij zal vast wel op een klote manier door Nijman weggezet zijn. Maar een leek die dat niet weet en die Roos hoort ratelen denkt ook wat is dat telkens voor moggool.

Pro-allochtonen Facebookpagina plaatst zieke propagandavideo
Weet je wie ook zieke propagandavideo's plaatste?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen Wagner maar opzwepende melodie.

Hij is zo lekker gewoon gebleven, typisch iets voor een politicus
Ze noemen hem ook wel De Natural. Dat is Engels voor De Natuurlijke

Nederlands/english

NATURAL!

Natural zijn was lange tijd iets om je voor te moeten schamen. Waarom zou je veel langere tijd op eigen kracht werken. Terwijl je je doelstellingen veel sneller met pillen, crèmes en spuiten kan bereiken.
Dit was lange tijd de mindset die de markt en sport domineerde.

Met de tijd dat ik zelf en een klein aantal andere het Natural (dopingvrij presteren ) begon te promoten.

Is deze manier van presteren steeds bekender geworden. Voor mij spreekt het al 12 jaar voor zich. Maar voor de onwetenden! Sport is sport daar hoort volgens mijn mening geen enkele vorm van chemische stimulatie thuis.

Ik werd met de tijd de Natural. Omdat ik mezelf neerzet zoals ik daadwerkelijk ben en dit dan ook propageer in een tak van sport waarin doping gebruiken meer dan normaal is. Met de tijd werd mijn uiting in life style en sport steeds bekender en was het overal te lezen en te zien in de media.
Blijf lang genoeg jezelf dan word je vanzelf bijzonder.

Natural zijn bestaat niet alleen in sport. niet vals willen spelen in het leven is op zichzelf al een prestatie.

Dit shirt is gemaakt voor al die personen en atleten die zichzelf niet meer willen verklaren.

I AM NATURAL.. het woord zegt het al:
Ik ben mezelf en ik presteer op eigen kracht.

Eerst was het zeldzaam, langzamerhand word het een merk en een statement.

Nu voor €30,- ex verzendkosten te bestellen via een persoonlijk bericht of via de website.
WWW.naturalbodyevolutions.com

English:

NATURAL

For a long time this was a word where you should be ashamed of.
Why would you clean and take a longer road to actieve your goals. When you could achieve them alot faster and easier with the use of enhanced drug crèmes, pills and injections.

By the time that i started promoting this way of life and sport. This life style has grown enormous. This is the lifestyle that i dedicate my life too for 12 years already.
But for all the ignorant atletes and those who watch sport. My humble opinion is that enhanced drugs has no future in Sports.

With the long journey that i travelled i started to get known as the natural.
Because i presented me constantly as the way i am and promoted this type of bodybuilding/sport.
With the time my footsteps were followers by the big stream media. Stay yourself just long enough, and you will become exceptional.

Performing clean is not just a sport its a lifestyle. Not cheating in life itself is already a big achievement where you can be proud of!

This t-shirt is created for those that dont cheat and achieve their goals by own power. You dont have to explain yourself.
It says it all!

I AM NATURAL..

I am me, and i reach my goals with my OWN strength!

At first it was rare, now it starts to become a brand and a statement!

You can order yours for €30,- ex shipping costs by sending me a Pm or by ordering it on the website..
leroy-kakiay

Natural zijn was lange tijd iets om je voor te moeten schamen.
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Het begint al goed.

Why would you clean and take a longer road to actieve your goals.
s3-news-tmp-90538-cillit_bang_barry_scott--default--1280.jpg

Ik heb ooit eens een crème gebruikt :(

Wat een toeval:

Het vaste contract moet niet worden uitgekleed, maar tijdelijke krachten moeten meer zekerheid krijgen. Dat stelt de Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid (WRR).

De WRR, een van de belangrijkste adviseurs van het kabinet, waarschuwt dat de onzekerheid die veel tijdelijke werknemers ervaren onze economie kan schaden.

„Mensen die onzeker zijn over hun werk, stellen zaken als het kopen van een huis of het krijgen van kinderen uit”, zegt WRR-onderzoeker Monique Kremer.

Creatief zijn
Mede-auteur Robert Went vreest voor de innovatiekracht van ons land: „Pas als je werknemers zekerheid biedt, durven ze creatief te zijn.”

Eind vorige eeuw kreeg bijna de helft van de mensen met een jaarcontract aansluitend een vaste aanstelling. Een paar jaar geleden was dat gezakt tot één op de acht.

Is dat niet die mislukte flexwet van Asscher? Waar behalve de PvdA en SP niemand meer iets in ziet.

Laatst bewerkt:
DENK-voorman Tunahan Kuzu waarschuwt zijn achterban dat er een nieuw ‘kulverhaal’ van NRC Handelsbladstaat aan te komen. De krant schreef eerder enkele artikelen over Selçuk Öztürk. Ook toen waarschuwde de partij in een video voor de publicatie.

DENK sleept NRC Handelsblad voor de rechter | ThePostOnline

Trap er niet in! NSB handelsblad mag van mij best een proces aan de broek krijgen en dik verliezen of ze moeten met een verhaal komen waardoor de Erdogan aapjes banaantjes moeten gaan plukken.

Uit de stemwijzer komen VNL, OP en FVD. Hebben ook bijna precies dezelfde partijpunten :o

op de stemwijzer kwam ik uit op de PVV.
daarna OP en FVD.

al een heel stuk beter dan de vorige keer, toen kwam er christen unie en SGP uit. (

Terug
Naar boven