Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Probleem bij CDA is dat er nog geen keuze gemaakt wordt naar buiten toe. Dat zullen ze nog wel even willen uitstellen tot enkele maanden voor de verkiezingen. Is vast over nagedacht. Daardoor zie je er een aantal die de camera weten te vinden en zichzelf profileren. Dat is prima maar kan ook nadelig werken als het te lang zou gaan duren, vermoed ik.
Misschien kunnen ze vlak voor de verkiezingen een primary organiseren, dat ging bij de PvdA ook zo geweldig.

Eea is afhankelijk van hoe de Jonge het nu doet. Presteert hij nu goed dan is hij van underdog ineens het mannetje.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.184
Alleen als de SGP dan het ministerie van Handmaids gaat runnen, kan Elbert Dijkgraaf ook weer terug.

Ik weet het echt niet met Seegers.
Dijkgraaf mocht ik wel. Jammer dat die wegging. Snap denk ik wel wat je bedoelt met Segers, vandaar mijn woordkeuze niet onoverkomelijk.

Eea is afhankelijk van hoe de Jonge het nu doet. Presteert hij nu goed dan is hij van underdog ineens het mannetje.
Eea is ook afhankelijk van hoe Hoekstra zich nu in Europa opstelt, die is momentaal geen vrienden aan het maken in Zuid-Europa en dat kan lastig zijn.

Ik vind die dogmatische denkers altijd wat eng religieus... brrrr. De ergste.

Bij alle partijen heb ik dat wel met iets. VVD gelooft te hard in de ‘(on)vrije markt’ en pvda en D66 in de maakbaa van gedrag. Gl zit helemaal vast in het calvinistisch leven voorhet milieu en mist internationaal realisme. Fvd is me te conservatief. Fvd gaat me te ver naar rechts. Pfff. Ik ben zwevender dan ooit

Eea is ook afhankelijk van hoe Hoekstra zich nu in Europa opstelt, die is momentaal geen vrienden aan het maken in Zuid-Europa en dat kan lastig zijn.
Voor in Nederland niet. Denk overigens dat wat hij nu doet juist ook wel kan helpen. De Duitsers hebben ook wat support nodig.

• #6.189
De oplossing is dat Segers in de Kamer blijft en Schouten de eerste vrouwelijk premier wordt, daar kan ik prima mee leven!
20200330_231415.jpg

• #6.190
Ik vind die dogmatische denkers altijd wat eng religieus... brrrr. De ergste.

Bij alle partijen heb ik dat wel met iets. VVD gelooft te hard in de ‘(on)vrije markt’ en pvda en D66 in de maakbaa van gedrag. Gl zit helemaal vast in het calvinistisch leven voorhet milieu en mist internationaal realisme. Fvd is me te conservatief. Fvd gaat me te ver naar rechts. Pfff. Ik ben zwevender dan ooit
Is het ook, eens. Daarom is het ook handig dat er meerdere partijen in een regering zitten (ook weleens onhandig kuch kuch). Wat ik een voordeel vindt van die dogmatische types aan de gelovige kant is dat ze er toch zekere principes op na lijken te houden. Dat maakt ze dogmatisch natuurlijk, maar in bepaalde gevallen kan dat een kracht zijn. Gewauwel over abortus en dergelijke wordt toch geneutraliseerd door andere partijen.

Is het ook, eens. Daarom is het ook handig dat er meerdere partijen in een regering zitten (ook weleens onhandig kuch kuch).
Zolang het land bestuurbaar blijft (ahem).

doe mij maar iets in het midden. Het enige wat ik echt belangrijk vind is dat onderwijs en onderzoek echt beter verdient. Elke investering daarin verdient zich meerdere malen terug. Shell zit hier niet vanwege de belasting, maar vanwege de werknemers. En die wonen hier vanwege het toch prettige land

Als ik in Amerika ben dan vind ik het ondanks hun ‘rijkdom’ een arme pauperzooi. Same met de UK. Meer Rijnlands geïnspireerd vind ik een hele hoop beter.

• #6.193

doe mij maar iets in het midden. Het enige wat ik echt belangrijk vind is dat onderwijs en onderzoek echt beter verdient. Elke investering daarin verdient zich meerdere malen terug. Shell zit hier niet vanwege de belasting, maar vanwege de werknemers. En die wonen hier vanwege het toch prettige land

Als ik in Amerika ben dan vind ik het ondanks hun ‘rijkdom’ een arme pauperzooi. Same met de UK. Meer Rijnlands geïnspireerd vind ik een hele hoop beter.
We zijn het eens. Welke partij plaats jij in het midden?

PS Guernsey is wel erg aangenaam. Net als bepaalde andere regio's maar je hebt daar in de UK ook veel pauper, van die pikey's.

Op je analyse van Shell na, ben ik het helemaal met je eens.
Momenteel eigenlijk geen.

vvd, pvda, D66, cda nog het meest. Allemaal hebben ze ergens een eng randje.
Op D66 na, ben ik het helemaal met je eens.

Op je analyse van Shell na, ben ik het helemaal met je eens.
Ze blijven nu vanwege de belasting. Maar zonder de medewerkers waardoor ze zo succesvol zijn waren ze allang vertrokken.

Geldt voor de meeste grote bedrijven in Nederland met grote groepen werknemers geldt dit. Heb het niet over brievenbusfirma’s.

Want als je echt wilt kun je vrijwel overal belasting ontwijken.

• #6.197
Ideale coalitie? Niet meer dan 3.
- CDA
-
-

Ze blijven nu vanwege de belasting. Maar anders waren ze allang vertrokken.
Ze zijn hard bezig om zoveel mogelijk afdelingen te verplaatsen naar bij voorbeeld Oost-Europa, tuurlijk in naam blijven ze hier gevestigd enzo, maar het valt vies tegen wat ze met Nederland hebben behalve het belastingklimaat.

Terug
Naar boven