- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Femke Merel van Kooten-Arissen, eens.Ja en die ander die nu voor zichzelf is. Ik vind dwarse typetjes vaak wel leuk.
Vergeet Lisa Westerveld (GL) niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Femke Merel van Kooten-Arissen, eens.Ja en die ander die nu voor zichzelf is. Ik vind dwarse typetjes vaak wel leuk.
Fleur vind je eng en Marianne T niet?
Had verwacht dat je Kaag zou noemen. Marianne is ook behoorlijk scary idd, maar Agema heeft een exorcist nodig.
Daar heb ik ook zo’n dubbel gevoel bij.
Je weet de foto's wel uit te zoeken...

Die zou wel wat door de megafoon mogen roepen hoor.
Dat is nou echt niks. Vast een lieve meid en is ook een mooie dame dat bedoel ik niet.
Ik geef niks om foto's. Mijn interpretatie van haar karakter des te meer. En ja die is gekleurd en nee ik ken haar niet goed genoeg en wie weet zit ik ernaast. Ja dat weet ik allemaal. Ik ben een aparte.
(Het beeld dat ik heb van) Iemands karakter kan aantrekkelijkheid wel maken of breken.Ik geef niks om foto's. Mijn interpretatie van haar karakter des te meer. En ja die is gekleurd en nee ik ken haar niet goed genoeg en wie weet zit ik ernaast. Ja dat weet ik allemaal. Ik ben een aparte.
Heb volgens anderen best knappe vrouwen mogen leren kennen maar ik gaf daar eigenlijk niet veel om, keek er anders tegenaan.
En of dat enigszins te rijmen valt met de mijne. Een mooie lach, een bepaalde oogopslag, een natuurlijke geur, dik haar, zachte huid of fijne stem is natuurlijk wel leuk meegenomen. Maar het kan aan mij liggen, dat vervaagt vrij snel.(Het beeld dat ik heb van) Iemands karakter kan aantrekkelijkheid wel maken of breken.
Nu is ook Kuzu geen lieverdje en vind ik de manier waarop Denk politiek bedrijft niet netjes, polariserend en segregatie in de hand werken, maar ik heb hier toch een dubbel gevoel bij.Denk heeft Tunahan Kuzu in 2018 tijdelijk het fractievoorzitterschap in de Tweede Kamer ontnomen vanwege een buitenechtelijke affaire. Zijn gedrag zou niet passen bij de kernwaarden van Denk, aldus de partij vanavond in een verklaring
Ik kan/zal zwijgen!Een ding weet ik zeker. Schouten had zich dat niet laten gebeuren!
Baudet is inmiddels ook gedraaid.Een FVD-kiezer: "Baudet schreeuwt om een lockdown, maar wat weet hij daar nou van?"
Tweederde van de huidige FVD-kiezers (69 procent) is tegen een strikte lockdown, zoals in Frankrijk geldt op dit moment.
Zo zie je maar (denk ik dan), veel Nederlanders houden er niet van als in tijden van crisis geschreeuwd en gepolariseerd wordt door mensen die aan de zijlaan staan zonder verantwoordelijkheid.![]()
VVD groeit fors in eerste maand coronacrisis, FVD en PVV op verlies
De VVD stijgt in de eerste weken van de coronacrisis met 8 zetels in De Peiling van EenVandaag en Ipsos. Forum voor Democratie (-5) en de PVV (-3) leveren juist zetels in.eenvandaag.avrotros.nl
Baudet is inmiddels ook gedraaid.
![]()
Post wel (extreem) links gedoe maar volgens mij klopt dit draadje aardig. Wat nog mist is het spoeddebat wat Baudet had aangevraagd en daar heel druk over wilde doen, maar er waren al debatten op de agenda dus dat had geen zin.