AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

En politiek gezien vind ik het toch jammer dat Sadet Karabulut (SP) weggaat, al was ik het niet altijd roerend met haar eens.
 
Fleur vind je eng en Marianne T niet?
Had verwacht dat je Kaag zou noemen. Marianne is ook behoorlijk scary idd, maar Agema heeft een exorcist nodig.
 
Vergeet Lisa Westerveld (GL) niet.
Daar heb ik ook zo’n dubbel gevoel bij.
D0FD0246-E698-4A79-986A-8821D7E13BCC.jpeg
 
Ik geef niks om foto's. Mijn interpretatie van haar karakter des te meer. En ja die is gekleurd en nee ik ken haar niet goed genoeg en wie weet zit ik ernaast. Ja dat weet ik allemaal. Ik ben een aparte.
Heb volgens anderen best knappe vrouwen mogen leren kennen maar ik gaf daar eigenlijk niet veel om, keek er anders tegenaan.
 
Ik geef niks om foto's. Mijn interpretatie van haar karakter des te meer. En ja die is gekleurd en nee ik ken haar niet goed genoeg en wie weet zit ik ernaast. Ja dat weet ik allemaal. Ik ben een aparte.
Heb volgens anderen best knappe vrouwen mogen leren kennen maar ik gaf daar eigenlijk niet veel om, keek er anders tegenaan.
(Het beeld dat ik heb van) Iemands karakter kan aantrekkelijkheid wel maken of breken.
 
(Het beeld dat ik heb van) Iemands karakter kan aantrekkelijkheid wel maken of breken.
En of dat enigszins te rijmen valt met de mijne. Een mooie lach, een bepaalde oogopslag, een natuurlijke geur, dik haar, zachte huid of fijne stem is natuurlijk wel leuk meegenomen. Maar het kan aan mij liggen, dat vervaagt vrij snel.
 
Laatst bewerkt:
Denk heeft Tunahan Kuzu in 2018 tijdelijk het fractievoorzitterschap in de Tweede Kamer ontnomen vanwege een buitenechtelijke affaire. Zijn gedrag zou niet passen bij de kernwaarden van Denk, aldus de partij vanavond in een verklaring
Nu is ook Kuzu geen lieverdje en vind ik de manier waarop Denk politiek bedrijft niet netjes, polariserend en segregatie in de hand werken, maar ik heb hier toch een dubbel gevoel bij.
Is het nu leuk als dat proces zich naar binnen richt, of wordt hier iemand (die ongetwijfeld iets gedaan heeft wat niet helemaal okay was) helemaal kapot gemaakt voor allerlei kleingeestige, zielige persoonlijke belangen, of allebei.

Dan blijft Rutte soms wel te lang achter zijn mensen staan, maar daar is nog wat warmte. Han ten Broeke is voor iets vergelijkbaars weggevloeid, ging net even wat anders.
 
Een ding weet ik zeker. Schouten had zich dat niet laten gebeuren!
 
Zo zie je maar (denk ik dan), veel Nederlanders houden er niet van als in tijden van crisis geschreeuwd en gepolariseerd wordt door mensen die aan de zijlaan staan zonder verantwoordelijkheid.
Een FVD-kiezer: "Baudet schreeuwt om een lockdown, maar wat weet hij daar nou van?"
Tweederde van de huidige FVD-kiezers (69 procent) is tegen een strikte lockdown, zoals in Frankrijk geldt op dit moment.
Baudet is inmiddels ook gedraaid.
 
Zo zie je maar (denk ik dan), veel Nederlanders houden er niet van als in tijden van crisis geschreeuwd en gepolariseerd wordt door mensen die aan de zijlaan staan zonder verantwoordelijkheid.

Baudet is inmiddels ook gedraaid.
Komt ook omdat andere partijen dit gebruiken als een stok om te slaan naar bv de PVV. Herten probeerde dat ook bij Baudet, maar hij zat 2x fout, de stumper.

In tijden van crisis is het altijd rally tot the flag.
 
Post wel (extreem) links gedoe maar volgens mij klopt dit draadje aardig. Wat nog mist is het spoeddebat wat Baudet had aangevraagd en daar heel druk over wilde doen, maar er waren al debatten op de agenda dus dat had geen zin.
 
Moet degenen die zeiden dat hij een beetje een karikatuur van zichzelf is geworden toch gelijk geven. Nu dan. Na 9 keer terecht tegengas geven is het een soort pavlovs hondje geworden die ook de 10e keer weer blaft/kwijlt. Wel tof dat zoveel van de gevraagde FVD-stemmers daar niet in mee gaan.
 
Back
Naar boven