Ik ook, dat maakt hem ook fijn om naar hem te kijken.Ik vind die Wollaars vaak een irritant pedant mannetje maar dit doet ie wel erg sterk imo

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook, dat maakt hem ook fijn om naar hem te kijken.Ik vind die Wollaars vaak een irritant pedant mannetje maar dit doet ie wel erg sterk imo

Niet overdrijvenDus jij begint ook in te zien dat de NPO niet zo slecht is als altijd maar wordt gezegd.

Wie had dat gedacht, Yasser Faras van de Groene Khmer wordt flink aangepakt tijdens NieuwZuur.
Lol @ 00:24 - 00:37
De groene leugen ontmaskerd op de NPO?
Hij gaat Rutte gek maken en heeft daar iets meer tijd voor nodig om voor te bereiden.
Afspraak met beiden stond al maanden, inclusief datumHij gaat Rutte gek maken en heeft daar iets meer tijd voor nodig om voor te bereiden.
Hij doet het blijkbaar goed, of hij doet het niet.
Waarom niet?
De PVV-leider laat weten dat hij zich moet voorbereiden op het debat met Mark Rutte bij Pauw, later die avond.
Oh, is dat alles? Ik zie het probleem niet, is toch logisch dat hij dan voor Pauw kiestDe PVV-leider laat weten dat hij zich moet voorbereiden op het debat met Mark Rutte bij Pauw, later die avond.
Goh wie had dat verwacht.
![]()
Column: Het is voor Nederland een dure hobby, die immigratie
Immigratie kost de Nederlandse samenleving 17 miljard euro per jaar, oplopend naar 50 miljard in 2040. Vanaf 1995 heeft instroom van migranten 400 miljard gekost – evenveel als alle aardgasbaten sinds het begin van de winning in 1965. De komende twintig jaar komt daar nog eens 600 miljard bij...www.limburger.nl
Immigratie kost de Nederlandse samenleving 17 miljard euro per jaar, oplopend naar 50 miljard in 2040. Vanaf 1995 heeft instroom van migranten 400 miljard gekost – evenveel als alle aardgasbaten sinds het begin van de winning in 1965. De komende twintig jaar komt daar nog eens 600 miljard bij. De gemiddelde migrant uit Marokko kost Nederland vijf ton méér dan hij opbrengt. Doorgaan met immigratie betekent het einde van de verzorgingsstaat.
![]()
Rapport over kosten van immigratie leidt niet tot nieuwe ophef in Den Haag. Hoe kan dat?
Een rapport waarin gesteld wordt dat immigratie de samenleving zoveel geld kost dat de verzorgingsstaat onhoudbaar dreigt te worden, doet aan het Binnenhof opmerkelijk weinig stof opwaaien. Zijn de kosten van immigratie een politiek taboe?www.volkskrant.nl
![]()
Wow! Kosten massa-immigratie van 1995 tot en met 2019: €400 miljard, net zoveel als AL ONZE AARDGASBATEN
Uit onderzoek blijkt dat de massa-immigratie de Nederlandse samenleving bakken met geld heeft gekost. Over de jaren 1995 tot en met 2019 komt het totale kostenpakket uit op 400 miljard euro. Dat is ne...www.dagelijksestandaard.nl
Verder lees ik in het artikel van DDS dat dit onderzoek is uitgevoerd voor het Renaissance Instituut, wat het wetenschappelijk instituut van Forum voor Democratie is. Vind je het dan gek dat ik vraagtekens zet bij de onafhankelijkheid van dit onderzoek, mede als zoiets vlak voor de verkiezingen naar buiten wordt gebracht?
Zie nu pas de messias staan bij 30. Wat is dat voor een partij? Connaisseurs?
Nieuwsuur is wel een beetje de pijnbank voor politici deze verkiezingen, ik snap wel dat Azarkan niet durft.
Overigens is Fenna Swart niet zomaar een kiezer. Die naam herken ik, ik mag haar wel:
Marcel van Rooosmalen heeft het ook gekeken, aanrader natuurlijk:
Eric Wiebes praat en lijkt niet alleen op een gigantische kneus, hij is ook een gigantische kneus. Een soort omgekeerde koning Midas, alles wat Wiebes aanraakt verandert in stront.Alles wat Wiebes verzint gaat kapot en werkt niet. Jaar later zit ie weer op een andere stoel om het volgende te verkloten.
Hij kwam ook met de wet DBA voor zzper's, nu 4 jaar later is er nog niks.