AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Wie had dat gedacht, Yasser Faras van de Groene Khmer wordt flink aangepakt tijdens NieuwZuur.

Lol @ 00:24 - 00:37

De groene leugen ontmaskerd op de NPO?

Nieuwsuur is wel een beetje de pijnbank voor politici deze verkiezingen, ik snap wel dat Azarkan niet durft.

Overigens is Fenna Swart niet zomaar een kiezer. Die naam herken ik, ik mag haar wel:

Marcel van Rooosmalen heeft het ook gekeken, aanrader natuurlijk:

wilders komt ook niet meer naar nieuwsuur
mietje

Die Sigrid Kaag heeft toch jaren in Jaruzalem gewoond, en haar man komt uit Palestina? Heeft ze al eens opheldering gegeven over de miljoenen die ze naar die terreurgroepering sluisde?

Kijk die D66 eens pretentieus met 80 man op de lijst te staan :emo: die verwachten echt vuurwerk volgens mij :thinking:

Ene Smolders uit Tilburg staat op de lijst van FvD. We komen ook maar niet af van die ijshockeyer

Eric Corton lijstduwer GroenLinks.

Verklaart een hoop nu

20210310_165747.jpg

Man man man

Die Turk met moeilijke naam van GeenPeil staat op nr. 25 bij de PVDA. Mag hem wel.

Goh wie had dat verwacht.

Immigratie kost de Nederlandse samenleving 17 miljard euro per jaar, oplopend naar 50 miljard in 2040. Vanaf 1995 heeft instroom van migranten 400 miljard gekost – evenveel als alle aardgasbaten sinds het begin van de winning in 1965. De komende twintig jaar komt daar nog eens 600 miljard bij. De gemiddelde migrant uit Marokko kost Nederland vijf ton méér dan hij opbrengt. Doorgaan met immigratie betekent het einde van de verzorgingsstaat.

Verder lees ik in het artikel van DDS dat dit onderzoek is uitgevoerd voor het Renaissance Instituut, wat het wetenschappelijk instituut van Forum voor Democratie is. Vind je het dan gek dat ik vraagtekens zet bij de onafhankelijkheid van dit onderzoek, mede als zoiets vlak voor de verkiezingen naar buiten wordt gebracht?
1615393226699.jpg

Nieuwsuur is wel een beetje de pijnbank voor politici deze verkiezingen, ik snap wel dat Azarkan niet durft.

Overigens is Fenna Swart niet zomaar een kiezer. Die naam herken ik, ik mag haar wel:

Marcel van Rooosmalen heeft het ook gekeken, aanrader natuurlijk:

Alles wat Wiebes verzint gaat kapot en werkt niet. Jaar later zit ie weer op een andere stoel om het volgende te verkloten.

Hij kwam ook met de wet DBA voor zzper's, nu 4 jaar later is er nog niks.

Laatst bewerkt:
Alles wat Wiebes verzint gaat kapot en werkt niet. Jaar later zit ie weer op een andere stoel om het volgende te verkloten.

Hij kwam ook met de wet DBA voor zzper's, nu 4 jaar later is er nog niks.
Eric Wiebes praat en lijkt niet alleen op een gigantische kneus, hij is ook een gigantische kneus. Een soort omgekeerde koning Midas, alles wat Wiebes aanraakt verandert in stront.

Als Hugo het niet meer ziet zitten zie ik hier een prachtige vervanger.

De giga f**k up met de vertrekregeling bij de belastingdienst zegt genoeg over hoe incapabel Wiebes is.

De vorig jaar ingestelde vertrekregeling rond de reorganisatie van de Belastingdienst is zowel voor Wiebes als de dienst een wachtende strop. De continuïteit van de belastinginning zou volgens de rapporteurs in gevaar zijn.

Het plan leek zo goed. Voor 2020 zouden ongeveer 5.106 van de in totaal bijna 30.000 werknemers moeten zijn vertrokken en vervangen met 1.500 nieuwe medewerkers. Alleen ging er iets mis. In plaats van een regeling voor de lager opgeleide medewerkers, waar de regeling voor diende, konden alle medewerkers van de Belastingdienst, douane en FIOD zich aanmelden.

De circa 5.000 werknemers, vrijwel allemaal ouder dan 60 jaar, die gebruikmaken van de regeling krijgen elk 75 duizend euro mee of een jaarsalaris bij een loon van boven de 75 duizend euro. Een strop, waardoor de reorganisatie 66 miljoen euro meer heeft gekost dan de begrote 714 miljoen euro.

Terug
Naar boven