XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.781
1 hij heeft gelijk in wat hij zegt.
2 blijkbaar heeft hij ze toch staan toespreken (zie mijn filmpje)
1.
Gok dat Caroline vd Plas het momenteel beter doet bij de boeren dan meneer Snorremans.
2.
De dpg media link in mijn post laat ook een stukje zien dat hij toch mocht spreken. Dat bedoelde ik met zie dpg. Maar jouw filmpje is langer.

1.
Gok dat Caroline vd Plas het momenteel beter doet bij de boeren dan meneer Snorremans.
2.
De dpg media link in mijn post laat ook een stukje zien dat hij toch mocht spreken. Dat bedoelde ik met zie dpg. Maar jouw filmpje is langer.

Ik denk dat BBB serieus stemmen zou kunnen krijgen als er nu verkiezingen zouden zijn. Sowieso alle boeren en directe familie zouden op haar stemmen. En ik denk dat een aanzienlijk deel van de provincialen ook wel van haar gecharmeerd is.

PS: je herstel verloopt voorspoedig zie ik. Je bent iig alweer bij kennis :p

Laatst bewerkt:
  • #10.783
Laatst bewerkt:
Dragen die geen hoed ook? Of zijn dat weer andere gelovige gekkies?

• #10.787
Komt doordat z'n kaartenhuis van werkelijkheid aan het in elkaar storten is, heb dat laatst uit een interview met hem begrepen. Kan me zo goed voorstellen hoe hij zich voelt :( Hij begint net zo verbijsterd naar de wereld te kijken als ik.

Komt doordat z'n kaartenhuis van werkelijkheid aan het in elkaar storten is, heb dat laatst uit een interview met hem begrepen.
Volgens mij heeft Baudet altijd al rare sprongen gemaakt als hij ineens vol in de aandacht komt?
Hij laat zich makkelijk uit de tent lokken, en is daarmee knap voorspelbaar. Tegelijkertijd is hij op dat punt knap ambivalente waardoor hij zich makkelijk uit het veld laat slaan.

Voorbeeld: Toen hij bij Jinek wegliep kwam dat vol in de aandacht. Had hij het daarbij gelaten, dan was het een prima statement geweest. Mensen hadden ineens begrip voor dat hij niet vaak aanschoof bij dergelijke programma's.

Maar nee, hij moest melden dat hij thuis eerst even goed geneukt had. En vervolgens is hij er meerdere keren op terug gekomen om het antwoord te veranderen. Kansloos. Net als dat statement met dat petje, en die idiote afleidende snor.

Imo is het een knap onzekere man die dat met een hoop geschreeuw probeert te verbloemen. Zonde, soms heeft hij best een punt, maar dat wordt dan daardoor overschaduwd.

Laatst bewerkt:
Lees ook het mooie GS-topic dat erbij hoort, maar kijk vooral even!

Nieuwsuur repo over Omtze Held:

"Als je hem slaat, wordt hij alleen maar stijf".
Dat zeg je toch niet! :hahaha:
Er werd een vergelijking gemaakt met slagroom.

Ze hebben jou zeker uitgelegd dat je het handwerk als het schudden met een fles ketchup moet doen en dan ram je er zeker ook op als het er niet snel genoeg uitkomt?

Lame
Screenshot_20210714-115823_Chrome.jpg

Ze willen dat ik een foto van m'n ID opstuur voor verificatie. Ze zijn niet goed.

• #10.798
Omtzigt wordt al maanden ontzien door de partij(genoten) maar ben toch wel benieuwd naar de beerput die een keer moet opengaan over wat voor enorme dwarsligger en onwerkbare lul het op punten geweest moet zijn volgens zijn partij. Ik geloof er namelijk niks van dat alleen de partij schuld aan te rekenen is en kamerlid Omtzigt zich als een sulletje keer op keer heeft laten begeleiden naar de slachtbank als een mak lammetje. Zou me niks verbazen als Omtzigt op termijn (1-2jr) terugkomt, want een eigen partij oprichten en leiden wordt niks of hij kapt er helemaal mee.

• #10.800
De vriend van @Mentat en nu ook nog eens de vriendin van @Mentat op 1 en dezelfde pagina. Is het zijn verjaardag?

Terug
Naar boven