- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Ja precies. Zoals de Nederlandse kranten zouden schrijven: dagelijks verdubbeling van de besmettingenInderdaad flinke uitbraak daar, gisteren waren er 9 nieuwe besmettingen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja precies. Zoals de Nederlandse kranten zouden schrijven: dagelijks verdubbeling van de besmettingenInderdaad flinke uitbraak daar, gisteren waren er 9 nieuwe besmettingen.

Zij heeft het over de strategie van het virus "gecontroleerd" laten rondgaan, het alternatief is kijken naar hoe andere landen het gedaan hebben, ze noemt dan Niet-Europese landen. Ik vermoed dat ze doelt op Nieuw-Zeeland en landen in ZO-Azië.
Tot vorig jaar zomer overkwam het ons, vanaf het najaar is het een keuze geweest.
Overigens vraag ik me wel of ze dit al langer roept of dat het nu handig uitkwam. Hoe Rutte reageert, zoals vaker tegen nieuwkomers en partijen op de flanken vind ik te makkelijk. Sommige formuleringen in de motie kunnen ongetwijfeld beter, maar zo kom je makkelijk onder kritiek van de gekozen strategie uit.
Onzin, VK is ook een eiland. Je kan een land prima in regio's opdelen en de grenzen sluiten. Niet iedereen zal zich daaraan houden en het is moeilijker te controleren dan bij een eiland, maar in NZ doen ze volgens mij ook aan regionale lockdowns.Eens, maar Nieuw-Zeeland is een eiland en zodoende eenvoudig te isoleren. Dat is niet te vergelijken met Nederland.
Ja, natuurlijk is dat een politieke keuze. Ik wil alleen maar zeggen dat het voor NZ veel makkelijker is om zich te isoleren, dan voor NL. NL heeft noch de politieke wil (vanwege EU en vermoedelijk ook onze rol in de transportsector), noch de mogelijkheden om het hermetisch af te sluiten.Onzin, VK is ook een eiland. Je kan een land prima in regio's opdelen en de grenzen sluiten. Niet iedereen zal zich daaraan houden en het is moeilijker te controleren dan bij een eiland, maar in NZ doen ze volgens mij ook aan regionale lockdowns.
Zie ook hele draadje van Van Zelst, VK en NZ maken een andere keuze, zoals ook Rutte een keuze heeft gemaakt. Dat is prima, maar dan kunnen we het best over die keuze hebben. Johnson zegt gewoon dat hij accepteert dat het opengooien van het land meer doden tot gevolg heeft, Ardern zegt dat ze besmettingen laag wil houden en doden wil voorkomen.
Van Zelst zegt ook dat vooralsnog de keuze voor NZ gunstiger is uitgevallen.
Wierd Duk vroeg zich in zijn podcast ook hardop af of de versoepelingen en de jongeren niet duidt op het nog steeds zijn van de strategie om door middel van "gecontroleerd laten rondgaan" sneller tot groepsimmuniteit te komen.

Mijn grootste angst is altijd dat zo iemand dan vervangen wordt door iemand die wel competent is.![]()
Quinsy Gario, nummer 2 van Bij1, uit partij gezet
Het partijbestuur heeft het lidmaatschap van Gario ingetrokken vanwege veiligheidsproblemen.nos.nl
Goed nieuws![]()
Zal wel net als zwarte piet hebben willen rondstrooien met in zijn ogen zoet en lekkers, maar daar waren de dames niet van gediend, in de zak van de Sint en toedeledoki!![]()
Quinsy Gario, nummer 2 van Bij1, uit partij gezet
Het partijbestuur heeft het lidmaatschap van Gario ingetrokken vanwege veiligheidsproblemen.nos.nl
Goed nieuws![]()
Hij waant zich reeds wonend tussen beide continenten, in Amsterdam.Hoorde net Humberto Tan op de radio. Hij zei dat die wel in Afrika of Amerika wil wonen. Ik dacht van bye byezitten daar vast niet op een gelikte excuusneger te wachten met een paardenlach.
Vent kijkt neer op andere n*gers kijkend vanuit zn pandje op de Grachtengordel.Hij waant zich reeds wonend tussen beide continenten, in Amsterdam.
Vent kijkt neer op andere n*gers kijkend vanuit zn pandje op de Grachtengordel.
Grootste racist is Humberto zelf. Hypocriet.
Heb echt nooit naar late night gekeken. Overtreffende trap van je gast in een warm bad laten liggen