AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Als je ze zulke uitspraken doet op tv dan moet je dat ook kunnen beargumenteren. En niet vreemd staan te kijken als ze san opeens met een camera voor je smoel staan. Je bent immers een publiek figuur.
Maar dat kan ze natuurlijk niet.

Deugtrutje.
Het kan niet zo zijn dat ze gewoon op tijd op haar werk moet zijn?

Het kan niet zo zijn dat ze gewoon op tijd op haar werk moet zijn?
Nee dat vind ik te makkelijk. Ze had gewoon een voorbeeld kunnen geven en dan kunnen zeggen dat ze dit later gerust wilt toelichten maar dat ze nu haast heeft.

Zo moeilijk is het niet. Dit was duidelijk een gevalletje bullshit. Geen tijd om onzin te verzinnen dus staat ze met haar mond vol tanden.

Lekker makkelijk, een persoon of organisatie op tv uitmaken voor racistisch terwijl ze zich op dat moment niet kunnen verdedigen.

Nee dat vind ik te makkelijk. Ze had gewoon een voorbeeld kunnen geven en dan kunnen zeggen dat ze dit later gerust wilt toelichten maar dat ze nu haast heeft.

Zo moeilijk is het niet. Dit was duidelijk een gevalletje bullshit. Geen tijd om onzin te verzinnen dus staat ze met haar mond vol tanden.

Lekker makkelijk, een persoon of organisatie op tv uitmaken voor racistisch terwijl ze zich op dat moment niet kunnen verdedigen.
Ik weet niet of ze er later nog op terug is gekomen of gaat komen. Als ze niet alsnog uitlegt welke racistische uitingen ze bedoelde dan is dat niet netjes nee. Ik vond die meneer behoorlijk vervelend aanwezig in dat filmpje door haar zo de weg te blokkeren.

@Mentat is wel blij met de invulling van Rechtsbescherming en Klimaat & Energie. En niet te vergeten volksgezondheid.
Waarom zou ik blij zijn met K&E?

Die De Lange en In 't Veld hadden lekker in Brussel moeten blijven en Hennis in Bagdad.

Wel een verademing dat V&J eens helemaal niet naar de VVD gaat.

Ergens vind ik het jammer dat een aantal vakministers zijn ingeruild of op een andere post zitten.

Waarom zou ik blij zijn met K&E?

Die De Lange en In 't Veld hadden lekker in Brussel moeten blijven en Hennis in Bagdad.

Wel een verademing dat V&J eens helemaal niet naar de VVD gaat.

Ergens vind ik het jammer dat een aantal vakministers zijn ingeruild of op een andere post zitten.
Grapje

Gelekt, dus geen idee of er iets van waar is.

1640272686704.png
Is dat de lijst voor het tribunaal?

Lol! Ik zou als industrieel bedrijf per direct overwegen te verhuizen. Wat een gekte.
"Het zou dan gaan om bedrijven met industriële installaties en afvalverbrandingsinstallaties."

Maar ondertussen wel het afval vanuit Ierland hierheen halen om te verbranden, en nieuwe verbrandingsovens bijbouwen :roflol:

Lol! Ik zou als industrieel bedrijf per direct overwegen te verhuizen. Wat een gekte.
Snap het dan. Verbrandingsovens in het buitenland genereren geen CO2, alleen de ovens in Nederland doen dat.

Trust the science

Snap het dan. Verbrandingsovens in het buitenland genereren geen CO2, alleen de ovens in Nederland doen dat.

Trust the science
Net als biomassa die co2 neutraal is en zelfs nog neutraler als je hout van elders in een boot stopt en met zeer vervuilende scheepsolie hierheen vaart.

Hoe meer ik van de huidige VVD'ers zie, hoe meer ik hem mis:
Klaas Dijkhoff over het jaar dat hij de Haagse politiek verliet: ‘Ik wilde Rutte niet opvolgen als premier’
Het besluit van Klaas Dijkhoff om dit voorjaar uit de Haagse politiek te vertrekken kwam voor veel mensen onverwacht, maar niet voor de Bredanaar zelf. Het was een weloverwogen besluit. ,,Ik wilde niet het risico lopen dat ik Mark Rutte als premier zou moeten opvolgen.”

Terug
Naar boven