Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb hem ook niet zelf gemaakt.
Ik deze ook niet
Het gebrek aan leesteken in de laatste zin reken ik je dan wel aan.

Zat al te wachten of iemand scherp genoeg was. Een voldoende voor jou.Het gebrek aan leesteken in de laatste zin reken ik je dan wel aan.![]()
Hoewel niet ongevoelig voor vleierij, kom je er niet mee weg!Zat al te wachten of iemand scherp genoeg was. Een voldoende voor jou.
(Vrij naar Kill Bill 2.)Hoewel niet ongevoelig voor vleierij, kom je er niet mee weg!
(Vrij naar Kill Bill 2)
Ik twijfel of die punt moet, maar ik vind de punt hier iig niet mooi, dus ik zou het liever fout doen.
Ik twijfel of die punt moet, maar ik vind de punt hier iig niet mooi, dus ik zou het liever fout doen.
Een VVD-politicus die geen moeite heeft de wet niet te volgen, je verwacht het niet.Je verwacht het niet.
![]()
De bluf van Broekers-Knol: ‘aanwijzing’ voor gemeenten om asielzoekers op te vangen had geen wettelijke grondslag
De afgezwaaide staatssecretaris Ankie Broekers-Knol kon gemeenten helemaal niet dwingen om asielzoekers op te vangen. Die suggestie wekte ze een ma...www.trouw.nl
FixedEen politicus die geen moeite heeft de wet niet te volgen, je verwacht het niet.
Je verwacht het niet.
![]()
De bluf van Broekers-Knol: ‘aanwijzing’ voor gemeenten om asielzoekers op te vangen had geen wettelijke grondslag
De afgezwaaide staatssecretaris Ankie Broekers-Knol kon gemeenten helemaal niet dwingen om asielzoekers op te vangen. Die suggestie wekte ze een ma...www.trouw.nl
De kosten van de lockdown moeten we toch ergens vandaan halen, dan maar bij de mensen die toch al vaak staken en er niks mee bereiken.Het ironische is wel dat de meeste leraren lekker deugend D66 hebben gestemd, dus hen gun ik deze bezuinigingen van harte.
Snapt iemand nog waar ze mee bezig zijn in Den Haag?