MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

daarom vind ik al die inkomensongelijkheidscijfers tussen mannen en vrouwen ook zo onzinnig. Dat soort cijfers zijn veel te gecompliceerd om ceteris paribus te kunnen meten.
"Waarom zou een werkgever een man inhuren voor een hoger salaris, als een vrouw hetzelfde werk levert voor een lager salaris?" :)

oja misschien omdat er wel degelijk een verschil is, anders zou de werkgever gewoon lekker de vrouw inhuren
 
maxresdefault.jpg
 

Wat een baas is het ook. Links gaat er maar lekker mee aan de haal. Ik zag het ook op facebook en vond het dan ook goed om te zien dat zelfs veel vrouwen het met hem eens waren. Ik zie het op mijn werk ook. We hebben een vrouwelijke manager en sinds die een kind heeft is het ook handdoek in de ring.
 
"in familie-achtige dingen enzo" :roflol:

"Ja, maar 't is gewoon zo."

Dat baasje heeft dezelfde arrogantie die ook Gore Vidal en C. Hitchens hadden.


:trollfacex:

het komt wel onhandig over maar hij heeft gewoon gelijk. Vrouwen werken gemiddeld minder en hebben gemiddeld veel minder "top banen". als je een simpele ziel bent dan is de oorzaak meteen seksisme, maar een overgrote meerderheid van de vrouwen in een gezinssituatie gaat vrijwillig minder werken om meer thuis te kunnen zijn. Dus ja, dat kan je wel minder ambitie (excelleren) noemen in professionele zin.

Er zijn ook zat beroepen waarin mannen meer in uitblinken dan vrouwen en vice versa.
 
Laatst bewerkt:
9NuyPFFC.jpg
Voorzitter GroenLinks-jongeren Noortje Blokhuis: 'Zwarte man die blanken doodschiet omdat hij ze haat is geen racisme' | ThePostOnline

Op de foto hierboven ziet u Kori Ali Muhammad. Dinsdag werd hij opgepakt nadat hij drie blanken in Fresno, Californië had geëxecuteerd. De politiechef van Fresno zei dat hij als bijnaam ‘zwarte Jezus’ had en tegen de politie meermaals schreeuwde dat hij ‘witte mensen haat’. Berichten van dezelfde strekking plaatste de verdachte al op social media. Hij zou een grote afkeer hebben van blanken en autoriteiten. Well, dat is een gevalletje racisme oordeelde de NOS dus. Dat was buiten Noortje Blokhuis gerekend, voorzitter van de politieke jongeren-organisatie van GroenLinks.
 

De aanval waar die het ook even over heeft, die van 2013, is een interessante. Er werd gelijk Assad geroepen, terwijl dit zover ik begrepen heb met Al Qaida van doen had.
 
Maar dat heeft niets met de islam te maken.....







toch?
Klopt, maar je moet er wel respect voor hebben.

En het is natuurlijk allemaal de schuld van de boze blanke man.
 
Het was wel lachen toen hij Latijns begon te praten. :roflol:
 
Lokale politici waarschuwen tegen Groenlinks-coalitie: 'Het liefst zouden ze ons inkomensafhankelijk laten poepen' | ThePostOnline
'Ze hebben de neiging om mensen zielig te vinden'
‘Goedbedoeld wensdenken’ van de partij is in de praktijk vaak niet werkbaar.

Fractievoorzitter Wybren van Haga van de VVD in Haarlem constateert dat GroenLinks liever de hele binnenstad failliet laat gaan “om maar auto’s te weren”. Het CDA in Wageningen mort nog over de Panda’s bij het dierenpark in Rhenen. Er is massale belangstelling voor de dieren, maar parkeren wordt een drama omdat de GroenLinks-fractie niet bereid is “om wat extra parkeerplaatsen beschikbaar te stellen”.

De partij denkt volgens lokale coalitiepartners en andere politici liever in beperken dan aanpakken. Zeker als het op het wagenpark aankomt. In Leidschendam is het voorstel van de partij om slechts bepaalde bestuurders, met een pasje, over oude bruggen te laten in plaats van een nieuwe brug te bouwen.

In andere steden zorgt GroenLinks er voor dat de sollicitatieplicht niet wordt opgelegd en in Nijmegen zijn andere partijen niet te spreken over de lastenverzwaringen van de lokale ‘tomatencoalitie’. Daar zijn kosten doorgeschoven van huurders naar verhuurders. Dat ontlokte aan D66-politicus Tobias van Elferen de uitspraak: “Het liefst zouden ze ons in Nijmegen nog inkomensafhankelijk laten poepen”.


:roflol:
 
goede zaak vind ik. niet mee laten slepen in die PVV retoriek
 
Back
Naar boven