Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

50% van ons voedsel wordt geimporteerd, ons fijne kabinet wil daar 75% van maken en onze voedselzekerheid dus extreem verkleinen, dit terwijl de wereld verhard.

Ook in mijn optiek is dit echt het allerdomste wat je als overheid hier in Nederland kunt doen.
Tenzij ze het natuurlijk met opzet doen, maar dat maakt het dan puur diabolisch.

Voor iedereen die nog een beetje skeptisch is richting de boeren als ze op de snelweg ergens geblokkeerd worden, is dit echt een noodzakelijk kwaad.

Oorzaak-gevolg en actie = reactie.

Ook in mijn optiek is dit echt het allerdomste wat je als overheid hier in Nederland kunt doen.
Tenzij ze het natuurlijk met opzet doen, maar dat maakt het dan puur diabolisch.

Oorzaak-gevolg en actie = reactie.

Het is complete waanzin, maar dat is die hele clownswereld waar we inmiddels in leven.
Het alternatief maakt inderdaad dat het dan is wat jij zegt; puur kwaadaardig.

Uiteindelijk zitten wij ermee, en doet het er weinig toe of ze echt zo dom en naïef zijn, of gewoon puur kwaadaardig, of een beetje van alles.

Tijd voor meer en harder actie.

Het is complete waanzin, maar dat is die hele clownswereld waar we inmiddels in leven.
Het alternatief maakt inderdaad dat het dan is wat jij zegt; puur kwaadaardig.

Uiteindelijk zitten wij ermee, en doet het er weinig toe of ze echt zo dom en naïef zijn, of gewoon puur kwaadaardig, of een beetje van alles.

Tijd voor meer en harder actie.
Kan het zelf niet beter verwoorden , tijd dringt langzaam aan wel .

boeren hebben meer macht dan wij denken...

boeren hebben meer macht dan wij denken...
Boeren moeten vooral in Den Haag het Binnenhof gaan bezetten ipv snelwegen en distributie centra .Daar knelt voornamelijk de schoen , niet bij de burger die in de file staat om dat er een stel boeren de snelweg afsluiten. Heb in dit verhaal weinig sympathie voor Den Haag en De boeren .

Boeren moeten vooral in Den Haag het Binnenhof gaan bezetten ipv snelwegen en distributie centra .Daar knelt voornamelijk de schoen , niet bij de burger die in de file staat om dat er een stel boeren de snelweg afsluiten. Heb in dit verhaal weinig sympathie voor Den Haag en De boeren .
heeft geen impact, ze komen Den Haag niet in

hoe staat het met DLD en BE, zodra je de grens oversteekt hoor je niks meer...
Onjuist.

Misschien versta je het niet meer, maar ook in Vlaanderen is er sprake van een "stikstofcrisis". Voor een mooi aansprekend voorbeeld google je naar de casus van de Abdij Averbode. Op Duitsland heb ik geen zicht, ik weet alleen dat de normen daar veel hoger liggen.

Onjuist.

Misschien versta je het niet meer, maar ook in Vlaanderen is er sprake van een "stikstofcrisis". Voor een mooi aansprekend voorbeeld google je naar de casus van de Abdij Averbode. Op Duitsland heb ik geen zicht, ik weet alleen dat de normen daar veel hoger liggen.
Zijn de normen daar niet hoger omdat er ean ander type natuur is en er in verhouding meer van die natuur is?

Terug
Naar boven