Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, als maar ca 30% gaat stemmen.Voor mijn gevoel wordt het weer zo'n happening voor de zwakzinnigen, zoals de meeste verkiezingen.
De linkse mafkezen roepen moord en brand dat 'rechts' dit land aan het overnemen is en binnenkort alle blanke mannen met niet-CO2-neutrale-bruine-laarzen door de straten zullen marcheren.
Rechtse mafkezen zullen roepen dat de bevolking weer eens massaal hun stem hebben uitgebracht tegen het corrupte partijkartel en dat dingen zullen veranderen.
Het kartel zal wat klagen maar vooral juichen dat de nazi's van Thierry hebben verloren.
Allemaal hyped up voor een week of 2.
En daarna glas, plas, was. Niets verandert en de NWO WEF doelen zullen nog harder keihard in onze poepert worden geramd terwijl het plebs elke dag weer 1 of ander onzinnig programma op tv bekijkt wat the hot item op de werkvloer zal zijn.
Een gedaanteveranderende heksHoorde vanmiddag van iemand dat er geruchten zijn dat Kaag vroeger een kerel was.
Ik dat ze haar gezicht had laten botoxenHoorde vanmiddag van iemand dat er geruchten zijn dat Kaag vroeger een kerel was.
Geruchten?Hoorde vanmiddag van iemand dat er geruchten zijn dat Kaag vroeger een kerel was.
Van der?
kijk naar dr handen
Hoorde vanmiddag van iemand dat er geruchten zijn dat Kaag vroeger een kerel was.
Ik kijk nu NOS live en tegelijkertijd kijk ik VI met enige vertraging: Merel Ek, Malou van het jounaal en Marleen van Rooy.
Geloof er niks van dat hjj dat meende. Die zette iedereen hier op een dwaalspoor.De gez0nde roker geilde op haar he. Mooie kerel was dat.