- Waardering
- 22.094
Ik vind die Malou wel geil van de NOSIk kijk nu NOS live en tegelijkertijd kijk ik VI met enige vertraging: Merel Ek, die van het jounaal en Marleen van Rooy.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind die Malou wel geil van de NOSIk kijk nu NOS live en tegelijkertijd kijk ik VI met enige vertraging: Merel Ek, die van het jounaal en Marleen van Rooy.
GeilIk kijk nu NOS live en tegelijkertijd kijk ik VI met enige vertraging: Merel Ek, die van het jounaal en Marleen van Rooy.
Geloof er niks van dat hjj dat meende. Die zette iedereen hier op een dwaalspoor.
Volgens mij was hij meer van Ollongren, maar enig enthousiasme over Kaag had hij zeker.De gez0nde roker geilde op haar he. Mooie kerel was dat.
Volgens mij was hij meer van Ollongren, maar enig enthousiasme over Kaag had hij zeker.
Zover zou ik niet gaan, maar wel lekker om weer eens van alle kanten nieuws in te nemen.
Zeker, hij was vaker weg, maar meestal dook hij wel weer op, onder een andere naam.
Lekkere t**ten. Veel op afgetrokken.
Zeker, hij was vaker weg, maar meestal dook hij wel weer op, onder een andere naam.
Waarom kijkt Jesse klaver alsof hij een paar dikke bosnegerlullen in zijn wangen heeft verstopt. Wat een cuck.
Ik bedoelde MalouMij lukte het niet, in gedachte kwam telkens die pik van Humberto in beeld en voelde ik mij onzeker.